Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 10

Discussie in 'Miskraam' gestart door Frummels, 26 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missbrouwer

    Missbrouwer Actief lid

    21 feb 2017
    207
    0
    16
    Thuisblijfmama
    Papendrecht
    Ja behoorlijk :( nu heb ik de vk ook nog gesproken net en zij zei dat ze standby zullen staan als de cytotec hun werk gaat doen. Zodra ik maar vermoed dat de bloeding te erg is dan moet ik bellen en komt ze meteen. Dan kan ze eventueel indien nodig de ambu bellen en kan ik mijn man bellen. Dit is op zich wel een fijne gedachte. Zoiezo kwam ze dan nog langs om te kijken hoe het ging.
     
  2. Minty

    Minty Bekend lid

    5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Missbrouwer: ik breek even in. Wat naar dat je zo lang moet wachten. Waren de nabloedingen na spontane miskramen?

    Ik zou de pillen niet nemen zonder dat er iemand bij is. Heb het zelf een keer gedaan en dat is goed gegaan, maar de krampen zijn wel heftiger dan bij een spontane miskraam. Soms word je duizelig of val je zelfs flauw.

    Wanneer is je man weer terug?

    Sterkte!

    En ook sterkte voor iedereen die nog in dit nare traject zit. Ik heb zelf ook een periode meegeschreven in dit topic. Uiteindelijk is het gelukt. Hopelijk voor jullie ook allemaal uiteindelijk een goede zwangerschap.
     
  3. Esther1

    Esther1 Lid

    9 jul 2014
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    @Missbrouwer wat rot dat het nog steeds niet op gang is gekomen. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is! Ook spannend wat je ook kiest wat je te wachten staat. Wel fijn dat je verloskundige in ieder geval stand bye wil staan. Mijn ervaring met de pillen was dat het best goed te doen was. Ik heb ook gewoon tijdens het gebruik van de pillen ibuprofen gebruikt. Bij mij heeft het toen alleen niet alles opgelost en omdat ik toen echt wilde dat het klaar was heb ik voor curettage gekozen (kon nog een x pillen nemen).
    Ik hoop dat het snel achter de rug is. Sterkte!

    Ik zou vandaag weer gaan werken maar ben vrijwel direct weer naar huis gestuurd (zag er erg slecht uit volgens mijn collega's) en zo voel ik me ook wel:p... Vandaag eindelijk even kunnen huilen, had echt een geblokkeerd gevoel maar nu lijkt het er een beetje uit te komen. Zou blij zijn als ik gewoon weer energie heb en het een plekje heeft.

    15 mei hebben wij een gesprek met de gynaecoloog over vervolg onderzoek. Heeft iemand hier ervaring mee?
     
  4. wish01

    wish01 Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hai Esther,wij krijgen wat bloed stolling testen, schildklier en chromosoom onderzoek bij beide.


    Hier sinds vandaag echt een opgeblazen buik. Eisprong is bevestigd bij de gynaecoloog vorige week. Ga gelijk denk zou toch niet zwanger zijn. Testen is te vroeg
    Maar ik heb een voor traject en door hormoon waardes eigk heel zeldzaam om zwanger te raken.. Zou nu toch niet 2x achter elkaar raak zijn.. en ervoor 5 jaar niet ?? Onzeker oef of me lichaam houd me voor de gek
     
  5. Babilu

    Babilu Actief lid

    29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Het is al zo zwaar en dan ook nog dit soort keuzes.... Pillen nooit alleen doen het kan prima gaan maar misschien ook niet. Mocht je ervoor kiezen, zet dan een vergiet in de wc en doe hetgeen je verliest in een maatbeker. Bij 400 cc gaat het te hard en moet je hulp inschakelen. En de vk kan het weefsel checken en zo zien wat je verliest. Zo hadden wij het met de vk afgesproken. Naar he dat je zelf dit soort keuzes moet maken, het is al verdrietig genoeg
     
  6. Babilu

    Babilu Actief lid

    29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Wij krijgen eind deze maand uitslagen van vervolgonderzoek
     
  7. Missbrouwer

    Missbrouwer Actief lid

    21 feb 2017
    207
    0
    16
    Thuisblijfmama
    Papendrecht
    @Minty nee de nabloedingen waren elke keer 2 weken na mijn bevallingen. Bij mijn spontane mks heb ik dit gelukkig niet gehad. Mijn man is van vrijdag avond tot zondag avond thuis dus ga aan de gyn vragen of ik ze dan mag nemen.
     
