WIDM 2018 speculatietopic :)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kangerootje, 6 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tika86

    Tika86 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Is op vier alleen in België of kan ik dat ook in Nederland bekijken:oops:
     
  2. Tord

    Tord VIP lid

    26 okt 2009
    7.304
    298
    83
    Het heet "vier", het programma is online op vier.be terug te kijken vanaf ongeveer een uur na afloop van de aflevering. Dit kan ook vanuit Nederland.
     
  3. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Ik ben vlaamse dus ik zit weer helemaal klaar voor De Mol :D de nederlandse versie dit jaar ook mee gevolgd en ik vind het grote verschil dat het bij ons geen bekende personen zijn die meedoen maar echt het ‘gewone volk’ dit jaar zelfs een priester, en naar mijn gevoel hangt de groep altijd veel hechter aan elkaar in de vlaamse versie en komt het natuurlijker over hoe ze omgaan met elkaar omdat ze natuurlijk geen televisie-ervaring hebben, het mol spel zelf is natuurlijk hetzelfde format maar ik vind dat de vlaamse versie iets mysterieuzer is gemonteerd, ben benieuwd of het in de smaak valt voor diegenen die voor eerst de vlaamse versie mee gaan volgen, ik ga in ieder geval volgend jaar WIDM NL weer volgen! Wel leuk dat de ontknoping een live show is, in België is het na het invullen van de laatste vragenlijst meteen de ontknoping(dat was het toch de laatste jaren)
     
  4. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Ik lees net dat Art naar RTL gaat en dus niet meer WIDM zal presenteren. Vind het echt jammer :(. Hij deed het zo leuk!
     
  5. Msee

    Msee Niet meer actief

    https://www.nu.nl/media/5190962/art-rooijakkers-vertrekt-van-npo-rtl.html

    Nee wat jammer! Volgend jaar geen Art meer bij Wie is de Mol?.

    Art Rooijakkers vertrekt van NPO naar RTL

    Presentator Art Rooijakkers (43) gaat per 1 april aan de slag bij RTL. Hij tekent een driejarig contract. Hij gaat zowel studioprogramma's als programma’s op locatie doen, maakte het mediabedrijf vrijdag bekend.

    Rooijakkers zal niet alleen te zien zijn bij de tv-zenders, maar ook bij digitale platformen, zoals Videoland. Naast presenteren, gaat hij ook eigen programma’s ontwikkelen.

    De presentator was de afgelopen jaren in dienst van de NPO. Hij presenteerde onder meer Wie is de mol?. Het spelprogramma werd in 2013 bekroond met een Gouden Televizierring.

    Rooijakkers: "Om het op zijn Brabants te zeggen: ik heb keiveel zin in het nieuwe avontuur bij RTL. Ik kijk terug op zeven mooie jaren bij AVROTROS, waar ik de omroep en de NPO heel dankbaar voor ben. Jaren waarin ik veel kansen heb gekregen, een paar keer goed op mijn bek ben gegaan, weer vrolijk ben opgestaan en ook successen heb gevierd. Nu is het tijd voor een nieuw hoofdstuk."

    AVROTROS
    Werkgever AVROTROS noemt het vertrek van de presentator in een reactie aan NU.nl "ontzettend spijtig". "Het komt niet echt als een verrassing, want wij waren al een tijdje bezig met contractonderhandelingen. We hadden hem graag willen behouden, maar wij respecteren Art zijn keuze voor RTL. Daarnaast zijn wij hem dankbaar voor al het werk wat hij voor AVROTROS heeft gedaan en wensen hem veel succes bij RTL."

    Volgens programmabaas Erland Galjaard, die RTL volgende week verlaat, heeft Rooijakkers "de kracht om elk onderwerp met oprechte nieuwsgierigheid te benaderen en voor iedereen toegankelijk te maken."

    Na de zomer is Rooijakkers voor het eerst te zien bij RTL. Over de invulling van de presentatie van Wie is de Mol? is nog niets bekend, laat AVROTROS aan NU.nl weten. "Daar gaan wij ons de komende tijd op richten, om te zien hoe wij zijn positie gaan opvullen."
     
  6. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

  7. Msee

    Msee Niet meer actief

    Hahaha, ja ik had net ff wat meer tekst te versturen in die minuut.
     
  8. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

  9. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.380
    415
    83
    Limburg
    Zou me niets verbazen als het een 1 april grap is. Wel toevallig per 1 april.
     
    lorreke vindt dit leuk.
  10. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.382
    6.921
    113
    Vrouw
    Ik denk ook dat het een 1 april grap is ;) en ik hoop het ook want voor mij hoort Art helemaal bij het programma.
     
    lorreke en In your eyes vinden dit leuk.
  11. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Oh ik ben nooit gewend geraakt aan Art en vond het juist fijn nieuws :D
     
  12. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    De Vlaamse Mol vind ik echt veeeel leuker dan de NLse trouwens, echt een aanrader! Online terug te kijken na de uitzending, via vier.be .
     
  13. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.758
    829
    113
    Noord Holland
    Hier ook de eerste aflevering gezien van de Vlaamse de mol. Ik weet t nog niet zo goed wat ik ervan vind maar ga hoe dan ook nog de 2de afl kijken. Vond t trouwens wel een spooky begin zo in die kisten . Brrr zou niks voor mij zijn
     
  14. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.601
    3.849
    113
    Rik vd Westelaken gaat het presenteren!
     
  15. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.758
    829
    113
    Noord Holland
    Ben ik erg blij mee. Zat eerlijk gezegd ook niet te wachten op Ellie oid
     
  16. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.382
    6.921
    113
    Vrouw
    Om de een of andere reden geloof ik er niks van :D
     
  17. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Ah nee :( hoop nog steeds dat het een slechte grap is.
     
  18. MMarianne

    MMarianne Niet meer actief

    Waarom zouden ze hier een grap van maken? Vind het jammer dat Art weg gaat maar Rik lijkt me ook wel geschikt :thumup:
     
  19. Msee

    Msee Niet meer actief

    Het avontuurtje van Rik bij talpa heeft niet lang geduurd dan. Wel toevallig dat Rik peking express heeft gepresenteerd en Art ook.
    Kom ff niet op zn naam maar had die presentator van moltalk ook wel leuk gevonden, die is zo lekker enthousiast. Maar dan zou die het spel wel al die jaren moeten missen..
     
  20. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Chris Zegers? Dan zou ik absoluut geen WIDM meer kijken, kan hem niet uitstaan :D ook de reden dat ik MolTalk niet kijk.
    Art was voor mij al op het randje... ik vond Angela en Karel veel leuker...
     

Deel Deze Pagina