Wie heeft er wel eens iets heel engs meegemaakt?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    dit vind ik zoooo aangrijpend om te lezen :cry:
     
  2. Shyness

    Shyness Bekend lid

    17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Het engste en ergste dat ik al hebt meegemaakt is volgende week net 2jaar geleden... ben er nog atlijd niet goed van

    Toen ik mn vader thuis ging bezoeken heb ik hem dood terug gevonden op de grond.
    Dat beeld blijft je achtervolgen...

    x
     
  3. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wat naar meid, daarom ben ik toen niet naar boven gegaan!
    Mijn verhaal staat er ook bij.
    Sterkte!
     
  4. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Bovenstaande lijkt me ook heel eng.
     
  5. Laurhen

    Laurhen Bekend lid

    30 jul 2008
    612
    0
    0
    O men, waar moet ik beginnen ;)
    Even denken

    - toen ik 8 was hoorde ik snachts ineenkeer gestommel bij de buren. Hele voorzichtige bewegen van geschuif van stoelen e.d. (Wat gek was want de buren waren herriemensen). Ik was doodsbang. Bleek toen later dat er ingebroken was.
    - Toen ik 11 was was ik het mikpuntje van de klas dus toen hebben ze me een keer inelkaar geslagen, toen ik eenmaal op de grond lag wilde eentje voor de grap tegen me hoofd schoppen, gelukkig stopte een ander hem. Maar die schoen voor mijn hoofd vergeet ik nooit meer. Doodsbang was ik, ik dacht echt: nou dit was het.
    - Toen ik 14 was kreeg ik een auto ongeluk. Ik stond op de bus te wachten bij de bushalte reed er een auto tegen mij aan. Ik kwam op de motorkap terecht maar ik kwam er wel redelijk vanaf. Ik heb nu alleen nog een zwakke knie.
    - Sindsdien nog 3 auto ongelukken gehad, maar een daarvan was juist wel grappig (stom genoeg). Ik reed in de sneeuw op een normale drukke weg, maar ineenkeer stond er een stilstaande auto voor me die ik nooit had gezien. Daar knalde ik tegenaan. Haha mijn excuus is dat die auto wit was en in de sneeuw nooit opviel :p Niks aan overgehouden natuurlijk.
    -Toen ik 17 was had ik een vriendje die niet zo lief was tegen mij. Kreeg losse handjes en hij wilde graag sex en ik niet meer.
    - Mijn moeder had iets van 1,5 jaar geleden een auto ongeluk gehad. Nu is haar linkerarm nog steeds niet goed en kan ze die nooit meer goed gebruiken.

    Nouja dat was het wel ongeveer. Toch heb ik nu een lieve man en misschien straks een lief kindje. Ik voel me goed en sterk, dus ik denk dat ik er wel goed vanaf ben gekomen toch? ;) hihi
     
  6. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Genoeg.. of eigenlijk teveel.. :(
     
  7. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb helaas genoeg enge dingen mee gemaakt ...weet niet waar ik zou moeten beginnen ....het zijn ook niet echt dingen die ik zomaar op een forum kan neerzetten
     
  8. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    ik heb ook dingen meegemaakt die ik niet kan schrijven hier, maar een ding wel:
    toen we vorig jaar in australie aan het reizen waren merkte ik op een overvolle ringweg in Newcastle dat de remmen van mijn auto het niet meer deden. we reden ongeveer 80 km per uur.
    ik zei tegen mijn vriend: "ik ga zo even proberen te remmen, want volgens mij doen ze het niet meer" (was heel kalm)
    daarna een zijstraat ingeslagen en de auto aan de kant gezet
    pas toen begon ik te shaken!
     
  9. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    4 jaar geleden het ergste wat ik heb mee gemaakt!
    Ik sliep bij vrienden van ons en die man ging in de nacht weg en kwam uurtje later terug met een vriend van hem.(die kende ik ook)

    Later gingen ze weer weg met zijn tweeen.
    Volgende dag hoorde ik dat er ineens dat de stiefpa was vermoord van die mannen!

    Hij is gestikt met een zak over zijn hoofd heen en later hadden ze dus het huis in de brand gestoken om bewijs weg te werken!
    ik heb dagen lang in den haag rechtbank gezeten voor vehoor! Ik was namelijk belangerijkste getuige.
    En werd ook onder ede verhoord.

    Paar van die vriendje van hun zijn vaak bij ons thuis geweest voor mijn zodat ik me mond zou houden! Met wapens enzo als ik naar school moest ging de politie met me mee :(
    Heel eng allemaal.
     
  10. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik ben een keer beschoten op mn werk tijdens een inval in een woning samen met het Arrestatieteam.

    Mijn collegas zijn aangevallen achter de balie van het AAPlein en hierbij neergestoken (is int nieuws geweest)

    Als kind zijnde een keer samen met een vriendin achtervolgd door een man, we hebben echt keihard moeten rennen.

    Autoongeluk.
     
