Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Onderste is vandaag. Daar boven gisteren avond en de donkerdere gisteren middag. Vind het zelf geen knallers.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Daar heb ik eigenlijk niet naar gevraagt :eek: zal vrijdag eens vragen wat die waardes ware.
     
  3. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Dat zijn idd geen knallers maar t lijkt er wel op dat ie al geweest is en je ei nu gesprongen is
     
  4. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Vind het zelf geen knaller.
    Daarom ook. En krijg ze nooit donkerder dan de donkerste zeg maar. Zo stom.
     
  5. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Kan op de app waar ik zit zitten nog meer meiden die nooit echt knallers kregen . Denk dat ieder vrouw anders is
     
  6. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik vind die donkerste toch wel positief hoor, of in ieder geval bijna, best kans dat als je een paar uur later had getest hij wel had geknald. sommige mensen hebben maar een hele korte piek.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  7. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Jeee als me temp boven de 36.6 blijft heb ik gisteren mijn ei sprong gehad. Gisteren middag nog gezellig gemaakt. En gisteren avond hele ergen zeurende buikpijn. Anders als de ei groei pijntjes. Heb dit ooit aangegeven toen zij de gyn dat het is doordat er bloed/vocht vrijkomt bij een eisprong. Zouden we dan maar duimen dat het dat was haha. Zouden we wel net er voor nog het gezellige gemaakt hebben.
     
    cynmark29 vindt dit leuk.
  8. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @cynmark29, veel succes vandaag!

    Hier geeft hij als ik de ook er uit haal aan dat mijn ei 4 dagen geleden al geweest is. Dus toch maar ovulatie test er in gezet.
     
    cynmark29 vindt dit leuk.
  9. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @manaolana wat heb je een mooie foto met al een mooie buik. Hoe gaat het met je zwangerschap?
     
  10. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Hier is alles goed gegaan aantallen waren ook mooi omdat we gister gezellig hadden gemaakt... Hopelijk deze maamd een mooie maand voor ons :)
     
    Maan14 en MissFluffy vinden dit leuk.
  11. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Wat fijn ik duim mee met je!
     
    cynmark29 vindt dit leuk.
  12. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @RoGiJuLi wat denk jij?

    Gisteren hadden we geen zin, mijn man moest overwerken en kwam pas heel laat thuis. Ben nu bang dat gisteren pas de eisprong geweest is. :(
     
  13. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.003
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat hij zo wel goed staat hoor ;)

    En stel dat hij nou idd vrijdag is gesprongen, dan zit je met sex op woensdag ook nog goed hoor ;)
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  14. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Wat spannend dat je weer terug bent meid! Heb even teruggelezen en zie dat jullie er toch weer voor gaan. Leuk en goed dat je naar je gevoel luistert :D. Ik denk dat je kruis goed staat deze maand.

    Hier gaat alles voorspoedig. Ze groeit goed en ik heb alleen last van de kleine ongemakken. Kan niet wachten tot ze er is :).
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  15. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    O

    Oké dankjewel voor je inzicht! Als me LF net zo is als normaal hoor ik pas 8 augustus ongesteld te worden. en een dag later is de afspraak in het Amphia. Hopen dat die dus niet door hoef te gaan.
     
  16. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Ja ik heb zo iets van we gaan er gewoon voor anderen ziekenhuis gezocht en dan hopelijk wel een meedenken de arts 'hoop eigenlijk dat het niet nodig is'

    Ja dat geloof ik! Lekker genieten van je zwangerschap! Is ze heel druk? Ik vond het heerlijk als onze zoon bewoog. Al ging hij steeds harder schoppen haha.
     
  17. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.003
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zal voor je duimen meid!
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  18. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @cynmark29 hoe gaat het daar? Vind dit altijd de lastigste gedeelte. Ben super shagerijnig en heb nog altijd hele ergen buikpijn. Denk dat het me darmen zijn door de granaat appel sap die ik nu elke dag een glas drink.
     
  19. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    T gaat wel hier . Slaap nu al bijna 3 weken slecht pfff en ook chaggie ervan .waardoor we ruzie krijgen pff. Maar dat kan idd van de granaatappelkomen . Ik had dat ook en ben toen over gegaan op de capsules ervan
     
  20. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113

Deel Deze Pagina