Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI) Deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fiona1983, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Joh Pien, die knaltesten van jou heb ik überhaupt nooit gehad.

    CB indicators zijn ook traag bij mij. Deze zwangerschap achterin week 5 een +3. Niet aan beginnen aan die onzekere rondingen!
     
    Pien15 vindt dit leuk.
  2. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    190
    63
    Nou heb net toch nog een kv test gedaan. Nou ist wel klaar :rolleyes:

    IMG_6940.JPG
     
    Lafayette, Gizzie1983 en Saskia1984 vinden dit leuk.
  3. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hahaha, volgens mij kan ie ook niet meer knallen dan dit!
    Heb je al een echo-afspraak?

    Ik mag zo meteen naar de Tjongerschans voor een uitgangsecho. En heb vanochtend de eerste puregon erin gejast. Vanavond lekker weer flesjes menopur mengen (3 per keer), gelukkig genoeg voorraad dankzij veel lieve meisjes.
     
    Pien15 vindt dit leuk.
  4. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    190
    63
    Fijn dat je daar je echo's mag doen Stiertje. Raar toch dat niet alle ziekenhuizen daar aan meewerken... succes met spuiten!

    2 oktober heb in eerste echo :)
     
  5. yaraah

    yaraah VIP lid

    28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Stiertje hop jij ook weer vol goede moed van start. Wel mooie waarde van je vit D.

    Pien wauw die test kan volgens mij niet nog meer knallen. Op naar een mooie echo op 2 oktober
     
    Pien15 vindt dit leuk.
  6. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wauw Pien! Wat een knaller!
    Die heb ik ook nooit gehad :D
     
    Pien15 vindt dit leuk.
  7. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nou, na 40 minuten wachten was ik eindelijk aan de beurt. Dokter bleek weggeroepen naar de OK. Beetje chagrijnig over gebrek aan communicatie.
    Maarrrrr, de antrale follikelcount maakte mij wel weer een beetje blij: 6 rechts, 8 links. En nu maar groeien, jongens en meisjes!
     
    Champetter en Saskia1984 vinden dit leuk.
  8. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wauw dat is een mooi aantal Stiertje!
     
  9. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    190
    63
  10. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, ben er blij mee. Volgens mij waren het er de vorige keer een stuk minder aan het begin van de cyclus.
    Pien, nog 3 weken wachten dus. Maar met die termijn is er geen twijfel meer of je een kloppend hartje zou moeten kunnen zien. Mocht ik nog een keer zwanger raken, dan zou ik ook eerder in de richting van de 7 weken gaan zitten. Vorige keer was ik met 6 weken en 1 of 2 dagen, en toen klopte het hartje echt nét, maar dus nog wel traag. En dat maakt het meteen weer spannend. Moest ik een week later nog eens terugkomen.
     
  11. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ben het eens met Stiertje. Ik ook beide keren met 7 weken echo. Eerste keer een extra echo ivm bloedverlies met 6+2 en dat is toch wel echt vroeg hoor. Wij hadden geluk hartje te zien maar dat kan ook anders zonder dat er iets mis is.
     
  12. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Wow wat een mooie berichten hier.
    Pien, van harte gefeliciteerd!!! Jouw testen zien er echt prachtig uit.
    Op naar 2 oktober naar een mooi kloppend hartje.

    Stiertje, wat een mooie uitgangsecho. Ik duim dat ze allemaal meegroeien!

    Juulz, wat hoop ik ook dat jij nog eens zo'n mooi bericht mag plaatsen. Net zoals ik dat ik ook voor mezelf nog eens hoop ;)

    Gesprek vorige week in Gent was fijn. De prof was er zelf ook naar van dat onze mooie cryogeen het niet had overleefd.
    Ze gelooft nog steeds in kansen voor ons en als wij wilden mochten we door voor een nieuwe poging. We zouden dan geen PGS meer doen (bewezen is dat we nog vitale embryo's maken) en freeze all proberen te voorkomen (progesteronwaardes tijdens stimulatie dagelijks opvolgen en desnoods iets eerder de Pregnyl toedienen).
    Dus dat is de status nu. Gaan we tóch nog een poging doen of blijft het hierbij.
    Ergens willen we het nog wel eens proberen maar de afstand breekt me steeds meer op.
    Woensdag hebben we weer 4 uur heen en 4 uur terug gereden. Het wordt weer drukker op de weg en daardoor ook vermoeiender om op en neer te rijden.
    Ik kwam kotsend met migraine thuis.

