WIDM 2018 speculatietopic :)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kangerootje, 6 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Joehoe Wie is De Mol is weer begonnen! Superleuk!

    Topic om te kletsen en te speculeren over wie je verdenkt en waarom!

    Ik verdenk sowieso die blonde meid die met afvaller Ron op pad was. Die liep toch te klooien.

    Jullie al dingen opgevallen?

    Namen kandidaten:
    Bella
    Emilio
    Jan
    Jean-Marc
    Loes
    Olcay
    Ron
    Ruben
    Simone
    Stine
     
  2. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Onder televisie en nieuws staat ook al een dergelijk topic ;)

    Maar wel leuk om lekker te speculeren ja :D
     
  3. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.829
    1.677
    113
    Vrouw
    Leuk!
    Misschien kan beheer 'm verplaatsen naar televisie... ?

    Topic daar is vooral voor de poule maar speculeren is leuk!

    Ik heb nog geeen idee.
    Ron was samen met Loes. Dat vind ik ook wel een mol-type.
    Misschien Jan ook. Al vind ik hem wel een beetje overenthousiast en vrolijk. Vaak zijn die het juist niet. Maar de mol wist dat een laat telefoontje met Art geld zou kosten en hij belde laat.
     
  4. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Verplaatst ;)
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  5. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.407
    3.964
    113
    noord holland
    Ik moet de aflevering denk ik even terug gaan kijken :D. Ik kan altijd pas na de aflevering concluderen wat er allemaal in het belang van de mol was maar ik weet nu echt niet meer wie wat deed.
    In het belang van de mol was inderdaad Art bellen (en het liefst laat). Ook iemand laten bellen telt dan...Die blonde vrouw liet een ander bellen omdat iedereen een 'stad afhankelijke code kreeg dus er moest even zelf gebeld worden' .... not iedereen had M18 :roflmao: best mollerig dus.
    De mol kon zorgen dat het geld niet gevonden was (en die weet ik niet allemaal meer.... volgens mij de rest die er stond op t eind behalve team bella).
    De kluis wél vinden kon de mol best zijn want daar had je verder niks aan.
     
  6. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Ik vond het erg dom van Jan om Art te bellen voor het wachtwoord. Hij had toch kunnen ruiken dat Art eerst de locatie zou vertellen ipv het wachtwoord!
    Dat vond ik echt zonde van het geld, juist omdat ze de locatie al wisten en het wachtwoord had Jean-Marc ook al geraden (alleen nog niet begrepen dat het een ww was).
    Maar ik vond Jan wel een heel enthousiaste speler, en ook echt wel fanatiek. Dat vond ik niet mollerig ;)
    Maar die broek van Jean-Marc! Ik moest zo lachen toen hij ging rennen en die stof om zijn benen flubberde:D

    Loes vond ik ook opvallen. Die zat zo te treuzelen vaak! Ook bij de metro toen Ron al 3 keer had gezegd dat ze naar een ander spoor zaten, bleef zij maar doorvragen of ze goed zateno_O

    Simone vind ik wel slim, die wist als enige M18 te vinden op het dossier.

    En nog steeds vind ik het raar dat Art niet zei bij de test: de Mol hoeft nooit naar huis.
    Betekent dat dat de Mol geen test hoefde te maken? Of zou de Mol ook naar huis kunnen?

    De verschillende landen vond ik erg leuk!
    Ik snapte het al niet, zat al te kijken naar nummerborden en het alfabet, ik kwam er niet uit :)
    Armenië had ik wel snel door, omdat ze op een gegeven moment Hotel Ararat noemden. Daar schijnt ooit de ark te zijn aangespoeld ;)
    Wel mooie landen trouwens. Prachtig, die bouwwerken!

    Oh, en ben ik de enige die de pony van Bella echt verschrikkelijk vind?!:oops:
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  7. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Ik vond Simone juist opvallend, eerst een hoop chaos en 'ineens' van die ingevingen, zowel met die ijzeren staafjes als met m18. Het kwam voor mij niet natuurlijk over, maar alsof ze al voorkennis had.
     
    MLady, zon1980 en jt82 vinden dit leuk.
  8. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.407
    3.964
    113
    noord holland
    Dat van 'de mol hoeft nooit naar huis' is denk ik bewust gedaan door de programmamakers :roflmao:.
    De laatste jaren wordt WIDM zó uitgeplozen door de kijkers dat ze ook wat dwaalsporen moeten toevoegen denk ik :D.
    Eigenlijk vind ik ook elk jaar dat de echte molstreken door ons als kijkers niet zijn te zien. Ook zijn het nooit de echt fanatieke spelers.
     
    MLady vindt dit leuk.
  9. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.965
    7.895
    113
    Vrouw
    De Mol kan ook letterlijk naar huis zonder rood scherm. Geboorte land of bijvoorbeeld in de buurt van een tweede huis komen.
     
  10. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Ben ik de enige die het gevoel heeft dat die Ron nog wel terug gaat komen?
    Vind het in elk geval heel jammer dat ie er al uit is, want hij leek me erg grappig, echt iemand om beetje leven in de brouwerij te houden met humor.