  11. mona23

    mona23 Niet meer actief

    o dames, wat een enge en nare dingen.
    Ik ben me op m'n werk een rot geschrokken. een jongen op m'n werk werd niet goed. hij viel flauw en had erge moeite met ademhalen. Ik de doktor gebeld maar die had het erg druk dus kon niet komen. Weer gebeld want ik zag dat het echt niet goed ging, hij gaf aan pijn te hebben op de borst. Dit gezegt tegen de doktor, en die heeft toen besloten om de ambulance te bellen. Al die tijd dacht ik, ik wil dat de doktor komt dan komt het wel goed. Maar toen hij het woord ambulance noemde schrok ik zo erg. Raakte helemaal in paniek. Daags erna is de jongens helaas ook overleden.
    Hier ben ik erg van geschrokken
     
  12. Mamasu

    Mamasu Fanatiek lid

    10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Tjemig wat een verhalen allemaal zeg. Brrrr...!

    Bij mij is een keer ingebroken toen ik 18 was en net op kamers woonde. Ik was een half uurtje weg om boodschappen te doen en kwam terug, stond de deur open en er was een ruitje ingeslagen. Verder allemaal spullen weg (kon me op zich nog het minste schelen) maar ook een mes! Dat vond ik echt een supereng idee, als ik bijv 5 minuten eerder terug was gekomen en die creep was tegengekomen, weet ik niet hoe het dan was gegaan...

    Tja verder nog wel wat dingen maar die schrijf ik ook liever niet hier op...
     
  13. Guinevere

    Guinevere Fanatiek lid

    25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    een overval!

    was echt bizar eng joh...

    was tegen sluitingstijd, die mannen kwamen binnen rennen met pistolen en we moesten in een klein kamertje op elkaar gaan liggen (mijn 2 collega's en ik)
    is al heel wat jaren geleden maar word er nog eng van.
    blijft je altijd achtervolgen zoiets...
     
  14. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Kwaadaardige tumor in m'n oog, inclusief bestralingen enzo. Is nu nog steeds niet weg. En ik ben daardoor blind aan één oog.

    Toen ik nog op de basisschool zat kwamen ze erachter dat er tegenover de school een verkrachter woonde, die een meisje uit mijn klas mee naar z'n huis had gelokt. Ik was doodsbang om nog naar school te gaan.
     
  15. Gabbel

    Gabbel VIP lid

    21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ik heb een schiet party mee gemaakt waarbij 4 mensen dood geschoten zijn incusief de dader zelf !
     
  16. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    op me 9e bedrijgt met een mes (door jongen een jaar of 15 uit de buurt)en bedrijgt mee tegaan de bossen in om daar sexuele handelingen uit te voeren en heb het zo ver verdronge dat ik de rest kwijd ben (gewoon zwart) en pas weer kan herineren dat ik naar huis ben gelopen en geschokt boven ben gaan zitten. Dit alles kwam er uit toen ik 18 was en heb het al die tijd verdrongen. Gelukkig kreeg ik veel steun en begin het langzaam een plekje te geven voor zover het gaat. Die jongen kom ik helaas nog wel is tegen en gebin dan spontaan te trillen en voel me angstig. kan er nu over praten zonder te huilen en te trillen dus dat is al een hele vooruit gang. Ooit kom ik er achter wat er verder is gebeurd maar blijkbaar is me lichaam er nog niet aan toe
     
  17. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    o en dan iets minder maar toch ook wel eng, er achter komen dat je buurman al 1 maand dood in huis ligt. en dat in een flat 3 hoog die behoorlijk begon te stinken. huis is nu ongeveer 6 maanden later nog precies zo als ze hem vonden behalve het lijk is weggehaald. ze zijn op zoek naar nabestaande maar die zijn niet te vinde. ik ben nu verhuist (gelukkig) en woon een stuk pretiger
     
  18. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    in 2002 een keer geslagen door een wijf,

    en een paar maanden terug bedreigd door een vent(als hij me zonder kids tegen zou komen,zou ie me wel eventjes wat aan doen :s)

    En jaaaaaaaren terug eens in de tram voelde achter me een hand richting m'n jaszak gaan en ik kon die nog net op tijd dicht doen en me omdraaien.
     
  19. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    -Als 17 jarige werkte ik als uitzendkracht bij de afdeling WW van het UWV en moest dus ook aan de balie komen als mensen bijv. een voorschot wilden.
    Heb toen een mongool met een mes tegen over mij gehad.
    - bijna vermoord door mijn vader
    - noodlanding met het vliegtuig gemaakt, ik dacht echt dat ik er geweest was
     
  20. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    ik heb bij deze gebeurtenis eigenlijk 2 betekenissen!

    toen mijn moeder stierf in mijn handen toen was ik helemaal op van verdriet, maar ook vondt ik het erg fijn dat ze stierf toen ze mijn hand vast had, maar ook vondt ik het erg eng om mee te maken

    erg dubbel voor mij gevoel
     

Deel Deze Pagina