Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Bedankt dames voor de tips. Zetpil wacht ik nog mee. Het lijkt erop dat de Chamodent zijn werk doet! ;)
    Ik wil op dit moment nog geen 2e.. we wachten zowiezo nog een half jaar :oops:
     
  2. Vlindertje9389

    Vlindertje9389 Actief lid

    28 jul 2015
    499
    20
    18
    @kelly jaaa nu echt gefeliciteerd

    @Woman hier viel het altijd wel mee op de diarree na. Wij hebben alleen snachts een zetpil gegeven met haar kiezen. Verder koude komkommer en ijsjes.

    Pfff ik word gek. Door mijn ovu testen dacht ik een week geleden mijn ei te hebben gehad. 3 dagen geleden kreeg ik erge buikpijn vooral rechts maar ook onderbuik zij en onderrug. Dus nouja ok misschien een latere eisprong dus savonds met de pijn voor de zekerheid maar weer geklust. En sinds gisteren heb ik weer veel wit slijm. Normaal is het wit creme plakkerig. Maar nu is het zelfs een beetje rekbaar..... gisteren ook licht pijn in mijn borsten en al dagen last van obstipatie.
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  3. Chicaa

    Chicaa Lid

    30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Kelly84 gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap.

    Ondertussen zelf weer aan het wachten. NOD verwacht rond 26/9 dus ben eens benieuwd. Heb sinds twee nachten wel echt last van m'n borsten (heb cupmaat F en kon tot 2 dagen geleden gewoon normaal op mn buik slapen.. Nu niet meer). Ben benieuwd... Wachten duurt lang. Nog meer dames met de NOD in het vooruitzicht?
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  4. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Dankje wel!!
    Ja spannende tijd altijd tot aan je NOD.
    Ik heb nooit last gehad van Mn borsten eigenlijk. Hopelijk voor jou en goed teken.
     
  5. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    @Chicaa spannend!

    Ik had zere borsten en waren ook echt gegroeid.
    Maar dit begin met 4,5 week pas.
    Of ik symptomen had voor nod weet ik niet
     
  6. Vlindertje9389

    Vlindertje9389 Actief lid

    28 jul 2015
    499
    20
    18
    @Chicaa, ik zou het ook nie meer weten van mijn vorige zw weet alleen dat ik nooit echt last gehad heb van mijn borsten op de stuwing na.
    Uitgaande van de erge buikpijn (denk dat mijn ovu later geweest is dan dr testen aangaven) zit ik nu op 4 dpo. Krijg steeds meer last van mijn borsten en sinds vanmorgen af en toe van die venijnige steekjes in mijn onderbuik. Hoop dat in deze 7e ronde mijn lichaam me eens niet voor de gek houd want dit heb ik tot nu toe nog niet gehad.
     
  7. Chicaa

    Chicaa Lid

    30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Nanoe2 @Vlindertje9389 @Kelly84

    Dankje voor jullie ervaringen. Ik kan niet zo goed beoordelen of ze ook groter zijn geworden.. heb van mezelf al vrij flinke borsten dus moeilijk te beoordelen. Hopelijk betekent het iets goed en is het inderdaad deze ronde raak. We zullen helaas rustig moeten afwachten en hopen dat ik ergens in de loop van volgende week ook met positief nieuws mag komen. Heb voor de zekerheid wel al ovulatietesten van sensitest in huis gehaald, voor het geval dat...

    Vlindertje ik hoop met je mee! Hopelijk ook snel een positieve test voor jou
     
  8. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    @Vlindertje9389 ik hoop het voor je!!

    @Chicaa wanneer kun je testen?

    Morgen naar de osteopaat, hoop zo dat het iets gaat doen!
    Eerst was hij zo tevreden, maar wordt steeds minder.
    Ook steeds meer huilen, vandaag was het echt onwijs.
    Als hij wakker was, huilde hij en amper te troosten. Gelukkig vanavond wel gewoon stil geweest.
    Onrustig, maar wel stil!
    En als osteopaat ook verborgen reflux vermoed ook meteen afspraak maken bij ha.
    Zou mij niet verbazen als het huilen daardoor komt.
    Hij is 10 min na zn fles stil en dan begint het. Maargoed, eerst morgen afwachten :)
     
  9. Chicaa

    Chicaa Lid

    30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Nanoe2 Ik verwacht m'n NOD rond de 26e. Dus aanstaande dinsdag. Ligt er een beetje aan omdat ik pas twee 'echte' cyclussen heb gehad na het stoppen van de pil (een keer 26 dagen en een keer 28 dagen). Nog een beetje een verassing dus. Vorige keer namelijk ook maar 1,5 dag minimaal ongesteld geweest ipv de 4 dagen die ik normaal ongesteld ben. Denk dat ik anders eind volgende week ongeveer ga testen bij het uitblijven..
     
