Wie gaat er ook voor een 1e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jennmich1706, 28 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Jammer dat je test negatief was. Je ei is dan toch later gesprongen. Idd ook de reden dat ik temp bijhoud. Anders weet je nooit wanneer je kan testen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid
     
    Dubke7 vindt dit leuk.
  2. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Ik heb stiekem toch ovutesten gehaald bij de action maar was nog spierwit :mad:
     
  3. Dubke7

    Dubke7 Lid

    3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Haha toch wel bijhouden met ovu testen? :D Nog ff door testen en dan hopelijk snel een knaller! Bij mij is net menstruatie doorgebroken! Mn geluk kan niet op.. Ben dr echt blij mee haha!
     
    Lalalola vindt dit leuk.
  4. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Ja misschien geven die ovutesten toch wat meer rust omdat ik dan niet steeds denk dat ik morgen misschien mijn ei heb :roflmao:
     
    Dubke7 vindt dit leuk.
  5. jennmich1706

    jennmich1706 Actief lid

    6 okt 2013
    275
    27
    28
    Vrouw
    Maastricht
    Hier alweer een paar dagen over tijd, maar nog geen test gedaan aangezien ik vorige 2 cyclussen ook 2 weken en 10 dagen over tijd was.

    Heb volgende week een afspraak bij verloskundige voor kinderwensspreekuur. Geven hier tips en doen wat testjes
     
    Dubke7 vindt dit leuk.
  6. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Jammer weer zo'n lange cyclus. Wel leuk dat ze dat doen bij je verloskundige! Waar woon jij dan ongeveer als ik vragen mag?
     
  7. jennmich1706

    jennmich1706 Actief lid

    6 okt 2013
    275
    27
    28
    Vrouw
    Maastricht
    Ik woon in Maastricht, maar veel meer praktijken doen dit tegenwoordig. Kan misschien wat onzekerheid wegnemen en het word vergoed door de meeste verzekeringen
     
  8. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Ik zie inderdaad dat de praktijk bij mij in de buurt het ook doet.
     
  9. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    @Lalalola Mooie lijst heb je gemaakt! Je bent in ieder geval erg creatief haha.
    Over ovulatietesten gesproken, ik vind de extra gevoelige van 2besure heel fijn (en cheap) die van action werkten voor mij nooit echt.

    @Dubke7 ah balen zeg... en nu maar weer door met goede moed. Duimen voor een goede volgende ronde!
     
    Dubke7 vindt dit leuk.
  10. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    @jennmich1706 oh, ik wist niet dat ze dat tegenwoordig ook deden bij praktijken. Ik ga eens kijken of dat hier in de buurt ook is.

    Ik weet niet of jullie Annic van Wonderen kennen op YouTube? Die is ook na een lange weg zwanger geworden en die vertelde daar volgens mij ook wat over.
     
  11. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Ja ik voelde me weer een ochtend creatief :roflmao: wanneer wil jij gaan testen? Bijna je nod....
     
  12. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Nouuu ik heb gisterenavond getest, veeeeul te vroeg op 9DPO natuurlijk, maar kon het niet laten.:D En uiteraard negatief. Wil misschien zondag (12 DPO) testen als mijn temp nog hoog is. Had ma, di, wo een temp van 36.9, gisteren een dipje van 36.8 en vandaag ging die naar 37.0. Dus ben benieuwd wat het morgen en zondag doet.
     
  13. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Hopelijk blijft je temp hoog. Verder nog symptomen?
     
  14. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Hai! Mag ik hier ook gezellig meekletsen? :D

    25 jaar, nu in ronde 5 voor ons eerste kindje. Serieus bezig sinds januari 2017, een maandje overgeslagen tussendoor. Had maandag 10 juli ongi moeten worden volgens een 'normale' cyclus (26-30 dagen), maar nog steeds helemaal NIETS.. Bloedtest negatief, dus we blijven lekker doorgaan!

    Hopen dat ik snel ongesteld wordt, zodat ik kan beginnen met tempen en het allemaal een beetje in de gaten kan houden. :p
     
  15. Luuna

    Luuna Bekend lid

    23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Wat een geklets! Gezellig :)
    Mooie lijst :D en mijn Nod klopt denk ik wel zo ongeveer. Heb snel door de nieuwe dingen heen gescrolled, maar te moe om alles te lezen.. Die ik morgen in de trein wel ;)

    Lig nu weer een dag in mijn eigen bedje. Net terug van de 4daagse, helaas moeten besluiten om niet uit te lopen. Was draait, morgen inpakken en op vakantie :thumup:
    Mijn ei is denk ik deze week geweest. Morgen tempen voor de fun kijken of deze een beetje hoog is.
    En dan ben ik de 2 wachtweken weg en zie ik wel!
     
  16. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Vanmorgen helaas ongesteld geworden.. op naar ronde 2!
     
  17. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Wat balen zeg dat je hem niet uit hebt kunnen lopen!

    Lekker dat je op vakantie gaat, rust doet een hoop met je lichaam ;)
     
  18. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Wat leuk dat je mee komt kletsen! Ik ben deze ronde ook begonnen met tempen naast ovulatietesten, geeft wel veel inzicht en duidelijkheid! Duimen dat je ongi gauw komt en door kan!
     
  19. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Balen!!! Goede hoop houden voor de volgende ronde Jess!
     
    Jess89 vindt dit leuk.
  20. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Haha echt veel geklets he! Wat tof dat je hebt gelopen. Hoeveel KM? Overnachtte je in Nijmegen zelf of Arnhem ofzo?

    Al zin in de vakantie?!
     

Deel Deze Pagina