Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    @Nanoe2 Goede keus dus idd de fles. Goed dat je aan jezelf heb gedacht.
    Fijn is dat hé dat je na weer naar buiten kan ;)..
    Ja ik ben er ook blij dat ik de avond weer voor mezelf heb.. Maja ik vind de nieuwe collega's niet zo leuk :cry:
     
  2. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    @Woman1987 dat is wel heel vervelend!
    Daar moet je toch mee samenwerken...
     
  3. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.851
    1.668
    113
    Vrouw
    @Nanoe2 wat fijn dat je energie weer terug komt! Borstvoeding is heel fijn als het lukt maar moet niet ten koste van alles gaan vind ik altijd.

    @Woman1987 wat fijn dat ze zo goed slaapt zeg! Heerlijk.

    @Marisje89 ja we gaan voor een 2e kindje! Dat gaat anders weer zo lang duren bij een nieuwe baan. Ik ga 20 uur werken vanaf eind september dus dat geeft ook weer een stuk rust.
    Hoe gaat het met je nieuwe liefde?

    @Kelly84 fijn dat jullie dochtertje er zo van opknapt! Hopelijk komt er nu wat meer rust.
     
  4. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.660
    204
    63
    Parttime logistiek
    @Woman1987
    Vervelend dat je nieuwe collega's vervelend vind. Je moet het er toch mee doen. Werk je met een kleine groepje collega's of grote groep?

    @Nanoe2
    Heerlijk is dat het als je weer naar buiten kan.

    @Emsy
    20 uur werken is ook wel lekker.
    Ja nieuwe liefde gaat goed. Gewoon rustig aan. Merk wel dat ik een flinke klap heb gehad na de laatste keer. Ben toch huiverig en wantrouwig geworden.
     
  5. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    @Emsy Ja heel fijn..

    @Nanoe2 en @Marisje89 er word zoveel geroddeld,word je niet goed van :mad: en daar kan ik niet over.
    Klein groepje collega's
     
  6. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    @Emsy 20 uur werken is ook wel lekker!
    Ga ik straks ook doen, 2 dagen werken (is 21 uur) en de rest lekker thuis.

    @Marisje89 gewoon rustig aan doen en genieten!

    @Woman1987 dat is wel heel vervelend ja!
    Zeker als je met een klein team bent.
    En hoe reageren ze als je er wat van zegt?

    Hier bijna van de borstvoeding af :)
    En iedere dag meer energie. Mag ook wel na 2,5 week :p
     
  7. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
  8. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.660
    204
    63
    Parttime logistiek
    @Nanoe2
    Fijn dat je meer energie krijgt. Bv is leuk maar niet ten koste van jezelf. Nu lekker gaan genieten.

    @Woman1987
    Bah dat is lastig zeker met een klein groepje. Is ook niet leuk terugkomen lijkt me.
    Ik zit in een mannenwereld kwa werk meer man dan vrouw en grote ploegen dus weinig geroddel want daar kan ik echt niet tegen.
     
  9. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    @Marisje89 Ja wat dat betreft wou ik dat ik op mijn oude werkplek terug was. Iets ander team maar daar zorgde de leiding wel dat er niet werd geroddeld iig!
     
  10. Vlindertje9389

    Vlindertje9389 Actief lid

    28 jul 2015
    499
    20
    18
    Goedemorgen dames, hier druk bezig met de verhuizing. En doodmoe haha. Maar het begint ergens op te lijken en gisteren eindelijk onze bank binnen gekregen, heerlijk zo een zacht ding onder je kont haha. Ondanks we voor een 2e gaan ben ik er deze maand niet mee bezig geweest. Tot ik er gisteren achter kwam dat ik al 4 dagen overtijd ben. Voor de zekerheid een testje gedaan en die was negatief. Ik ga er ook helemaal vanuit dat het door de stress komt want dat hebben we veel gehad door het verhuizen. Het vreemde is wel normaal heb ik ruim een week vantevoren last van mijn borsten en buik etc. En nu helemaal niks op een trekkerig gevoel in mijn rechteronderbuik na. Hoop wel dat de ms zich snel meld zodat we rustig aan een nieuwe ronde kunnen beginnen.
     
  11. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Vlindertje9389 fijn he verhuizen maar als je er straks eenmaal inzit kan je heerlijk genieten van alles! En fijn een nieuwe chill bank!

    @Woman1987 balen zeg dat geroddel op je werk!! Hopelijk is er wel iemand waar je hier misschien een melding Bij kan maken.