  8. Missbrouwer

    Missbrouwer Actief lid

    21 feb 2017
    207
    0
    16
    Thuisblijfmama
    Papendrecht
    @Babilu dank je wel.
    Ja vandaag om 15:05 weer bij de gyn zijn. Een andere dit keer.... hoop dat dit beter uitpakt want mijn gyn wilde niet mee werken om de medicatie mee te geven zodat ik pas vrijdag avond kon starten. Als ik de medicatie wilde moest ik ze meteen innemen want anders gaf ze ze niet mee :( beetje lullig vond ik dit. Aangezien ik er dan alleen voor sta en ook nog 2 kids moet verzorgen. Hoop dat deze andere gyn hier wat meer begrip voor heeft.
    Ik kom straks nog wel erop terug als ik ben geweest.
     
  9. Missbrouwer

    Missbrouwer Actief lid

    21 feb 2017
    207
    0
    16
    Thuisblijfmama
    Papendrecht
    Nou zeg........
    Alsof zo gepland begin ik nu 15 min geleden te bloeden....
    Ik pakte mijn zoontje op uit zijn bedje en voelde 'plop' snel nd wc en ja hoor bloed met slijmvlies. Dus het is nu zelf losgebarsten.
    Heb net de gyn gebeld voor andere afspraak en deze zou terug bellen.
    Hou jullie op de hoogte vloeien valt nog mee maar de buikkrampen oef... heb al 2 pcm gepakt. Mijn man is meteen naar huis gekomen voor de kinderen.
     
  10. Lelie44

    Lelie44 Actief lid

    6 apr 2017
    384
    267
    63
    Raar om te zeggen maar wat fijn voor je dat het nu toch begonnen is! Ik zou als ik jou was sterkere pijnstillers gebruiken dan alleen PCM, bv naproxen? Warme kruik erbij en hoop dat je pijn snel over is.

    Bij mij is m'n eerste ms na miskraam begonnen. Zoals ik verwacht had wel een stuk heftiger dan normaal Het liefst zou ik aankomende cyclus weer voor een nieuwe ronde gaan maar m'n vriend wil het liefst eerst de uitslag van de MRI afwachten eind mei. Wat zouden jullie doen?
     
  11. Missbrouwer

    Missbrouwer Actief lid

    21 feb 2017
    207
    0
    16
    Thuisblijfmama
    Papendrecht
    @Lelie44
    Ja ben ook wel opgelucht.... toch nog 'oets' van vertrouwen terug in mn lichaam...
    Ja weet je ik zou dr toch voor gaan....maar dat ben ik hoor. Ik ga na deze ellende ook weer voor...
    Ik vind iedere eisprong moet benut worden.. tenzij dr risicos zijn of de gyn het verboden heeft natuurlijk...
     
  12. Babilu

    Babilu Actief lid

    29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Fijn missbrouwer, hopelijk zet het goed door!
     
  13. wish01

    wish01 Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hopelijk komt alles spontaan, klinkt stom maar beter als met tablette. Sterkte meis
     
  14. Babilu

    Babilu Actief lid

    29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Hoe is het?
     
  15. Lelie44

    Lelie44 Actief lid

    6 apr 2017
    384
    267
    63
    @Missbrouwer hoe gaat het nu met je?
    @Esther1 succes morgen met je onderzoek! Laat je weten hoe het is afgelopen?

    Zelf moet ik dinsdag voor de MRI. Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Moet morgenavond starten met laxeertabletten, ben benieuwd hoe m'n lijf hier op reageert. Ben nog wel het meest nerveus voor het infuus dinsdag :s blij als het achter de rug is.
     
