Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Vanmiddag controle echo dag 12 van mijn cyclus. Ik heb vandaag gigantische ei pijn. En 2 dagen heledeg was het eitje al 14 mm ben dus benieuwd wat er nu in mijn buik aan de gang is. Vind het wel fijn dat het ook ga zien. Ik vraag meteen of ze al wat weten van het semen onderzoek van mijn man!


    Vakantie is nu echt geboekt ik ga naar Italië!! We hebben er zo zin in het word wel een hectische tijd met verhuizen etc maar komt allemaal wel goed!
     
    wennepen80 vindt dit leuk.
  2. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @RoGiJuLi, even een vraagje. Zoals je weet is volgens mijn temp elke maand op dag 18/19 mijn eisprong dit was altijd met de klok gelijk ' is het nog' via ovu testen ook.

    Nu de verpleegkundige. Je ei is 19 mm mm je moet gemeenschap hebben want hij gaat elk moment springen.... Ik uitgelegd dat nog maar op dag 12 zit en mijn ei dus niet zal gaan springen. Nu vrijdag terug komen om nog een echo. Omdat ik zo stellig bleef.

    Maar kan je temp het fout hebben?
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    #5143 RoGiJuLi, 14 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2018
    Nee je temp kan het zeker niet fout hebben als je op de goede manier tempt!

    Wat wel kan is dat je ei nu gewoon eerder komt, dus ik zou het advies van de vpk zeker niet in de wind slaan ;);).

    Hebben ze wel goed gemeten?? Zou betekenen dat hij in 2 dagen 5 mm is gegroeid en dat is wel behoorlijk veel. Zeker als hij nog vrij klein was hiervoor ;)
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  4. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Hij was maandag 14, nog wat. Ik heb vanochtend en gisteren avond wel hele erge ei pijn gehad. Hebben het voor de zekerheid gezellig gemaakt. Maar dit had ik de eerste keer ziekenhuis ook. Toen zijden ze ook dat hij zou springen en toen sprong hij ook pas een week later.
     
  5. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Vanmorgen 11 dpo getest, negatief zoals verwacht. Toch balen :(
     
  6. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @JosjeM wat balen! Heb je het idee dat het nog kan? Of ook het idee dat het niet raak is?
     
  7. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    @Cindy77 Nee, heb en had er al geen goed gevoel bij. Dit omdat er zo weinig zaadjes waren bij de IUI. Hoe gaat het met jou?
     
  8. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @JosjeM wat verschikkelijk balen zeg. Hebben ze niet gezegd wat te doen als het een aantal x slecht is? Onze gyn gaf aan dat als het zaad deze keer weer zo slecht is ze niet aan iui gaan beginnen. Omdat het dan verspeelde moeite is als het te weinig blijkt.
     
  9. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Na 3 pogingen worden we sowieso doorverwezen voor IVF/ICSI, tenzij de volgende keer blijkt dat het nog slechter is, dan kan het zijn dat het we al eerder doorverwezen worden. We willen de bij de tweede poging wel bij de arts aanhalen dat we graag al wat eerder vervolgstappen willen ondernemen, omdat zo'n intake ook wat tijd kost. We hopen dat hij het hiermee eens gaat zijn.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Of je zit op 9 dpo met op 5 dpo een gele lichaamsdip ;)
     
    wennepen80 vindt dit leuk.
  11. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Dat snap ik! Ik moet om kwart over twee voor weer een echo en vanochtend was mijn ovulatie test voor het eerst een wat donkerder streepje ben benieuwd hoe groot hij nu is. En of ik wat informatie los kan peuteren over mijn man zijn semen.
     
  12. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Daar heb ik zelf ook nog aan gedacht, maar op cd 17 t/m 19 had ik wel de bekende gruwelijke pijnlijke tepels. Ik wacht het maar weer af.
     
  13. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Laat je het even weten hoe het is gegaan?
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  14. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @JosjeM mijn ei is gek aant doen. Ze zagen dat hij al gesprongen is .dus ergens tussen woensdag en vandaag is hij gesprongen. Woensdag avond en dinsdag avond het gezellig gemaakt dus hoop dat het genoeg is ;)

    Trouwens geennpositgeen LH test gehad. Maar wel echt een gesprongen ei dus a.s vrijdag weer bloedprikken.
     
  15. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @RoGiJuLi hij is gesprongen! Ze zagen het omdat de folikel niet meer mooi zwart was? Maar een grijze gloed had. Daarop zij de dat hij gesprongen is. Dan is hij dus idd zo groot geweest toch?

    Nu hopen dat het gezellige genoeg gemaakt hebben.
     
    wennepen80 vindt dit leuk.
  16. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Yup dan zal hij idd gesprongen zijn :).
    Moet je ook nog over een week progesteron prikken om 100% zeker te zijn?
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  17. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ja dat klopt donderdag prikken vrijdag de uitslag. Toch bijzonder hoe een cyclus zo kan veranderen.
     
  18. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Ja alles kan in de wondere wereld van het vrouwenlichaam :D
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  19. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    De hele dag al menstruatie achtig klachten:confused:
    Maar geen bloed.
    Raar lichaam o_O
     
  20. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Spannend Maan!

    Ik heb vandaag ook weer een echo gehad en de uitslagen van mijn bloed.
    Op de echo was een follikel van 22 mm te zien die zo goed als zeker net open gebarsten was. Dus dat is goed nieuws!
    Ik blijk wel anti stoffen te hebben tegen mijn schieldklier.. dus daar extra bloed voor geprikt maar hoeft niks te beteken. Arts gaf groen licht en na mijn ongi krijg ik weer echo’s om cyclus te volgen. Of bij zwangersvhap echo’s om alles in de gaten te houden. Nu dus samen met jou op de wachtbank maan :)
     
    Maan14 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina