Wie heeft er wel eens iets heel engs meegemaakt?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    owjee hahah nou ik heb ook al wat aardig meegemaakt hoor.

    Ik zat in rotterdam charlois op de basisschool.. En we hoorden dat er een potloodventer rondliep.
    Nou en die zijn we dus tegen gekomen. Midden op de dag. ZO bloot op straat..Bah bah bah...

    Ik heb toen op kruiskade op shcool gezeten... Was een afrekening bij mij in de straat van school.. 2 doden. Ik heb ze zien liggen..

    Ikzelf ben neergestoken door een klasgenootje van mij in mijn arm.

    mijn ex is doodgeschoten( twas toen al uit hoor ) Maar schrok er wel erg van.. Zo hem nooit meer zien.. :(

    En mijn neef is voor de trein gesprongen in eindhoven.. Al heel wat jaren terug.. Vanwege zijn vriendin :( Heel triest..

    Het mooiste wat ik heb meegemaakt, maar ook wel" eng" is dat mijn vader over mij een droom heeft gehad.

    Ik was op mijn einde van de zwanegrschap. Donderdag ging mijn vader op weg naar booreiland en ik werd die dag gestript. Vond het erg jammer dat mijn vader er niet bij kon zijn.

    Vrijdag kreeg ik weeen en zaterdag ben ik bevallen.

    Word ik zondag door zijn vriendin gebeld.. Zij beld mij nooit in al die jaren dat ik ze ken.. ( zij wonen wel gescheiden) vraagt ze of ik bevallen ben..

    Ja zeg ik hoe weetje dat.. Nou zegt ze, je vader heeft gedroomd dat hij onder water vast zat. Op een gegeven moment braken de touwen en kon hij omhoog zwemmen. Je vader wist gelijk dat de kleine geboren was..

    Pfff word nog emo als ik eraan denk! Lieve paps heb ik ook he haha
     
  2. Mirella28

    Mirella28 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Wat vreselijk was dat, ik heb toen ook gelijk bericht opgezocht op internet en werd toen ook doorverwezen naar de site van zijn ouders.

    Het lijkt me een van de ergste dingen die je als ouder kan overkomen, dat je kind vermist raakt en sterft.

    Als het helpt: mijn man zei dat het wel meeviel hoe hij eruit zag. Hij zat helemaal in elkaar in een kleermakerszit en dreef aan de onderkant van de auto (de auto was op zijn kop in het water, dus de onderkant was de bovenkant geworden.)
     
  3. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Ja vooral de onzekerheid....nu weten ze dat hij er niet meer is maar kunnen ze verder. De ouders kende ik uiteraard ook.

    Oh nou gelukkig....ik hoorde al enge verhalen over palingen die hem hadden opgegeten voor een deel. :(
     
  4. tanja8

    tanja8 Niet meer actief

    Toen mijn moeder 's ochtends vroeg belde "Tan er is iets heel ergs, pap is dood"
    En dat we in de file die kant op moest, eerst mn zusje op halen. En dan naar mn ouderlijk huis, wat tref je daar aan? Hij lag daar op de grond, zomaar. Alle familie in het huis. En hij lag daar maar..
    Poeh dat was echt het engste/spannendste wat ik heb mee gemaakt.
     
  5. Love Child

    Love Child Actief lid

    21 jul 2008
    152
    0
    0
    Noord Holland
    Wij hebben toen ik nog op basisschool zat) samen met nog een paar andere kinderen na school een dode vrouw gevonden in de kanaal ertegenover :cry: ..

    We zagen eerst haar haren van achteren, lag op haar buik, maar er lagen takken enzo langs haar lichaam dus je zag niet meteen dat het een lichaam was..

    Politie en al is meteen gekomen weet nog dat we een schoen op de weg zagen liggen en dat aan de politie lieten zien, hebben ze zelf niet eens opgemerkt :confused: , ze waren daar al geruime tijd..
     
