Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    ?
     
  2. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Hallo allemaal, ik meld me ook weer eventjes.
    Hier alles goed!! De laatste loodjes nu..

    Zag dat het ging over de slaapjes, maar wij zijn toen met 14 maanden ook over gegaan naar 1x slapen. En dat ging ook echt niet in 1x goed maar even een weekje bikkelen en ook daar zijn ze dan weer aan gewend. En dat doet ze nu nog steeds.
    Sochtends maken we haar niet wakker behalve als we echt ergens heen zouden moeten, maar meestal is ze tussen 7 en 8 wakker en ligt ze er savonds uiterlijk 8 uur in.
     
  3. Vlindertje9389

    Vlindertje9389 Actief lid

    28 jul 2015
    499
    20
    18
    Hier ook weer even een berichtje. Wij kunnen ook gaan aftellen want met 39 weken krijgen we een geplande gentle sectio. Ik had groen licht voor een natuurlijke bevalling maar de angst van de vorige bevalling werd mij te groot. Deze keer zal het weer een klein meisje worden maar oh wat is ze druk. Ook ligt ze nog lekker dwars in mijn buik. Heb veel last van mijn bekken en nu met die warmte olifantenpoten... en dan word het nog warmer haha.
     
  4. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Jeetje dames wat gaat het snel. :)
    Esmée is inmiddels 1 jaar en bijna 1 maand en ze slaapt maar 1x op een dag :D.
    Aankomende Vrijdag gaan wij een weekje op vakantie na het Heijderbos met ons gezinnetje.
    De tips vd kinderfysio die we krijgen gaat goed. Esmée boekt vooruitgang. Ze tijgert en schuift met haar kontje :D:D.
    Ook als we haar handjes vasthouden loopt ze.
    Wij gaan in Juli weer een poging doen dmv IVF. :)
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  5. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    @Kelly84 jij hoeft ook niet zolang meer!

    @Vlindertje9389 wat spannend en wat fijn ook dat er zo goed naar je geluisterd is!

    @Woman1987 fijn dat het nu beter gaat met Esmee.
    En spannend dat jullie binnenkort weer een poging gaan doen!
    Fijne vakantie voor nu!!

    Hier gaat prima. Pittig met zo’n kleintje, maar wel leuk.
    Meneertje zit dan op mijn buik, net onder mn borsten en voel die kleine dan ook bewegen.
    Mooie momenten!!
    Hier ontwikkels Sam zich razendsnel, is nu 9 maanden, maar kan kruipen, trekt zich op en stapt sinds kort paar stapjes langs de randen. Kan ook goed zitten nu :)
    Altijd fijn als je fysio er compleet naast zit!
    Verwachting was dat hij “achter” zou gaan lopen ivm zijn lengte en extreme voorkeurshouding, nou niet dus :D
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  6. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.842
    1.660
    113
    Vrouw
    Zo ook weer eens een berichtje van mij. Hier gaat het goed, nu lekker verlof! Genieten met dit weer.

    Wel snel last van m'n bekken maar verder niks te klagen. De weken vliegen voorbij dus nog even genieten van het leven in m'n buik en quality time met m'n zoontje
     
    Kelly84 en Nanoe2 vinden dit leuk.
  7. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Wow wat gaat de tijd snel!!
    Geniet er nog even van!!
     
  8. Woman1987

    Woman1987 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    @Nanoe2 Ja het gaat zo goed dat ze na het weekje weg ineens begon te kruipen. En hoe gaat het met jou?
     
  9. Chicaa

    Chicaa Lid

    30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hallo dames!

    Ook maar weer eens een reactie van mij! Ik ben ook lekker aan het genieten van mijn verlof, wachtend op wanneer het gaat gebeuren. Voel mezelf net een tikkende tijdbom, haha. Baby ligt mooi vast met het hoofdje beneden en ik voel hem vandaag ineens echt een stuk lager zitten met z’n kont (wat heerlijk dat ik eindelijk weer lucht krijg en zonder rennies door het leven kan)!

    Ben zo benieuwd wanneer de bevalling gaat beginnen? Ik ben er zo langzamerhand wel een beetje klaar mee.. herkennen jullie dat?

    Ik kijk uit naar de eerste lichting baby’s in dit topic!
     
    Kelly84 en Emsy vinden dit leuk.
  10. Vlindertje9389

    Vlindertje9389 Actief lid

    28 jul 2015
    499
    20
    18
    Ook hier weer even een berichtje.
    Wij kunnen ook gaan aftellen. Het rommelt hier al een week maar de kleine meid moet echt nog even blijven zitten tot zondag want dan hebben we een feestje voor mijn dochter haar tweedr verjaardag alweer. Jeetje wat vliegt de tijd. Paar weekjes terug flinke nierstuwing gehad en 2x terug naar het ziekenhuis geweest. Na een hele dag vreselijke pijn hielpen de medicijnen eindelijk in de nacht en gelukkig geen last meer gehad. Als ons meisje zich niet zelf meld dan staat hier 6 juni de keizersnedr gepland
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  11. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.842
    1.660
    113
    Vrouw
    @Nanoe2 Ja tijd vliegt echt! Hoe is het met jou?

