branderig pijn aan vagina..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pinar, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinar

    Pinar Actief lid

    19 nov 2007
    458
    120
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    Hoi dames,

    Ik had afgelopen week een blaasonsteking tot aan mn nieren. Ik had wel antibiotaca gekregen kuur netjes afgemaakt.

    Maar laatste paar dagen heb ik zn branderige pijn voor en na het plassen.
    Misschien herkennen jullie dit?
     
  2. Chantalleke

    Chantalleke Bekend lid

    6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Heb je wel de urine laten controleren na de kuur? Misschien is de ontsteking niet weg!
    Of heb je andere afscheiding (wittig, korrelig, ruikt anders); dan zou het een vaginale schimmelinfectie kunnen zijn. Gebeurt wel meer na een kuurtje, omdat je 'vaginale milieu' veranderd.
     
  3. Pinar

    Pinar Actief lid

    19 nov 2007
    458
    120
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    Ik ben naar de HA geweest om weer te laten controleren. Blijk dat het niet weg is.

    Ik moet naar de ziekenhuis ze gaan mn urine kweken en ik moet weer aan de antib. en omdat ik 26 wk zwanger ben zijn ze ook bang voor vroege ween
     
  4. Female24

    Female24 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    hey meis misschien inderdaad een schimmelinfectie want hoorde van mijn gynaecoloog dat je dat vaak als cadeautje bij die antibiotica krijgt....
     
  5. Pinar

    Pinar Actief lid

    19 nov 2007
    458
    120
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht

    Ik w8 op urine :( . ga straks naar het ziekenhuis ik zal dr oom vragen hoe het met de infectie zit.
     
  6. mamajanneke

    mamajanneke Fanatiek lid

    22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    grote kans dat je ook schimmelinfectie hebt. aan te raden is pas daarvoor een uur te gebruiken als je echt van de blaasonsteking af bent, anders blijf je in een kringetje hangen.
    ik heb in t begin 5 ab kuren gehad voor de blaasontsteking en toen pas was t over, maar toen had ik dus nog die stomme schimel door de ab en dus daarvoor een kuur gehad.

    sterkte.

    Drink je cranberry en vit c?
    Helpt goed hoor.
     
  7. Pinar

    Pinar Actief lid

    19 nov 2007
    458
    120
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    bedankt voor je tip zal het onthouden
     
  8. mamajanneke

    mamajanneke Fanatiek lid

    22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Graag gedaan!
    Ik weet hoe vervelend het is als je steeds blaasonsteking blijft houden zeker in de zwangerschap. moedeloos word je er van. de beesjes houden niet van zure urine, dus vit c en sinasappelsap is een uitkomst en cranberry sap reinigt de boel.
    hopelijk ben je er nu snel van af!
     

Deel Deze Pagina