Wie heeft er ervaring met de Babyzoo slaaptrainer?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jucade, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wil er graag 1 aanschaffen, maar wil graag weten wat anderen er van vinden!?
     
  2. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    wat is het?
     
  3. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja wat is het...nog nooit van gehoord? ik heb wel een kinderslaapwekker om te trainen
     
  4. kikker2

    kikker2 Bekend lid

    8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Bij ons staat ie boven op de kast, ik vind hem te ingewikkeld (veel knopjes enz.) kan natuurlijk ook aan mij liggen;)
     
  5. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
  6. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ziet er leuk uit maar vraag me af of het werkelijk gaat werken bij hele kleine kinderen (peuters)
     
  7. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    In sommige filialen liggen ze er nog maar dan afgeprijsd voor 10,-
    Geen idee of het werkt, Joey zal het nog niet snappen denk ik
     
  8. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh ik wil dat ooookkkkkk!!!!! Ben benieuwd of het werkt, maar ik heb veel over voor een fatsoenlijke nachtrust ;)
     
  9. Roodkapje1979

    Roodkapje1979 Fanatiek lid

    22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    idd, denk dat ze daar toch wel iets te jong voor zijn. Maar voor een tientje is het het proberen waard!
     
  10. Demi

    Demi Actief lid

    10 jul 2006
    367
    23
    18
    Ik heb hem wel bij mijn zoontje op de kamer staan, maar heb hem nog nooit gebruikt. Hier staat het als decoratie, wij hebben het aapje!
     
  11. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wij gebruiken hem bij Nick al vanaf voor het tweede jaar. De eerste dagen was het niet oke, maar daarna snapte hij heel snel wat de bedoeling was. en legden we hem ook consequent terug in bed als aap nog niet wakker was. Inmiddels is hij er zo aan gewend, dat hij nu zelfs protesteert: aap is nog niet wakker, ik wil blijven liggen. Helaas voor hem is aap dan allang wakker en moeten wij gewoon werken. Maar hier is het dus een uitkomst. In eerste instantie hebben we hem zo gezet dat we zeker wisten dat hij dan wakker zou zijn, dus ca. 6 uur, waarna we de wekker langzaam opgeschoven hebben naar 'normale' tijden. Inmiddels staat hij op 7.30 op niet werkdagen en regelmatig slaapt hij zelfs daar doorheen. en gelukkig is zijn kleine broer ook een heerlijke slaper.
     
  12. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Wij hebben hem ook! En bij ons "helpt" het in de zin dat ons meidje lekker gaat slapen als de olifant zn oogjes ook dicht doet. En dat wanneer ze wakker is, wij zeggen dat het te vroeg is, olifant slaapt ook nog. En wanneer ze wel op juiste tijd wakker is we samen roepen: olifant, wakker worden!!!! En dan doet ie zn oogjes open en is het lachen!

    Het drama van slapen is er dus wel mede door de olifant vanaf
     

Deel Deze Pagina