    @Marisje89 logisch hoor dat je vertrouwen nu een beetje weg is. Maar nu gewoon lekker rustig aan en lekker genieten. Je hebt lekker je eigen plekje samen met je heerlijke ventje..

    @Emsy leukkk ook de keuze gemaakt om voor een 2de te gaan.

    Hier echt aan Het genieten van onze dochter die ook eindelijk loopt. Alleen jeetje wat is ze al een paar keer verschrikkelijk hard gevallen ook dus op der hoofd al een paar flinke bulten en blauwe plekken.

    En ik weet dat het nog veelste vroeg is en het eigenlijk niet mag zeggen/denken maar jemig wat voel ik me zwanger..
    Maar goed eind volgende week mogen we testen dus we wachten maar rustig af en misschien is het wel helemaal niet zo..
     
  12. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    @Vlindertje9389 Wat fijn dat het verhuizen goed gaat.
    En misschien ben je wel zwanger en heb je te vroeg getest :oops:.

    @Kelly84 Oeh,spannend dus. Nog even wachten dus ;)..
    Ja ik heb er een melding van kunnen maken.. en ze gaan er wat proberen aan te doen :).. maja ik voel me niet op de plek en ga met buikpijn na het werk. Krijg anders overplaatsing na mijn oude filiaal :oops::D
     
  13. Vlindertje9389

    Vlindertje9389 Actief lid

    28 jul 2015
    499
    20
    18
    @Woman tja ik ga er absoluut niet van uit dat ik zwanger ben maar er is nog steeds geen druppel te bekennen. Sinds gisteren word ik savonds misselijk en lig al vroeg op bed (moeheid komt ook van al het werk in ons huis).

    Vandaag voor de rest van het jaar naar het cb geweest (pas met 2 jaar weer) nu is dochterlief altijd heel tenger geweest en was dysmatuur maar nu met 14 maanden is ze 74 cm en 7.7kg. Ze vonden dat ze maar wat vetter eten moest krijgen... ze zouden eens moeten weten wat ze allemaal achter haar kiezen (kies want ze heeft er maar 1 :') ) stopt haha
     
  14. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.660
    204
    63
    Parttime logistiek
    @Kelly84
    Spannend. Dat word aftellen naar volgende week.
    Arm meisje als ze al paar keer hard gevallen is.
    Ja dat vertrouwen moet echt weer terug komen. Maar goed ik heb geen haast. Dagen vliegen voorbij en vooral omdat Devin best veel aandacht vraagt dus ondertussen zit ik veel te bouwen of met auto's te spelen

    @Woman1987
    Nou hopelijk word het geroddel minder. Kan je niet terug naar je oude werkplek?

    @vlindertje
    Fijn een nieuwe bank. Lukt het met verhuizen of is er nog veel werk te doen?
    En overtijd je weet maar nooit. Je hoofd stond bij het verhuizen maar je lichaam staat niet stil.
    Ooh wat lijkt met me heerlijk om voorlopig niet naar cb te gaan en wat fijn dat ze het zo goed doet.


    Hier loopt meneer soms paar pasjes los maar zodra die het door heeft gaat ie snel zitten Ook met losstaan hup gauw zitten.
    Hier de afgelopen 3 weken echt drama snachts veel huilen en wakker en wat denk je komen er 4 tandjes tegelijk door ut arme manneke. Is tegenwoordig de slaap weer aan het inhalen van 19:45 tot 09:45 en ik klaag niet nu.
     
  15. Vlindertje9389

    Vlindertje9389 Actief lid

    28 jul 2015
    499
    20
    18
    @marisje die vreselijke tandjes :( hier was de ergste haar kies, de rest viel gelukkig mee. Ik heb zeker met mijn hoofd bij het verhuizen gezeten en we hadden van tevoren al besproken dat we deze maand niet er mee bezig zouden zijn. En dit was ook niet het geval. Zelfs vanmorgen... ik ging plassen en dacht ohja ik had weer een testje kunnen doen haha. Dus we wachten de dag weer af want nog steeds niets te bekennen. Dus morgen een week overtijd. De af en toe lichte buikpijn is ook weer weg. Behalve als ik hard ga zitten krijg ik even een krampje. Weet gewoon niet wat ik ervan moet denken. Nu ook plots veel meer witte afscheiding terwijl ik normaal heel droog ben voor de ms. Haha wat ben ik weer smakelijk. Het klussen is bijna klaar. Nog een klein halletje lamineren maar dat kan pas als de keuken 23 aug geplaatst word (halletje staat vol dozrn met keukenspullen) en dan nog wat lampen en gordijnen ophangen. Maar we zijn ver klaar dus kan mijn man nog 1 week van zijn vakantie genieten.
     
