Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @Cindy77 wat een goed nieuws! Lopen wij idd tegelijk! Ze zijden dat me ei tussen woensdag avond en vrijdag middag gesprongen is. We hebben dinsdag en woensdag gemeenschap gehad. Zal dat dan wel genoeg zijn geweest? We doen het altijd om de dag.

    Als ik sinds ik niet meer temp vaker zo vroeg mijn ei gehad heb dan kan het best zijn dat we niet altijd op de goeie dagen ' gemeenschap' gehad hebben. Was namelijk nog maar CD 12/13/14

    En normaal sprong hij altijd dag 18/19
    En begon ik met ovu testen op dag 14/15
     
  2. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @wennepen80 ik hoop dat je gaat menstrueren zodat je cyclus wat meer op gang kom. hoe gaat het in de strijd tegen de kilo's?
     
  3. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ik denk dat jullie het perfect gepland hebben deze maand. Zaad heeft ook tijd nodig im bij het ei te komen dus qua planning denk ik prima!

    Wij hebben donderdagavond gevreeen en gister dus zo goed als zeker een eisprong. Vandaag voor de zekerheid nog een keee gezellig gemaakt. We gaan het zien.
    Wat wel gek was er was een holte met vocht in mijn baarmoedersijmvlies. Gyn gaf aan hoeft niks te zijn dus er gewoon voor gaan. Maar als ik ga menstrueren wil ze wel ziem of het er nog zit.. dat maakt me wel een beetje zenuwachtig.. maar ja nu eerst maar 14 dagen afwachten..

    @wennepen80 Al een ongi gespot? Hoop het zo voor je zodat je weer vooruit kunt kijken.
    Bij mij zal mijn cyclus nu ongeveer 66 dagen zijn. Dus ik snap je frustratie van een lange cyclus.
     
  4. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Oh wat spannend inderdaad!

    Kan het trouwens zijn dat er meer eitjes groeien zonder vruchtbaarheids behandelingen? Naast deze folikel zat nog een blaasje die een fractie kleiner was. Ik ben het gisteren alleen vergeten te vragen wat het was.
     
  5. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Het is vast genoeg geweest! Zaadjes overleven ook wel even in de baarmoeder. Ik duim voor jullie!
     
  6. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Wow, wat een grote al zeg! Er gebeurt gelukkig toch nog iets in je lichaam. Hopelijk konden jullie er redelijk gebruik van maken! En zaadjes overleven wel even.
     
  7. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @Maan14 als er meerdere eitjes rijpen kan het een twee eiige tweeling worden :)
     
  8. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Zouden ze dat dan niet aangeven? Ik kom uit een familie met veel twee en drielingen.
     
  9. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nee niks doorgezet en krampen zijn ook weg.
    Temperatuur heeft weer een sprongetje gemaakt dus wie weet een eisprong uit mezelf gehad
     
  10. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Vandaag op de weegschaal gaan staan en eindelijk onder de 100:thumup:.
    Nog 5 te gaan en dan mag ik weer een afspraak maken bij de gynaecoloog
     
    Cindy77 en Maan14 vinden dit leuk.
  11. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ik d
    Ik duim dat het een eisprong was!!

    Je bent een topper hoor! Je doet het super die laatste 5 moeten ook gaan lukken
     
    wennepen80 vindt dit leuk.
  12. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Hihi thanks
     
  13. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @Maan14 ja ik zou denken dat ze je dat wel zeggen. Weet je zeker dat het nog een follikel was? En ook echt een grotere? Als ie een stuk kleiner was zal de tweede follikel denk ik niet gesprongen zijn.

    @wennepen80 knap hoor!! Gaat toch echt de goede kant op :) die laatste komen ook goed!
     
  14. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Meer mensen last van echogel?

    Ik heb steeds een paar dagen na een vaginale echo een rot gevoel down under :(
     
  15. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nee kan ik niet over mee praten @Maan14
     
  16. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Bah @JosjeM , wat heeft je temp een drop gemaakt :(
     
  17. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Uhm... doe ze bij jou geen condoompje over de geleidingsgel heen??

    Hier deden ze de geleidingsgel in het condoom en dat schoven ze over de echo staaf heen.
    Ik denk ook niet dat die gel voor "inwendig gebruik" bedoeld is ;)
     
  18. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Ja, game over deze ronde helaas. :(
     
  19. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Nee hier deden ze de echo gel op het condoompje zeg maar. En gevolg is een branderig gevoel daar beneden :(

    @JosjeM wat balen zeg. :(
     
  20. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @JosjeM wat balen dat het niet raak is :(
    Mag je volgende maand gelijk door voor de vokgende iui?

    @Maan14 bij mij is de gel soms erop soms in de condoom en soms beide.. heb er gelukkig nooit last van. Maar zou het volgende keer wel even melden.

    Ik had vandaag controle in Utecht. Ook daar gaven ze aan dat we alle kansen hebben. Ik lijk wat last te hebben van pcos vanwege het uitblijven van de eisprong. Maar kan ook iets eenmaligs zijn. De holte die we vrijdag op de echo zagen was erg klein. De gyn vandaag gaf aan dat ze hoopt ons niet meer te zien. Omdat ze toch inzet op een goede spontane zwangerschap. Wel een nieuwe afspraak in juni. Dus met een goed gevoel naar huis. Nu nog 2 weken op de wachtbank ;)
     

Deel Deze Pagina