matrasje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door pooh26, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh26

    pooh26 Actief lid

    15 sep 2006
    176
    0
    0
    Ik heb vandaag de wieg van mijn schoonouders gekregen, hier heeft mijn man en mijn zwager nog in gelegen en hij is echt prachtig! Hij kan echt wiegen lekker klassiek helemaal mijn smaak. Mijn schoonmoeder had er vroeger altijd een zeegras matrasje in. Er moet nu echt een nieuw matrasje in, maar van wat voor materiaal is dat tegenwoordig? de afmetingen zijn 85x 37 cm. Hoe kom ik daar aan? Iemand een idee?
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Bij Babyplanet en Prenatal kan je ze op maat bestellen. Ik heb ook 1 in bestelling.
    Elmo
     
  3. sassie1980

    sassie1980 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

    Is de wieg rechthoekig of ovaal?
    Wij hebben een ovale wieg waar mijn man in heeft gelegen en ik heb een matras besteld op www.baby-walz.nl van softschuimstof met een afneembare tijk.

    Bij Prenatal konden we een matras op maat laten maken, maar dat zou ongeveer 40 a 50 euro gaan kosten en dan nog een afneembare hoes erover, dat vond ik wel prijzig worden. Het matrasje van Baby Walz had ook de goede afmetingen en is maar 16,50 euro...

    Groetjes Saskia
     
  4. pooh26

    pooh26 Actief lid

    15 sep 2006
    176
    0
    0
    Hoi Saskia, Ja het is rechthoekig, maar ik zal eens kijken in de babywalz. Ik wist helemaal niet dat ze daar losse matrasjes verkochten. Bedankt voor de tip! heb jij een foto van jullie wieg? Leuk he dat oude spul? Ik vind dat wel wat hebben, hoor zo'n familie erfstukje!
     
  5. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben een kinderwagen en wieg in afwijkende maten en maken zelf een matrasje
     

Deel Deze Pagina