  16. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    @Marisje89 Ja ik mag waarschijnlijk terug :D heel blij mee.
    Ah wat sneu van die tandjes..maar dat ie zo lang slaapt is wel fijn :)..

    @Kelly84 Wat sneu dat ze zoveel is gevallen:(

    @Vlindertje9389 Hm wel apart dat de test negatief is en jij week overtijd.. gewoon afwachten dus..

    Morgen is het een jaar geleden dat ik positief heb getest.. ;) en nu is ze alweer 4 maand..
     
  17. Nienke87

    Nienke87 Fanatiek lid

    12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    [​IMG]Heej meiden! Ik kom bijna niet meer op het forum omdat ik het op de mobiel gewoon echt geen fijne site vind.. heb dus ook al heel lang niet meer mee gelezen of een reactie geplaatst.

    Wel wil ik jullie even laten weten dat op woensdag 26 juli onze zoon is geboren met 35+5 weken!!

    Snachts om half 3 zijn de vliezen spontaan gebroken. Gauw naar het ziekenhuis en binnen een paar uur kon ik al beginnen met persen. Om 7:17 is onze vent geboren met een lengte van 46cm en een gewicht van 3164 gram.

    Vanwege de vroeggeboorte waren we genoodzaakt in het ziekenhuis te blijven. Na een paar dagen werd meneer zo geel dat hij onder de blauwe lamp moest. Daar heeft hij een dag onder gelegen en mocht er gister weer onder uit. Nu de waarden van het testen afwachten en als alles goed is mogen we vandaag naar huis.. Ik hoop het zo, maar vind het zo spannend!

    Verder gaat het met ons allebei trouwens super goed
     
  18. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    @Nienke87 Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon :)!!
    Oh dat is wel vroeg maar gelukkig gaat het goed met jullie 2..:D
    Ik hoop voor jullie dat jullie vandaag naar huis mogen. Ondanks dat jullie zoon zo geel werd..hoe gaat het verder?
     
  19. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.660
    204
    63
    Parttime logistiek
    @Nienke87
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
    Hopelijk zijn de waardes goed en mogen jullie snel naar huis om daar te genieten van jullie mannetje.
    Wel een mooi kereltje trouwens. Word je toch spontaan verliefd op.


    @Kelly84
    Hoe is het inmiddels met de spanning? Al drang om te testen?

    @Vlindertje9389
    Hoe is het nu bij jou? Heb je al iets meer duidelijkheid?


    Hier is tandje nummer 5 ook door. In een zeer korte tijd 5 tandjes erbij.
    Morgen weer naar het cb ben benieuwd wat ze nu weer zeggen. Vorige keer was het dat ie nog teveel potjes kreeg en dat kon echt niet volgens hun en maar als je echt geen vlees groente aardappelen en fruit in krijgt heb je geen keus moest hem maar dwingen. Dikke doei naar hun gewoon rustig naast het potje vast voedsel proberen en nu eet ie mee als een bootwerker.

    Verder ben ik lekker aan het sukkelen met de pil. Constant er doorheen komen ondanks altijd netjes optijd innemen en met de endometriose geen doen en barst van de buikpijn. Vertrouw dat ding voor geen meter meer en nu al met pil nummer 3 bezig hopelijk werkt deze wel. Want ondanks dat ik ooit graag een tweede wil en dit toch wel sterker word nu Devin ouder word zit ik er nu echt niet op te wachten. Hopeloos word ik ervan. Spiraal mag niet ik reageer daar te heftig op en prikpil heb ik ook al gehad voor de zwangerschap maar ook daar kwam ik doorheen. Eigenwijs lichaam
     
  20. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.851
    1.668
    113
    Vrouw
    @Nienke87 wat een prachtig mannetje!! Fijn dat ondanks z'n vroeggeboorte alles goed gaat. Hopelijk snel naar huis.
    Nieuwe site is inderdaad even wennen.

    @Marisje89 jeetje wat vervelend zeg! Gedoe dan.
    Hij gaat snel met z'n tandjes! Veel last van?

    We zouden in september voor een 2e gaan maar hebben besloten dat die ene maand ook niet meer uitmaakt. Hopelijk deze week ongesteld en dan kunnen we ook beginnen! Spannend!
     

Deel Deze Pagina