GI Dieet?

Discussie in 'De lounge' gestart door horselover, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Alweer een dieettopic :D(blijft een gevecht tegen die kilo's!

    Ik ben zelf nu ong. 15 kilo afgevallen, maar ik ben er nog niet. Moet nog ong. 15 kilo. Het wil maar niet lukken op het moment.
    Fitness nu 3 keer per week, maar ben weer aan het eten geslagen dom dom dom.
    Ik kwam het GI shake dieet tegen, en ik heb het besteld. In verhouding is het goedkoop in vergelijking met andere shakedieten.
    Maar ik ken nog niemand die dit heeft gedaan.

    Je krijgt 2 x per dag shake, tussen door stukje bruinbrood of fruit/groente/bouilion en savonds warme maaltijd.......

    Ben benieuwd
     
  2. thirza72

    thirza72 Actief lid

    28 dec 2009
    259
    0
    0
    Horselover,

    Ik heb na aanleiding van jou topic ook gegoogled op Gi dieet.
    Ik wil ook zo'n 10 kilo afvallen, dacht misschien is dit voor mij ook een goede oplossing. Mag ik vragen waar jij de schake's heb besteld (website). Wanneer ga jij beginnen?
     
  3. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Hee!

    Ik heb ze eergister besteld, maar heb nog niets binnen.
    Op de site van Gidieet heb ik het besteld,
    Ik ben zeeer benieuwd, op zich kwam het wel goed opmij over!

    We zullen zien....
     
  4. thirza72

    thirza72 Actief lid

    28 dec 2009
    259
    0
    0
    Ik heb net ook zitten kijken op hun site.
    Zit toch te denken om het ook te bestellen.
    Wil je het laten weten wanneer je het binnen krijgt? Vandaag net veel boodschappen gedaan, dan is het altijd moeilijk om niet te snaaien. Dus misschien goed moment om volgende week te beginnen..(en dan niet veel boodschappen te doen: lees lekker dingen halen).

    Ben benieuwd!
     
  5. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Wacht eerst maar ff tot ik het binnen heb :D
    Heb nog niets gekregen, ik baal best wel een beetje had het stiekum al wel verwacht.
    Ook nog geen mail ontvangen ofzo dat het is verstuurd!

    We wachten af

     
  6. thirza72

    thirza72 Actief lid

    28 dec 2009
    259
    0
    0
    Dat is niet netjes! Ze hadden je in ieder geval wel een bevestigings mail kunnen sturen! Nou we wachten het af.
     
  7. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Heb het binnen!!! Maar mail ze nog ff voor feedback over evt, een bevestigingsmail. Misschien doen ze er wat mee.

    Een mega pot! Ik ben zeer benieuwd, ik heb het van de site GIshake.

    Je hoort nog van me, ik begin morgen of maandag
     
  8. Karen79

    Karen79 Actief lid

    21 feb 2011
    287
    0
    0
    Wat is er mis met gezond eten en genoeg bewegen?

    Shakes zijn vreselijk slecht voor je lichaam, kijk bijvoorbeeld eens op deze link:
    Shakes
    Je maakt je lichaam er kapot mee en dat wil je toch niet? Als je echt gezond en blijvend af wil vallen, dan moet je dat niet op zo'n manier doen.

    Ik ben in 9 maanden tijd 10 kilo afgevallen, alleen maar door geen suiker meer te eten (dus geen koekjes ed) en door 3 keer per week hard te lopen. Daarbij nog ondersteuning van een diƫtiste omdat ik veel te weinig bleek te eten en daardoor dus niet afviel.

    Ik zou echt NOOIT aan die troep beginnen! Je valt er misschien wel snel van af, maar later komt dat er net zo hard weer aan. En doordat je die shakes binnenkrijgt verandert er van alles aan je stofwisseling en in die link is te lezen dat dat meer kapot kan maken dan je denkt.

    Echt, ik hoop niet dat jullie je lichaam op die manier kapot willen gaan maken...
     
  9. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    #9 horselover, 5 jul 2011
    Laatst bewerkt: 5 jul 2011
    @Karen: Wat er mis is met bewegen????Nou niets lijkt mij? Ik fitness nu een maand 3 x per week.
    Voorheen sporte ik altijd 7 dagen per week en ook wedstrijden, dus ik weet wel wat sporten.
    Ik zal de link straks even lezen, ik weet dat shakes niet alles is. Maar zo ongezond leven als ik deed is ook niet goed, kiezen tussen 2 kwaden en laat mij dan voor de shakes kiezen misschien dat ik mij dan straks minder down voel en de kracht vind om zelf weer door te zetten.
    Ik ben de laatste tijd afgevallen door gezond te eten, maar ik kwam weer veel te veel in de verleiding. Op de 1 of andere manier kan ik het dan niet weerstaan, en met zo'n dieet wel.
    Zit tussen je oren; I know dat is het zeker maar ja heb al 2 jaar gevecht met mezelf en ben het zat.
    Ik snap dat je ons wilt waarschuwen, ik zal de link lezen.
    Begrijp goed dat ik nu niet 3 x dag shake en verder niets.
    Ik neem alleen sochtends en 12 uur een shake ipv maaltijd. TUssen door eet ik ook, sochtends 1 bruine boterham met kipfilet of rijstwafel met banaan.
    15.00 bouillion + banaan of ander fruit.
    18.00 warme maaltijd en yohghurt met fruit
    Savonds komkommer, handje noten of augurken.
    -----------------------------------------------------
    (link gelezen)
    Mijn moeder liet dit artikel begin dit jaar aan mij lezen toen ik met cambridge bezig was. Ik ben ook om die reden gestopt maar ook omdat ik mij niet goed voelde.
    Dit dieet is niet als het cambridge, je eet gezond alleen vervang je 2 maaltijden door een shake.
    ZOiets als cambridge zal ik ook nooit weer doen, ik heb het maar 4 weken volgehouden maar mijn haar is naar de kl*ten. Of het daardoor komt ik weet het niet? Maar wel toevallig dat na die 4 weken tot nu mijn haar compleet uitviel...
    Je mag bij dat dieet helemaal niets, niet eens een stukje kauwgom. Gezond? Nee zeker niet, maar ik denk dat wat ik nu doe wel verantwoord is :D.
     
  10. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @thirza: ik ben maandag gestart, ik ben benieuwd hoe het verloopt.
    De shakes zijn niet lekker, dit is echt de vieste shake die ik gehad heb.
    Ik houd je op de hoogte
     
  11. thirza72

    thirza72 Actief lid

    28 dec 2009
    259
    0
    0
    Horselover, je hebt het binnen gehad..dat is al een begin:)
    Jammer dat de shakes vies zijn, dan is het toch wat moeilijker vol tehouden. Maar zet hem op en hou me op de hoogte..hoop dat de kilo's eraf vliegen:D
     

Deel Deze Pagina