  16. Missbrouwer

    Missbrouwer Actief lid

    21 feb 2017
    207
    0
    16
    Thuisblijfmama
    Papendrecht
    Hoi lieve meiden....
    Nou vandaag op controle geweest...wat een domper... ER WAS NIKS UIT! Sterker nog alles was gegroeit!:(:(:eek:
    Dus vandaag dan toch maar gekozen voor pillen...
    Ga van het weekend beginnen. Ik moet 18 mei om 21:00 de mifygyn slikken en dan 20 mei om 09:00 4 tabletten Cytotec inbrengen. Als dit niks doet dan nog een keer na 3 uur weer 2 tabletjes etc etc. Heb er 10 gekregen dus kan vooruit zeg maar:confused: pfffff.
    Ben zo vreselijk bang meiden :(:(
    Gelukkig stasn de vk en de gyn standby
     
  17. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Och jee, wat een domper Miss Brouwer!!
    @ Esther1: hoe was je gesprek vandaag bij de gyn?
    @Lelie44: sterkte met de MRI morgen! Waar wordt er precies bij je naar gekeken? Het is toch geen standaard onderzoek na herhaalde miskramen toch?

    Hoe is het verder met iedereen?

    @ hier: op 5 mei weer ongi geworden op 14 dpo na een knalposi ovulatietest..
    Dan heb ik altijd weer ff de balen en zit ik een week onder mijn steen...
    Nu weer op cd 11 dus vanaf morgen in de weer met de ovutesten...
    En het is nu bij mij ook ongeveer 3 maanden geleden dat ik voor het laatst een posi zwangerschapstest in handen had, dus ik ga nu contact opnemen met het zh om te gaan starten met onderzoek.
     
  18. Lelie44

    Lelie44 Actief lid

    6 apr 2017
    384
    267
    63
    @Missbrouwer inderdaad wat een enorme domper moet dit zijn! Wist helemaal niet dat zoiets nog gewoon kon doorgroeien. Ik hoop voor je dat alles met de pillen wel netjes zijn werk doet. Het zijn er nogal wat!

    @Kyra77 dank je. Er werd gekeken naar myomen (vleesbomen) of een afwijkende baarmoedervorm. Idd geen standaard onderzoek bij een miskraam, maar beiden kunnen wel een rol spelen. Dit hebben ze gedaan omdat bij een eerdere controle echo een soort uitloper van m'n baarmoeder werd gezien. Nu 2 weken wachten op de uitslag. Het onderzoek zelf viel me gelukkig erg mee, alleen infuus prikken wat minder.

    Wat is voor jou de reden om nu te starten met onderzoek? De miskramen of dat je nog niet zwanger bent?

    Vind het altijd spannend idd wachten vanaf de ovulatie.. ik sla zelf deze maand nog ff een keer over, eerst uitslag van MRI afwachten. Misschien kunnen we daar een evt volgende miskraam mee voorkomen.
     
  19. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Lelie44, spannend. Ja snap dat je dan een ronde overslaat.
    Ja, het bloedonderzoek na de herhaalde miskramen.
    Tja, dat ik nog niet weer zwanger ben, nu ronde 4, kan ik niets van zeggen.
    Wachten duurt slopend lang, dat wel. Maar eerst het half jaar afwachten.
     
  20. Lelie44

    Lelie44 Actief lid

    6 apr 2017
    384
    267
    63
    Heb vanmiddag gehoord dat een goede vriendin zwanger is van de tweede. Vandaag de 12 weken echo gehad en alles was Ok. Erg leuk natuurlijk maar ik ben er echt depri van, hoewel ik normaal best kan relativeren. Zit ik dan, te wachten op m'n uitslagen en met een onbekende toekomst. Pff, ik vind het maar zwaar!

    Krijg je ook van die reacties dat ze je half gaan ontwijken omdat ze weten dat je net zelf een miskraam hebt gehad. Vast goed bedoeld maar maakt het net zo kut.

    Sorry moest ff m'n frustratie kwijt.
     

Deel Deze Pagina