    @Chicaa Ik herken dat wel heel erg van de 1e. Was echt ongeduldig op het laatst. Iedereen zei: geniet nog van de tijd voor jezelf etc. vond dat echt onzin. En nu denk ik het ook weer bij mensen die de 1e krijgen haha. Zo lekker nog even alle tijd voor jezelf helemaal in je verlof, die tijd komt nooit meer terug.
    Begin nu ook weer heel nieuwsgierig en heeeel klein beetje ongeduldig te worden :p ondanks dat ik weet hoe druk het daarna weer wordt. Maar je kijkt gewoon uit naar die kleine na al die maanden.

    @Vlindertje9389 ben benieuwd! Helaas kan het zo lang rommelen zonder resultaat. Waarom kreeg jij ook alweer een geplande ks?
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  12. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    @Chicaa kan bij jou echt ieder moment gebeuren :D
    Spannend en leuk!!

    @Vlindertje9389 hoop dat ze nog even blijft zitten!
    En fijn dat je nu geen last meer hebt. Dat soort dingen wil je toch echt niet tijdens je zwangerschap!

    @Emsy dat ernaar uitzien herken ik wel. Maar kijk ook best op tegen de eerste maanden.
    Ben gewoon niet zo van die hele kleine baby's. Vanaf een maand of 4 begin ik het leuk te vinden.
    Bij Sam de eerste paar maanden ook gedaan zoals zou moeten, maar met minder gevoel dan ik zou willen.
    Nu vind ik hem zoooo ontzettend leuk!
    Aan de andere kant weet ik ook dat die maanden zo voorbij zijn.
     
  13. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Joehoe ladies ik meld mij ook nog even.
    Ondanks dat het hier ook al even rommelde en onze dochter met 36+3 kwam is gister 20 Mei onze 2de dochter geboren na 39+5.
    Ze doet het super goed en het was pittig maar ben blij dat ze er is!!

    Iedereen die op de laatste loodjes zit, heeeeel veel succes!! Jullie kunnen het!
     
    Nanoe2 vindt dit leuk.
  14. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.658
    204
    63
    Parttime logistiek
    @Kelly84
    Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje.

    Geniet ervan
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  15. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Dankje wel!!
    Hoe is het met jou? En je zoontje en je nieuwe vriend?
     
  16. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    @Kelly84 gefeliciteerd!
    Geniet van je meiden!!
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  17. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.842
    1.660
    113
    Vrouw
    @Kelly84 Gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Hopelijk zijn jullie lekker aan het genieten en gaat alles goed :)
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  18. Vlindertje9389

    Vlindertje9389 Actief lid

    28 jul 2015
    499
    20
    18
    @kelly, gefeliciteerd!!

    Kleintje is eindelijk ingedaald en flink last van voorweeen.
    We hebben gekozen voor een geplande ks omdat de angst mij te groot werd, zeker na mijn nieren werd ik weer herinnerd aan de pijn. Staat 6 juni gepland maar stiekem hoop ik dat ze eerder komt en dan wil ik het toch natuurlijk proberen. Ach we zien het wel eerst maar eens kijken wanneer ze zich meld hihi
     
    Nanoe2 en Kelly84 vinden dit leuk.
  19. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.658
    204
    63
    Parttime logistiek
    Ja hier gaat het goed. Was eigenlijk het plan dat ie vanaf 1 januari er bij zou komen maar ik kreeg last van koud watervrees en is dat uitgesteld. Verder gaat alles goed.

    @Vlindertje9389
    6 juni is zo. Maar hopelijk komt ze eerder. Wel knap ondanks geplande ks dat je als het toch eerder gebeurd het zelf wil proberen
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  20. Chicaa

    Chicaa Lid

    30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Kelly84 gefeliciteerd!!

    Dames ik heb een vraag. Sinds zaterdag heb ik veel last van mijn onderrug. Ik vergelijk het met menstruatiekrampen. Echter sinds gisteren ook ontzettend last van mijn bovenbenen (zeurderige constante zenuwpijn). Zouden dit beenweeen kunnen zijn? Mijn buik is verder rustig en pijnloos (op de standaard harde buiken na). Het gaat dus echt alleen om mijn rug en bovenbenen. Iemand huer ervaring mee? Van mij mag het nu wel echt gaan beginnen.. ik ben er zó klaar mee eventjes :(
     
    Kelly84 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina