Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @cynmark29 het wachten op ei nu is nog het lastigste nog geen posi ovu test. Maar verwacht hem zondag maar kan ook pas maandag zijn. Hij wissel altijd tussen Dag 18tm21
     
  2. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Idd zeg dat wel ik hoop dat ze zondag groot genoeg zijn.. heb nog nooit zon lang cyclus gehad
     
  3. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    W
    Wat vervelend lijkt me dat dan! Bij mij is het altijd zo. nieuwe vitamines gehaald bij de natuur winkel zonder bijvoegingen. Hopen nu dat eitje snel komt. Ik heb meestal vrij snel na lh piek mijn ei dus daarom zou het goed kunnen dat die nog niet knal en de positieve nog moet komen. Ik duim dat je eitjes zondag goed zijn!
     
  4. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @RoGiJuLi , sorry dat jou weer 'groep' maar mijn kaartje is echt vaag. Ik zelf denk dat mijn temp opeens zo laag is omdat onze slaapkamer afgelopen nachten heel koud was. Maar kan dat ook? Een tijd geleden was mijn temp steeds een stuk hoger basaal. Ik temp elke dag om 6 uur rectaal.
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.445
    15.002
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat kan hoor.
    De een heeft er geen last van maar een andere vrouw kan veel last hebben van warmte/koude omgevingen :)
     
  6. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Oké dankjewel!

     
  7. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Thnx hoop dat jij snel ook positive test hebt
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  8. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Succes vandaag!
     
  9. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Thnx eitjes waren maar 2 mm gegroeid in 2dagen . De grootste dan pff dinadag weer trug
     
  10. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Hier ook nog geen positieve ovulatie test en heb nog meer een test over. Die morgen maar doen dan. Word een lange cyclus!
     
  11. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    J
    Jij ook al !!! Duurt lang zo he zit dinsdag op dag 19 blehh maar we houden vol he meid
     
  12. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Temp licht een stukje hoger als de afgelopen dagen. Maar denk dat het komt omdat gisteren pas laat sliep. Ovulatie testen zijn nu ook op. Mischien dat straks even langs de action rij.

    Vandaag op dag 19 normaal mijn 'ei' dag. Had net nog ei pijn dus weet bijna zeker dat die nog niet gesprongen is.
     
  13. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Zo blijft t wel spannend . Hopelijk mogen we snel op t bankje
     
  14. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Succes vandaag cynmark, hier ook nog geen ei te bekennen.
     
  15. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Eitjes gekrompen van 13 naar 8 bms waa ook iets dunner . Bloed geprikt ben voor de waardes . In de hoop dat er ook iets veratopt zit ma ben er bang voor :( wat een domper
     
  16. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Wat een domper, weten ze hoe dat zo kan opeens? Je heb ook meer last van bijwerkingen toch deze ronden? :(
     
  17. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Dat weten ze ook niet . Krijg om 13:00 de uitslag van t bloed hopelijk komt daar meer uit . Idd heb meer bijwerkingen heb t idee dat de clomid niet aanslaat
     
  18. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Oké cynmark hoop dat de bloeduitslagen meer duidelijkheid geeft.

    @RoGiJuLi sorry dat ik jou weer roep.

    Tot nu toe nog geen positieve ovulatie test, en temp geeft ook geen ei aan. Maar nu vanacht een keer wakker geworden om ons zoontje naar ons te verplaatsen en hem getroost omdat hij verdrietig was. Daar na gewoon verder gaan slapen dit was rond middernacht. Moet ik mijn temp wel of niet op discard zetten?
     
  19. Irene1986

    Irene1986 Actief lid

    28 nov 2016
    473
    1
    18
    He lieve meiden, ik kwam eens even spieken hoe het met jullie gaat.

    @Maan14 toch weer besloten om voor een 2e te gaan? Hoe is het met je gezondheid en die van je kleintje? Spannende tijden weer zo.

    @cynmark29 Ik heb even wat terug gelezen, gaat allemaal niet van een leiden dakje he? Zuur zeg. Hopelijk komt er iets nuttigs uit de bloedtest om je verder te helpen.

    Hier alles zijn gangetje, drukke beeb en donderdag 20 wkn echo. Vind het heel spannend!

    Lieve groetjes van mij!
     
  20. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Nee idd baal dr echt van . Ma vindt t fijn om t horen dat t goed gaatv
     

Deel Deze Pagina