  6. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    We waren op vakantie in Amerika.
    We sliepen in een motel.
    Toen we hadden gegeten liepen we terug naar het motel, en er was een pickup truck en die man bonkte bij alle deuren heel hard, toen zei m'n man; doorlopen en niet kijken.
    Toen we in onze kamer waren bonkte m'n hart zo snel, was echt eng.
    Die man zocht duidelijk iemand.
     
  7. Mirella28

    Mirella28 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Dat van die palingen klopt wel.... Zal verder geen details vertellen.

    Het is nooit een mooi gezicht als je lang in het water hebt gelegen, maar in vergeljiking met andere gevallen die mijn man heeft gezien viel het mee.
     
  8. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb toevallig vannacht iets meegemaakt waar ik echt kippenvel van kreeg...

    Ik heb heel vaak van die telepatische toestanden met mijn vriend. Dan zeggen we tegelijkertijd hetzelfde, of hij begint over iets waar ik net aan zit te denken, en andersom. De gekste dingen af en toe, en we moeten er altijd om lachen. Maar vannacht was het wel erg extreem. Ik lag te dromen, en op een gegeven moment droomde ik dat ik tegen iemand zei: 'dan eten we tussendoor wel even een broodje'. Ik heb geen idee waar dat over ging trouwens, maar dat terzijde :) Na die zin in mijn droom werd ik ineens wakker, en ik lag ca. 10 seconden half wakker, half slapend te doezelen, toen ik mijn vriend naast me ineens in zijn slaap hoorde praten. En raad eens wat hij zei? 'Dan eten we tussendoor wel even een broodje'.

    :eek: :eek: :eek:

    Ik had echt kippenvel van een centimeter hoog toen ik dat hoorde, zó bizar!
     
  9. sarake

    sarake Actief lid

    16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Het ensgste voor mij was toen men dochtertje 3 maanden oud was en binnengebracht was op spoed omdat ze echt heel de tijd hysterisch aan het huilen was. Daar hebben ze toen een scan van haar hoofdje gemaakt en toen dachten ze dat ze een gezwel op haar hersentjes had. Ik heb toen dagen gehuild en was zo bang. Uiteindelijk bleek het over wat vocht te gaan dat spontaan was gegegaan. Gelukkig!
     
  10. marleen4683

    marleen4683 Fanatiek lid

    7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Wat een verhalen allemaal zeg! Sommigen ven jullie hebben echt ontzettend veel meegemaakt.
    Ikzelf niet zoveel gelukkig
    Mijn pake (=opa in t fries) heeft al 3 keer op sterven gelegen, je beseft dan pas dat niet iedereen het eeuwige leven heeft.

    Nu het 'engste': Mijn man krijgt het voor elkaar om ongeveer 1 keer per jaar mij zo te laten schrikken dat ik er bijna bij neerval: (t is nog lachwekkend ook :D )
    - Vorig jaar op vakantie stond ik lekker te douchen met mn gezicht naar het douche gordijn toe. Komt mn man heel stil binnen en trekt met een ruk t douche gordijn weg :pale: Ik heb nog de hele avond een onregelmatige hartslag gehad en rode ogen van t huilen
    - Een paar weken terug liet mn man me een filmpje zien. Je raad t al, weer zo'n filmpje waar je flink van schrikt. En dat met een paar racende zwangerschapshormonen erbij..... geen goeie combi! ;)

    En zo heb ik er nog wel een paar :(
     
  11. acire

    acire Fanatiek lid

    ok ik had een heel verhaal gepost maar heb me bedacht, ik wil dit eigenlijk niet vertellen zo op internet :oops:
     
  12. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Tis niet echt heeeeel erg eng maar ik had die nacht wel de kriebels hoor! :confused:

    Koen was geloof ik 1 week oud en na de hele week slecht te hebben geslapen was het eindelijk rustig bij ons in huis en we sliepen heerlijk. Gaat om 3 uur 's nachts de deurbel! :confused: Eerst denk je: Ik hoor het niet goed ofzo? Maar toen nog een keer en er werd ook gebonst op de deur. Mijn man werd ondertussen ook wakker en was al bezig zich aan te kleden om naar beneden te gaan. Ondertussen weer gebel en gebons. Mijn man naar beneden en ik stond bovenaan de trap met trillende knieen en kippevel. Staat er een pizza-bezorger aan de deur! :confused: Bij het juiste huisnummer maar dan wel de verkeerde straat. :x Grrrrr! Heb daarna nog een hele tijd de slaap niet kunnen vatten, hartkloppingen zeg! Nu achteraf kunnen we erom lachen :)
     
