Wie is er nog allemaal bezig deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door wennepen80, 19 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    wennepen80 vindt dit leuk.
  2. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Het is echt weer het vage topic tijdperk op Zwangerschaps pagina momenteel.

    Vanochtend bloed geprikt daar morgen de uitslag van. En dan weten we of het een goede eisprong geweest is.

    Hoe gaat het met jullie allemaal?
     
  3. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Spannend @Maan14 fijn dat ze dat allemaal checken.

    Helaas doen ze dat bij mij “nog” niet. Dus zal nog een ruime week geduld moeten hebben..
     
  4. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Spannend! Ik hoop vooral dat de uitslagen goed doorgestuurd worden. Ze zouden het naar Tilburg faxen. Normaal na eisprong altijd last van mijn borsten etc door de progesteron en nu totaal niet dus zie het niet rooskleurig in. Maar je weet het nooit.
     
  5. Steef85

    Steef85 Bekend lid

    24 okt 2016
    529
    41
    28
    Lief dat je er naar vraagt @Maan14 . Hier gaat het helaas niet zo goed. Toen ik ongesteld werd na de derde IUI hebben we een ronde rust genomen van alles. Geen ovulatietesten, geen temperatuur bijgehouden, geen IUI en ook geen ZP. Na die ronde alles weer opgepakt alleen in dit topic waren er toen een aantal nieuwe en werd er zoveel gekletst door iedereen dat ik het niet meer bij kon houden. Wel af en toe geprobeerd een beetje mee te lezen. Ondertussen is IUI-4 bij ons ook gefaald en met de kers op de taart zijn er 2 grote cystes gevonden bij de uitgangsecho en mag ik niet gaan spuiten en IUI-5 wordt dus uitgesteld. Dus ronde 27 is alweer een feit en met pech een ronde zonder eisprong ivm cystes.
    Jij wordt gelukkig serieus genomen door het ziekenhuis in Tilburg. Ik ben erg benieuwd naar je bloeduitslag!

    @JosjeM dikke knuffel meid!

    @Cindy77 fijn dat je weer een goede eisprong hebt!

    @wennepen80 jeetje jouw kaartje is echt weer extreem lang aan het worden.... Gaan ze je menstruatie niet weer een keer opwekken als je binnenkort geen eisprong krijgt? Maar ik duim natuurlijk gewoon voor snel een eisprong!
     
  6. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Lieverd toch wat vervelend! En herken het hoor na tegenslagen staat mijn hoofd ook niet naar zp.

    Wat vervelend dat er nu steeds beren op de weg komen. Gaan ze het opvolgen tot de cystes weg zijn?
     
  7. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Het zit je weer allemaal niet mee meis..
    Gaan ze nog iets doen aan die cystes?

    Ja weer een behoorlijke lange cyclus voor mij helaas.
    Ze wekken nog niets op kwa ongesteldheid tot ik 8 kilo kwijt ben.
    Nog 4,5 te gaan dus het schiet al op:roflmao:;)
     
  8. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @wennepen80 wat gaat het goed met afvallen!! Knap! Hopelijk komt je eisprong toch nog zelf op gang. En anders is het eindpunt van het afvallen in zicht!!

    @Steef85 wat naar allemaal. Ik heb ook zo mijn ups en downs ook met zp. Nu ik na maanden weer op de wachtbank zit is het fijn kletsen maar begrijp ook dat je nu het allemaal even stil ligt minder behoeftw hebt. Hoe ziet het plan er nu uit wat betreft de cystes?

    @Maan14 ik duim op een mooie uitslag morgen!! Dan samen de tweede wachtweek in..
    ik voel ook helemaal niks aan kwaaltjes nog.. maar ja wie weet komt dat nog.

    @JosjeM voor jou ook nog een weekje dan kun je weer aan de slag met ovutesten.. het valt allemaal niet mee maar we blijven hopen!
     
    Maan14 en wennepen80 vinden dit leuk.
  9. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @RoGiJuLi de action testen lees ik steeds slechte dingen over. Nu heb ik nog een gewone dus geen early gedaan.

    En zie een vaag streepje maar krijg het niet op de foto. Ik denk dus de welbekende voorgedrukte.

    Welke testen zijn wel goed? Hoor veel over de exspres.
     
  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Predictor early of express idd :):)
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  11. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Dankjewel, ga ik die eens scoren!
     
  12. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Mijn temp was vanmorgen gezakt.. ik hoop op de innesingsdip.. toch even schrikken als je ineens een lage temp ziet..

    @Maan14 op hoeveel dpo zit jij nu? Spannend hoor!! Ik duim voor je :)
     
  13. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Nog maar 9 Dpo heb een lf van 12 dagen. Ik ben gewoon een test verslaafde heb liever een negatieve test eerst dan dat mijn ongi komt door denderen.
     
  14. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Bloed uitslag, prachtige eisprong gehad en als we gevrijd hebben een hele grote kans op een zwangerschap. ' ik heb altijd een mooie eisprong en vrij altijd met die mooie eisprong en heb geen zwangerschap..... Maar niet gezegd want ze bedoelen het goed, en willen gewoon dat je hoop blijft houden.

    Wat fijn vind in het ETZ is. Dat ze echt mensenlijk zijn. En je zo ook behandelen.
     
    wennepen80 vindt dit leuk.
  15. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @RoGiJuLi even jou weer spammen maar jij bent onze halve gyneacoloog. De waarde was 54.5 dat is super toch?
     
    wennepen80 vindt dit leuk.
  16. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Die is heel super! :thumup:
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  17. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Vanochtend op de action test zag ik een tuur streep op de early predictor net Omo wit jammer genoeg :( k.... Action testen.
     
  18. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @Maan14 Hè wat balen!! Hopelijk was je nog iets te vroeg. Heb je wel kwaaltjes of het gevoel zwanger te zijn? Ik merkte bij alle twee de keren dat ik (helaas maar even) zwanger was dat het raak was. Ander gevoel in mijn baarmoeder, kan het niet goed omschrijven. Maar zijn ook veel vrouwen die niks voelen en het toch echt raak is.. ik duim nog even door hoor voor je!!
     
  19. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend balen @Maan14 :(

    @wennepen80 wat stom dat ze niet al wat aan je willen geven om je menstruatie door te laten breken, dit is toch ook niets?

    @Cindy77 ik duim voor een innestelingsdip. Wanneer ben je van plan te gaan testen?
     
  20. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @JosjeM ik ga voorlopig proberen niet te testen. Had vorige keer een heel zwak oplopende test en dat werd ook weer een miskraam. Wil mezelf geen hoop meer geven. Dus als het me lukt wil ik echt wachten tot na mijn nod. Of dat lukt weet ik nog niet haha
     

Deel Deze Pagina