Wie heeft er wel eens iets heel engs meegemaakt?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dwz een inbraak, auto ongeluk, vliegtuig wat vrije val maakt.
    Of wat anders engs...
    Ze hebben bij ons pas een auto in de straat s'nachts in de brand gestoken dit vond ik best eng.
    Ook heb ik meerdere malen met zweethanden in een vliegtuig gezeten met turbulentie.
     
  2. Moonfairy

    Moonfairy VIP lid

    12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ik heb een autoongeluk gehad, en het was niet eens mijn eigen schuld,het was namelijk dat ik meereed met de connexion,en die vervoerde mensen s'avond's alleen in zo'n taxibusje,toen die vent continu achterom keek naar ons waren we met 100 op een stilstaande auto geklapt..ik was echt helemaal in shok..ik had gelukkig alleen last van mijn knie omdat ik het aan zag komen omdat ik toen die tijd zelf lesde met de auto..mijn buurvrouw die toen ook in dat busje zat,die is met nekletsel afgevoerd..
     
  3. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Gestalkt door mijn ex-vriend. ( schizofreen).

    Hij kwam s'nachts bij mijn ouders aan de deur ( ik woonde nog thuis) en liep dan om het huis. Gooide medicijnen door de brievenbus zodat hij geen zelfmoord zou plegen. Was erg creepy die paar weken.

    Toen is hij ook met dwang onder behandeling gekomen. Hij is nu weer redelijk op de goede weg.

    Is al 6 jaar geleden hoor maar blijft me altijd bij. brrrr.
     
  4. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ik heb 2 inbraken mee gemaakt 1 keer lag ik gewoon te slapen boven.
    ik heb een zwaar auto ongeluk gehad.
    ik heb een paard om me rug gehad(viel tijdens het rijden boven op me)

    brand enz (alles waar de brandweer voor moet komen) vind ik niet eng meer
     
  5. Lon enTijn

    Lon enTijn Fanatiek lid

    23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    De onderbuurman van waar we eerst woonden stond ineens aan de deur met een doorgeladen geweer :confused: helemaal doorgedraaid van alles wat hij had gebruikt.Of wij even dat geweer wilden bewaren want anders ging hij gekke dingen doen.
    Mijn vriend had niks tegen mij gezgegd en dat ding dus bij ons op de bank laten leggen.(als ik het meteen had geweten had hij dat nooit mogen doen) heeft niks uitgemaakt want meneer moest het geweer weer terug.
    Toen hoorden we allemaal geknok buiten en een schot, was echt wel eng om te horen. daarna ging weer de bel, stond zijn vriendin bij ons voor de deur, ze durfde niet meer in haar eigen huis te blijven met die gek, hij had haar beschoten en gelukkig gemist.
    Ze is de hele nacht bij ons geblevenDie ochtend is mijn vriend met haar naar haar huis gegaan en ze hebben samen de onderbuurman de deur uit gezet, met zo iemand wilde ze niet samen wonen.

    Toevallig hadden we die dag vrij en zijn we lekker naar het strand gegaan om bij te komen.
     
  6. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb toen ik net met mijn vriend ging, iets heeeeeeeeeel engs meegemaakt in toen zijn flatje.
    We zaten gewoon op de bank een filmpje te kijken, toen het ineens heel hard begon te waaien in huis en de deuren klapperden...
    Het vreemdste was, dan het hartje zomer was en er totaal geen wind stond :confused: Ik hoorde daarna iemand achter mij zwaar ademhalen, alleen stond er niemand.

    Volgens mijn vriend was het daar 'dagelijkse' kost... zo had hij ook al een keer een blikje worstjes door de keuken zien vliegen :confused:
    Ben er toen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer thuis geweest :)

    Nu, in ons nieuwe huis, niks aan de hand (thank god!)
     
  7. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
  8. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    De 1e week in ons nieuwe huis probeerde één of andere mafkees 's avonds via de achterdeur ons huis in te komen. Ik was alleen thuis, en hoewel ik wel schrok werd ik in 1e instantie enorm boos.
    Hoe durfde hij aan mijn deur te prutsen, koop je eigen zooi, sloeber! Dus ik heb die man letterlijk m'n tuin uit gescholden, wist niet dat ik het in me had :)
    Daarna m'n man gebeld om te vragen wat ik nu ook alweer moest doen (heel dom, was echt zo "oh ja... politie bellen, dat was het!"). M'n man kwam direct naar huis, politie aan de deur, en ik nog steeds heel nuchter en vooral verontwaardigd.