  13. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Klopt, waterlijken vallen altijd wle mee. De lijken die ik heb gezien in het water, waren meestal nog best schoon en netjes. terwijl 1 ervan al 7 weken in het water lag. Maar toen ik een lijk had met diabetes die al 10 dagen dood op bed lag, ging ik bijna over mn nek.
     
  14. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ieuw :confused:
     
  15. Mamasu

    Mamasu Fanatiek lid

    10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Werk je bij de politie? Lijkt me erg heftig om dat soort dingen te zien...
     
  16. Mammie Patricia

    Mammie Patricia Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Re:
    Ja als klein kind waren we me ouders effe weg ,ik was even alleen thuis
    Ik ging naar buiten met me kleine kinder driewieler fietsje ,effe fietsen.
    Komt er een ijscowagen aan met daar achteraan appart een jongen (gehandicapt) op een driewieler ,en komt die naar mij toe en vroeg hij of ik een ijsje wauw van hem.
    Ik was een durfal maar tegelijk op me hoede ,en zei oke ik fietste mee een stukje op hoek net bij me huis ,zegt die ijscoverkoper: je mag hier wel naar binnen om te kijken ,dus die gehandicapte jongen stapt er ook zo naar binnen. :confused:

    Maar ik draaide me om en fietste snel weer terug en toen zag ik de ijscowagen gaan en die jongen erachter aan heel raar!
    ( net of ze bij mekaar hoorde! ) :confused:

    Ik heb daarnaar ook nooit meer die gehandicapte jongen en die ijscowagen meer gezien!


    ( Het is dat me moeder me van te voren wel wat had ingelicht zo van ga nooit mee met vreemde kerels )

    Maar er zijn zo ook kleine meisjes/jongens die echt mee naar binnen waren gegaan in die ijscowagen!
    Wat er dan zou zijn gebeurt geen idee maar het idee is niet prettig!
     
  17. cam

    cam Bekend lid

    17 dec 2006
    572
    0
    0
    Wij zijn overvallen in brazilie tijdens een rondreis

    Een van mijn engste momenten van mijn leven..brrr...mijn vriend werd helemaal in elkaar gerost en nadat ik me had weten los te rukken ben ik boven op de die gasten gedoken die mijn vriend aan het slaan waren..

    Ik heb gebeten, geslagen, geschopt...ik zat onder de blauwe plekken, heb 1 week rond gelopen met een complete handafdruk op mijn arm.
     
  18. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Mijn bevalling is achertaf gezien erg eng geweest..

    3 dagen alleen maar heftige rugweeen gehad elke 3 minuten, Vruchtwater wat zo dik was vd meconium dat het er niet eens allemaal uitkwam, Marit die ineens geen hartslag meer had, keizersnede wat op dat moment niet meer mogelijk was omdat ze er gewoon uit moest op dat moment. Met vacuum en 2 knippen is ze uit me getrokken...

    Mijn moeder heeft in haar twintiger jaren moeten zien, hoe iemand zich zelf voor de trein gooide...Zijzelf had de lichaamsdelen van betreffende persoon nog nét niet op haar liggen...
     
  19. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ja ik werk bij de politie. En ja, het is heftig, maar wat nog erger is is om de familie in kennis te stellen ;) dood = dood, maar de nabestaanden een klap geven is 1000 keer erger.
     
  20. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Zulke dingen heb ik ook vaak met mijn vriend, maar het meest bizarre was wel dat we een keer in het bos liepen en we waren al een minuut of tien stil geweest. We hadden niets tegen elkaar gezegd. En opeens, na tien minuten stilte dus, zeggen we allebei op exact hetzelfde moment:"misschien ligt hier wel een lijk!" In dezelfde toon, dezelfde woorden... heel bizar!
     

Deel Deze Pagina