    Áls we er voor gaan dan doen we alles daar, omdat ik alles liever op 1 plek doe en ze bij iedere echo bloed willen prikken om de hormoonwaardes goed op te volgen. Dit kan ik niet bij de fertiliteitskliniek mij in de buurt doen, omdat ze daar pas de volgende dag de uitslagen hebben.
    Kortom, kunnen we het nog een keer opbrengen of niet. Ga ik desnoods een week in een hotel zitten zonder m'n dochter of niet.
    Twijfels twijfels. We hebben het immers al zo vaak geprobeerd en met lege handen teruggekeerd.
     
  13. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    190
    63
    @Sikki : dus jullie mogen weer de keuze maken. Op zich heel fijn dat de prof het nog ziet zitten! Maar ik snap je dilemma hoor. Zoveel reizen is echt heel belastend en dat zonder enige garantie op succes... Je opperde het zelf al, maar ik dacht ook even: kun je daar in de buurt niet een huisje oid huren? Misschien een weekje op 'vakantie' en dan op de dag van punctie opa en oma laten komen? Of idd alleen daar een paar dagen bivakkeren? Maar goed, dat is ook allemaal niet niks... Sterkte met de beslissing!

    echo: ik ben ook wel voor 7 weken de eerste echo. Bij mijn zoontje stond eerste echo ook rond 7 weken gepland, maar omdat ik zooooo onzeker was geworden door die clearblue test had ik gevraagd of ik eerder mocht. Toen mocht ik met 6weken en 3 dagen komen. Gelukkig zagen we toen al goed een kloppend hartje! Nu nog iets langer geduld, maar zolang er niks 'geks' in de tussentijd gebeurt, kan ik dat wel aan denk ik ;).
     
  14. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik heb deze zwangerschap een echo gehad op 6+2, geen hartje... Vreselijke week gehad, echt niet te doen.

    Vorige 2 zwangerschappen met 6+0 en 6+2 wel hartslag dus zag het niet zo aankomen. Liever vanaf 7, ook al duurt het zó lang.

    Sikki, succes met je keuzes. Wat is hef moeilijk!
     
    Pien15 vindt dit leuk.
  15. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Pien, zorgen voor geen gekke dingen in de tussentijd :)
    Huisje huren is idd een optie, dat hebben we in het verleden al vaker gedaan, maar onze dochter is al leerplichtig dus dan moet het net toevallig in de herfstvakantie vallen.
    Dus tja, indien dooooorrrrrr, dan tandjes op elkaar en niet zeuren ;)
     
  16. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Pff, sikki, moeilijke keuzes hoor.
     
  17. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    190
    63
    Aha wist niet dat je dochter al naar school ging, dan wordt het idd wel lastig... hoe dan ook sterkte het met maken van de keuze!

    @Champetter : oef ja kan me voorstellen dat je toen flink in de rats hebt gezeten... zoals zo vaak: geduld is het beste :rolleyes:
     
  18. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lieve Sikki, onmogelijke keuze eigenlijk. Even laten bezinken, opladen en waarschijnlijk komt je gevoel vanzelf er achter aan. Succes met jullie keuze.
     
  19. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    190
    63
    Mag ik nog even mijn onzekerheden delen? Gister hielp de mooie test wel om wat zekerder te worden, maar vandaag heb ik even niets om 'zekerheid' aan te ontlenen. Zekerheid bestaat natuurlijk niet, maar ik voel vandaag zo weinig. Eerdere dagen voelde ik wel wat steekjes, krampjes in mijn buik en bij niezen een vervelend gevoel. Maar nu voelt het zo rustig in mijn buik dat ik er de kriebels van krijg.... wat voelden jullie in het begin?
     
  20. yaraah

    yaraah VIP lid

    28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Lieve Pien ik snap dat je onzeker bent, ik was dat ook bij beide zwangerschappen. En dat omdat ik niets voelde en als ik al wat gevoeld had voor de testjes dan was dat plots weg dus het is normaal dat het rustig is in je buik.
     

Deel Deze Pagina