    Later merkte ik dat het toch wel impact had, vind het toch enger om alleen thuis te zijn 's avonds. Niet handig met een man die onregelmatige diensten draait ;)
     
  9. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Ik ben na twee weken in het ziekenhuis te hebben gelegen met pre-eclampsie per ambulance naar het wkz gebracht waar ik drie dagen op de intensive care heb gelegen met het Hellp syndroom. Ik ben daar bijna doodgegaan. En mijn baby ook.
     
  10. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    BRRRrr wat een enge verhalen!

    meer, meer , meer :)
     
  11. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    ik zag vannacht mijzelf per ongeluk in de spiegel... :D
     
  12. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    zo'n topic is niet goed voor de zenuwen.
    maar ik heb wel eens een aardbeving meegemaakt in Turkije. Ik werd wakker van het schudden. Manlief was al wakker, ik hoorde de bovenburen ook stommelen en ik vroeg slaperig aan manlief "wat zijn de buren nou toch weer aan het doen?"
    Toen zei hij dat het een aardbeving was, ik was meteen klaarwakker...
     
  13. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik heb in mijn jonge jaren 2 keer een gezwel gehad op en in mijn rug waarvan 1 keer kwaadaardig.
    Toen ik 10 was heb ik een hersenbloeding gehad(lichte).
    Ik ben op vakantie in Spanje( 6 jaar geleden) verkracht.
     
  14. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    :) :)
     
  15. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    * PROEST*
     
  16. dib

    dib Fanatiek lid

    11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik ben een keer gaan zwemmen in een zwembad bij ons in de buurt. Toen ik terug naar de fiets liep ben ik achtervolgt door een man. Ik snel op de fiets, hup naar huis. De hele weg heeft hij me achtervolgt. Toen ik thuis was snel naar binnen gerent, hij fietste gelukkig wel door maar keek nog even naar binnen. Twee dagen later liep hij voorbij ons huis en staarde naar binnen... Daarna nooit meer gezien (oef), woonde toen nog bij mijn ouders.
     
  17. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Jeetje wat erg, trouwens jij hebt allemaal enge dingen....
    Hebben ze de daders wel gepakt?
     
  18. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    wij hadden een hele enge man aan de overkant van mijn ouderlijke huis wonen.
    hij wist precies wanneer ik naar school moest en wanneer ik klaar was met school.
    hij zat dan altijd bij mij in de bus en als ik moest uitstappen stond die achter me te hijgen!

    zelfs als ik een uur later moest beginnen of eerder naar huis mocht, wist die dat!

    was blij dat hij op een gegeven moment ging verhuizen bah!
     
  19. mel1977

    mel1977 Actief lid

    Ze hebben bij ons een keer ingebroken (we woonden nog in ons flatje), in de woonkamer de videospeler meegenomen, het hele cd-rek, de keuken overhoop gehaald..... en wij lagen in de slaapkamer ernaast lekker te slapen :(

    Ik heb wel gerommel in de keuken gehoord, maar ik dacht het mijn man was die een lief zaterdagochtend-ontbijtje voor me aan het maken was.....

    De meest recente "enge ervaring" was toen ik afgelopen vakantie in Frankrijk naar de wc ging en opeens de deur van de bijkeuken met een klap open werd gegooid door..... de storm. Met 1 sprong stond ik weer gillend in de keuken... Ik kijk gewoon te veel films :)

    groetjes Mel
     
  20. juut26

    juut26 Fanatiek lid

    28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ik heb een keer bij de scapino een doorgedraaide gek meegemaakt..
    stond rustig schoenen te passen, kwam hij ineens iemand vh personeel bedreigen daar, zwaaide rond met een soort grote heggeschaar, en wij konden uiteindelijk weg uit de achteruitgang..
    gek hoor, als je gewoon een paar goedkope schoenen wil scoren..
    ben later nog door de politie opgeroepen als getuige, heb verklaring gedaan, man bleek liefdesverdriet te hebben...
     

Deel Deze Pagina