    Ik was ook echt helemaal fan van die Ellie Lust, weten jullie die nog?
    Zo'n grappige persoonlijkheid en leuk in haar manier van praten :D

    Hmmm ik vind die Jean-Marc verdacht, en Loes.
    Ik verdenk Jean-Marc omdat hij op een gegeven moment over de tafel gebogen stond te bellen, toen stak er zon brief met heel duidelijk de woorden ''De Mol'' uit zijn zak, heel zichtbaar in één shot zeg maar.

    Loes vond ik idd ook verdacht met de weg steeds vragen en domweg langs de tafel met brieven etc. lopen.
    Terwijl het er overduidelijk lag!! En vond haar reactie ook raar toen Ron eruit lag, beetje giegelen erom. Stom, of mollengedrag?

    Hmmm en die titel... ''Een verhaal apart'',
    Jean-Marc is cartoonist van aparte verhaaltjes. Die las ik ook ergens!
     
    Narcisje vindt dit leuk.
  11. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Oh!
    Weetje welke hint ik ook ergens las, vond ik ergens heel ver gezocht en ergens briljant:

    Simone Weimans heeft ooit in een interview aangegeven vernoemd te zijn naar de schrijfster Simone De Beauvoir.
    Nu heeft die schrijfster, Simone De Beauvoir, een boek geschreven met de titel: ''Een verhaal apart''.

    Toeval? ....... :D
     
    MLady en In your eyes vinden dit leuk.
  12. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    [QUOTE

    Oh, en ben ik de enige die de pony van Bella echt verschrikkelijk vind?!:oops:[/QUOTE]


    Hahaha, dat zei ik ook juist tegen mn man, vreeeeselijk duf staat zon pony!
     
  13. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Maar die scheiding valt ook zo erg op, ze heeft gewoon een T splitsing op haar hoofd:roflmao:

    Hahaha, dat zei ik ook juist tegen mn man, vreeeeselijk duf staat zon pony![/QUOTE]
     
  14. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.114
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik verdenk Stine. Man man wat een rare dingen deed zij.

    Viel het jullie wel op dat ze in andere hotels zaten? Wij zagen dat wel maar dachten gewoon in dezelfde stad, vonden we al zo vaag.. maar toen zaten ze gewoon opeens in andere landen! Whuutt :roflmao:
     
  15. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.400
    6.937
    113
    Vrouw
    Het viel mij op dat die televisies allemaal van een ander merk waren in het begin ;) maar dat ze allemaal in andere landen zaten had ik heel laat door haha

    Ik denk ook dat Ron misschien nog wel terug komt... ik had ook wel t idee dat hij de mol kan zijn.

    En Jean-Marc had een mol envelop in zn broekzak en daarboven stak precies het woord 'mol' boven die rand uit. Viel ook op.
     
    MLady vindt dit leuk.
  16. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.759
    830
    113
    Noord Holland
    Ja leuk topic. Die brief in Jean Marc zijn broekzak viel indd erg op.
    We keken met de kids omdat mijn man weg was en hun kunnen niet stil zijn dus heel erg gevolgd heb ik t niet. Ga deze week nog een keer kijken als t wat rustiger is.
    De pony van Bella....T moet maar net je smaak zijn. De mijne is t niet iig.
    Ik hoop dat Jan erg lang mag blijven maar t zou leuker zijn als hij de mol is. Had ik ook met Kees tol toen. Heerlijke gozer vol humor waardoor zijn streken minder opvallen. Ik was juist
    blij dat Ron er alweer uit lag. Vreselijke vent vind ik dat.

    En die verschillende landen. Geweldig vond ik dat begin. Weer eens anders

    de mensen die ik verdacht vond was Loes en die Ruben omdat hij niet door wilde geven wat ze tot nu toe ontdekt hadden in dat cafe en Stine. Weet niet zo goed waarom maar bij de moltalk( t beter leren kennen van de kandidaten ) vond ik maar dat ze een rare omschrijving gaf van zichzelf
     
  17. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Haha mij ook, waar je op kunt Letten ;)
    Hebben jullie ook gezien dat op de kamer van Emilio het logo in spiegelbeeld stond? (Montage)
     
  18. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.189
    601
    113
    Wat ik zo vreemd vond met Ron is dat toen ze erachter waren gekomen waar ze heen moesten, dat hij gelijk de goede kant op liep en toen ineens terug liep en zei: Ik loop zomaar weg, maar ik kan natuurlijk niet weten welke kant we op moeten.

    Dus ben benieuwd of hij er wel of niet uit is.
     
  19. zon1980

    zon1980 Bekend lid

    16 dec 2007
    915
    174
    43
    Ik vind Simone nu het meest verdacht. Toch wel erg opvallend dat ze opeens van die goede ingevingen had, terwijl geen van de andere kandidaten zag dat het om coordinaten op die kaart ging. Zo van "ik ga nu wel even een hele goede kandidaat spelen want dat maakt voor de pot in dit geval toch niet uit"
     
    MLady, In your eyes en Kangerootje vinden dit leuk.
  20. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Ja die Ron was mega warr
    Ja dat was best apart inderdaad!
    Ze had echt acuut ineens van alles door, ze was de enige die die coordinaten vond en ook wist hoe ze de ijzeren staafjes moest leggen, echt als een ingeving inderdaad...
    In de gaten houden die meid, lol!
     

Deel Deze Pagina