Wie is er nog allemaal bezig deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door wennepen80, 19 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Wij hebben het evaluatiegesprek achter de rug, we gaan nog 3 keer IUI doen maar dan met cyclusmonitoring om de IUI beter te timen. We hebben IVF nog even op de achtergrond gezet, het is een zwaar traject, maar ook een eindstation. Wat nou als het niet lukt? Dan is er voor ons geen weg meer terug. Liever maak ik dan nog gebruik van 3 maal IUI en als het dan niet lukt, dan zien we wel weer verder, het zal dan wel IVF gaan worden.
     
  2. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Dikke knuffel wat hoop ik voor jullie dat het toch nog met iui wil lukken!

    @Cindy77 ben even echt niet uit te staan haha zo shagerijnig maar ben ook echt moe moe... Vandaag lekker draak thuis gehouden en samen een relax dag. Word vandaag nog gebeld door de cardioloog ivm echo vanwegen de terug kerende ontsteking van het hartzakje.

    Dan meteen even bespreken over dat me door het LUMC als een afgedankte proefkonijn aan de kant geachrobe voel.

    Krijg je nu niwt zo snel getagd maar succes bij de huisarts!
     
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hoop dat t lukt met iui meis :) ik duim voor je
     
  4. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @JosjeM wat fijn dat ze de cyclus gaan monitoren! Ik duim voor jullie Hopelijk gaat dit de oplossing worden en hoeven jullie niet de ivf in.
     
  5. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Lieverd ik hoop zo dat het met IUI gaat lukken! Is IVF echt het laatste wat jullie kunnen doen? Is ICSI geen optie?
     
  6. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Even iets heel anders meiden: mn temp was na mn ei voor mijn doen ineens best hoog. Normaal tik ik pas later de 37 aan. Nu lijkt hij te zakken/schommelen. Moet ik het zien als schommeling of zou het al einde verhaal zijn deze ronde? Ik ben vandaag 7dpo.
     
  7. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Volgens mij ia dit echt nog geen einde verhaal hoor. Misschien een innesteling waardoor je temp wat zakt of gewoon een kleine schommeling?

    Bij mij iets te vroeg wakker kwartier eerder getempt dan anders toen minieme stijging..(van 36.47 gister naar 36.49 nu) na kwartier opnieuw getempt toen wel ies meer stijging (36.6) durf er niet helemaal op e vertouwen dus..
    hoop morgen echt een goede stijging te zien.. baal dat mijn ei zo vaag is deze maand.
     
  8. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Ja zou kunnen! Momenteel weer een opvlieger! Pff hahaha ff getempt en tis ni 38,1!

    Meis je kan denk ik die van een kwartier eerder aanhouden hoor. Dat is de temp toen je wakker werd. Een kwartiertje is niet heel erg toch? Of zeg ik iets geks @RoGiJuLi ?
     
  9. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    IVF of ICSI is vrijwel dezelfde behandeling, het enige verschil is dat bij ICSI de zaadcel door de laborant rechtstreeks in de eicel wordt geinjecteerd.
    We hebben zelf geen keuze in of het IVF of ICSI gaat worden, dit wordt bepaald door het Radboud als we daar naar doorverwezen worden, maar laten we inderdaad hopen dat dit niet nodig is! :p
     
  10. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Dat zou betekenen dat mijn ei dus nog niet gesprongen is :( ben bang dat ik weinig meer kan doen dan afwachten wat mijn temp morgenvroeg doet. Baal gewoon omdat ik vorige maand een mooie cyclus had van 32 dagen en nu zeker op 35/36 misschien zelfs 37 uit ga komen.. als mijn eisprong wel echt is geweest nu..
     
  11. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe ziet je kaart er nu uit?
     
  12. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @RoGiJuLi Heb even een foto mee gestuurd met de temp van vanmorgen erbij.
    Heb wel een stijging maar stelt nog niet veel voor voor deze maand wel iets boven badaal maar zit nu op wat vorige maand basaal was.. dus weet niet of ik nu wel of niet een goede eisprong heb gehad..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Je zou haast denken dag 22 je ei met daarna een slowrise.

    Geen ovutesten gebruikt?
     
  14. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Had zondag ochtend een licht positieve test.. daarna kreeg ik hoofdpijn (voor mijneen teken) en in de middag een knalpositieve ovutest.
    Dus verwachte maandag mijn ei. Maar had dag 22 (dinsdag) in de middag ook echt wat liche krampje. Dus ik kan me wel indenken dat ik toen pas mijn ei had.
     
  15. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Dus dag 22 zoals ik al zei :D
     
    Cindy77 vindt dit leuk.
  16. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Dan hou ik die nu even aan. Heb de afgelopen maanden ook steeds een slowrise gehad. Dus dat klopt wel bij mij ;) nu maar hopen dat ie wel door gaat stijgen nog de aankomende dagen!
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  17. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ik duim met je mee

    @RoGiJuLi hoe bevalt jullie nieuwe huis? Hier eigenlijk heel er goed. De buren vallen reuze mee tot nu toe. Ze zijn vandaag in de badkamer begonnen van niks naar 'iets' zo beijzonder. Ik weet echt niet wanneer mijn ei gehad heb. Denk zelf rond de sleutel overdracht 15 mei en een vroege ei dit keer. Dat weekend het laats gevrijd. Heb ook geen symptomen ofzo nu. Zelfs geen ' ei' klachten.
     
    wennepen80 vindt dit leuk.
  18. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Bevalt heerlijk!
    Tis hier zo rustig, met een klein bosgebied en water voor ons huis waar ik op uitkijk als ik kook.
    Lijkt centerparcs wel :D

    Fijn dat het bij jullie ook mee lijkt te vallen na alle verhalen die je hoorde ;)
     
    wennepen80 en Maan14 vinden dit leuk.
  19. Dracaena

    Dracaena Fanatiek lid

    27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Hallo dames! Vorige keer ben ik ook aangehaakt bij een groepje (haaj @RoGiJuLi :D) en ik dacht omdat het me zo had geholpen mss vinden jullie het niet erg als ik dat ditmaal ook doe?

    De vorige keer hebben we 11 rondes gedaan voor het raak was waarvan de laatste 3 ik heb getemperatuurt.

    Afgelopen dinsdag is mijn Mirena verwijderd en gaan we voor een 2e kindje. Na gisteren weer mn eerste ronde rood is begonnen net maar weer de thermometer erbij gepakt.

    Ik heb de laatste pagina gelezen, maar 2 hele topics is nogal wat :roflmao: Hopelijk vinden jullie het niet erg, als dat wel zo is, moet je t gewoon zeggen hoor ;)
     
  20. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @Dracaena alle teruglezen is niet te doen ;) gewoon maar aanhaken!

    @RoGiJuLi helaas nog geen grote stijging.. valt dit nog steeds onder een slowrise?
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina