bloedverlies bij innesteling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bianca, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik heb nog eens uitgerekend wanneer ik mijn innesteling had en nu blijkt dat dat eergisteren was. Nu, mijn vraag luidt als volgt; ik heb sinds eergisteren bruinbloedverlies, kan dat van de innestelling zijn? Ik moet nog steeds geen tampon gebruiken want zoveel verlies ik niet! Af en toe een beetje! Nu was ik vandaag gaan werken met mijn nicht en dus dacht ik een hele dag niet aan zwanger worden enzo. Maar toen ik mij daarnet douchte merkte ik dat ik weer meer aders heb lopen op mijn borsten!Mijn tepels zijn een beetje gevoeliger en ik vind dat ze een beetje verdonkerd zijn van kleur ook! Kan dit ook allemaal voorkomen als je ong moet worden?
    Veel liefs
    Bianca
     
  2. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    ik had ook beetje bruine afscheiding moest daarom paar dagen later naar de huisarts om de test opnieuw te doen.Volgens mijn huisarts was het de innesteling kon nog wel ff duren.Het duurde bij mij 2 weken voordat het helemaal weg was 1 keer heb ik 2 druppels bloed verloren ff paniek hahah maar niets aan de hand.Die aders over je borsten weet niet of het daarvan komt ik had het ook maar misschien had ik het wel vaker zo ook met de gevoelige tepels,die zijn ook altijd gevoelig gebleven :) ik hoop het voor je ben benieuwd groetjes bianca
    P.S ik had wel vaker bruine afscheiding maar werd dan ook ong. :( vandaar dat ik dacht ben niet zwanger is bij mij ook altijd een beetje geweest :)
     
  3. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Bedankt voor je reactie b-tje! Hoop dat ik snel duidelijkheid krijg! We zijn ondertussen toch wel al 8 maanden bezig en dan begin je er echt wel heel erg naar te verlangen! Ik voel me deze maand gewoon anders dan normaal. Maar we moeten nog even afwachten,he!

    Veel liefs
    Bianca
     
  4. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik ook direct in het begin pijnlijke en gezwollen borsten met blauwe aderen, dat ging heel snel.
    Maarhet werd niet donkerder rond mijn tepels, maar dat is iets wat ook vaak gebeurd.
    ik had er ook pijnscheuten bij, alsof je huid opgerekt word( tja dat gebeurd natuurlijk ook wel een beetje)
    maar het kan er bij horen !!!

    ik wens je veel succes!!!

    groetjes jolanda
     
  5. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Kan het ook zo zijn dat je krampen hebt bij de innestelingsbloeding (net zoals je hebt als je gewoon ongesteld moet worden)? ben nl 5 dagen tevroeg gaan bloeden. heb deze cyclus meer bloedverlies gehad (Kleine beetjes)
    23 juli 1ste dag laatste menstruatie
    1 dag na eisprongdag(volgens banner)= 6aug(dag ervoor sex gehad)
    14 aug (dag ervoor sex gehad) en dat zetnu nog voort weet niet of ik nu echt ongesteld word of dat het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. (hoop het laatste natuurlijk, maar ga er niet vanuit)
     
  6. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik zou het echt niet weten!!Ik heb nu terug mijn :evil: , maar ik heb al gehoord dat ik misschien toch zwanger ban daar mijn tepels nog steeds donkerder zijn en je de aders op mijn borsten nog steeds heel goed ziet. Ik leef dus nog altijd in onzekerheid! Ach ja nog maar eens afwachten,he! :rolleyes: !
    Ik hoop dat't voor jou wel meezit!! ik zal duimen voor jou!

    Veel liefs
    Bianca
     
  7. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik heb wel het gevoel dat het mijn :evil: :evil: zijn maar heb ook nog steeds aders over mijn borsten lopen lijken er meer te worden maar dat kan ook verbeelding zijn natuurlijk hahaha ik wacht dus nog maar even mijn cyclus af.

    jij ook succes
     
  8. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    ik ben al drie dagen aan het bloeden helder rood af en toe een stolsel maar minder als gewoonlijk ook mijn borsten gaan meer pijn doen, terwijl dat anders minder wordt. maar ga er maar vanuit dat het gewoon ongesteldheis is (helaas)
     
  9. sjaan

    sjaan Lid

    9 aug 2005
    64
    1
    0
    promotie medewerkster
    ik heb ook sinds gister bruinverlies en vandaag ook wat helder rrod met wat donkere stolseltjes alleen bij het afvegen trouwen en een beetje in mn inlegkruisje
    maar niet echt in mn urine
    zou dit innestelingsbloeding kunnen zijn ?
    ik heb ook behoorlijk veel kramp en piunlijke borsten (gevoelige tepels )
    ik zit nu 3 dagen voor mn nod dag
    maar heb normaal nooit van te voren al zo veel buikpijn en gevoelige tpels
    :rolleyes: :rolleyes:
     
  10. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Sjaan.
    Ik hoop het heel erg voor je het word nou toch wel eens tijd he

    Groetjes Jolanda
     

Deel Deze Pagina