  10. Vlindertje9389

    Vlindertje9389 Actief lid

    28 jul 2015
    499
    20
    18
    #3990 Vlindertje9389, 21 sep 2017
    Laatst bewerkt: 21 sep 2017
    Oooh nog meer spanning. Heel de dag al zo een zenuwachtig kriebelend gevoel van binnen en mijn borsten doen zo zeer dat ik geen bh kan verdragen. Vanavond sushi gaan eten en er kwamen me toch een paar smerige geuren voorbij dat mijn man mij voor gek verklaarde. Ondanks dat ik (van een late eisprong uitgaande) op 5 dpo zit heel erg de drang gehad om te testen. Ik verklaar mezelf voor gek zo vroeg te testen maar ergens blijf ik toch denken dat mijn ei wel vroeger geweest is. Dan zou ik op 9 dpo zitten. En er staat een heel licht streepje. Nu hopen dat het een blijvertje is
     
  11. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Oh spannend @Vlindertje9389
    Hoop het voor je!!
    Ga je het redden om te wachten tot 14dpo??
     
  12. Vlindertje9389

    Vlindertje9389 Actief lid

    28 jul 2015
    499
    20
    18
    @Nanoe hahaha ik kon nu al niet wachten. Denk dat ik morgen weer een testje doe hihi. Vanaf vanmorgen erg misselijk tot kokhalzen toe. Ik durf er zelf echt niet op te hopen om teleurstelling te voorkomen maar goed ergens toch wel dat gevoel
     
  13. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.842
    1.660
    113
    Vrouw
    @Nanoe2 hoe was het bij de osteopaat? Hopelijk helpt het hem wat! Hier ook bij de osteopaat geweest, hielp hem wel wat maar bleek ook allergie voor koemelk & ei hier kwamen we pas met een half jaar achter.

    @Vlindertje9389 wat spannend!! Vanmorgen nog getest? Hoop het zo!
     
  14. Chicaa

    Chicaa Lid

    30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Vlindertje9389 spannend he!

    Hier intussen ook gezonde zenuwen. Verwacht m’n NOD dinsdag. Zou er al een mogelijkheid zijn om misschien al eens een testje te wagen? Of is het echt nog te vroeg? Zie ook sommige dames die testen met een ovulatietest, kan dat? Heb er namelijk nog een paar in huis... Aankomende zaterdag is mijn man jarig, zou toch wel een super mooi cadeau zijn voor hem. Fingers crossed
     
  15. Vlindertje9389

    Vlindertje9389 Actief lid

    28 jul 2015
    499
    20
    18
    @Chicaa, ik ben zoals je zag ook van het vroege testen. Maar een onduidelijk streepje of geen streepje kan je nog gekker maken. En natuurlijk rekening mee houden dat het alsnog fout kan gaan. Dus je kan proberen te testen. Een ovutest ervoor gebruiken zou ik niet zo snel doen.

    Vandaag niet getest ik heb mezelf kunnen bedwingen en wacht tot maandag.
     
  16. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    @Emsy zijn donderdag naar de osteopaat geweest.
    Sindsdien een gezellig mannetje die zijn hoofd veel rechter houd!
    Dus ben heel benieuwd hoe het dan naar donderdag gaat.
    Volgens mij lacht hij dan helemaal de hele dag!

    @Vlindertje9389 spannend!
    Ik duim mee voor je maandag!

    @Chicaa wanneer wil je testen?
     
  17. Chicaa

    Chicaa Lid

    30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Nanoe2 ik denk morgenvroeg. Eerste cyclus was 26 dagen en tweede 28 dagen. Morgen zit ik op dag 26 van de huidige cyclus. Dus of het is mijn NOD of 2 dagen voor m’n NOD.
     
  18. Chicaa

    Chicaa Lid

    30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dames is er iemand van jullie al wakker? Ik heb dus zojuist getest met een test van Sensitest en er is een tweede streepje te zien. Hij is wel zeer licht maar het is geen zogenaamd tuur-streepje. Ik heb de foto erbij gedaan.... Willen jullie er eens naar kijken? Het is dus of m’n NOD vandaag of 2 dagen ervoor (cyclus beetje onregelmatig)..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Ik zie hem zeker wel!
    Hopelijk lopen ze mooi op!!
     
  20. Chicaa

    Chicaa Lid

    30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    O gelukkig! Was al bang dat ik de enige was die m zag... Ga vandaag even naar de kruidvat voor een clearbluetest (die is alleen pas om 12 uur open, aaaaaah).
     

Deel Deze Pagina