HELPPPP!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gilmoora, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gilmoora

    Gilmoora Actief lid

    26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Ik wil net onder douche stappen en ik zie ineens wat bruinverlies.... tis geen bloed... maar wat bruine soort van afscheiding! Is dit normaal? Ik ben nog maar net zwanger, dus ik zit nu toch wel met een ongerust gevoel!
    Ik heb verder geen pijn ofzo, niets aan de hand verder.... maar als je wat bruine afscheiding vind in je slipje terwijl je net zwanger bent.. is dat toch minder! Is dit iets om me ongerust over te maken? Of hoort dit bij het hele ritueel? Help?
     
  2. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii
    aller eerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

    ik heb het ook gehad in mijn zwangerschap wist toen nog niet dat ik zwanger was

    maar had ook om de paar dagen bruin verlies maar is wel goed gegaan
     
  3. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Bruinbloed is oud bloed, veel meiden die net zwanger zijn hebben dit, sommige de gehele zwangerschap
    Kan zijn dat er een adertje is gesprongen, aangezien je baarmoeder beter doorbloed is, kan er makkelijk wat springen.
    Kan makkelijk zeggen maak je geen zorgen, maar doe het toch.
    probeer je geen zorgen te maken.

    KIjk anders even met de zoek functie, daar zal je wel meer onderwerpen over vinden

    Liefs
     
  4. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    is normaal hoor...heb het nu nog op de momenten dat ik eigenlijk mijn ongi zou moeten krijgen...
     
  5. Gilmoora

    Gilmoora Actief lid

    26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Ben best wel geschrokken en heb toch maar even de vk gebeld....
    Die zei inderdaad precies hetzelfde als wat jullie zeggen... hoort erbij.. is normaal. Kan oud bloed zijn, of innesteling of een adertje wat geknapt is..
    Pas als het knalrood bloed wordt en ik pijn in mn buik krijg, dan is het waarschijnlijk wel slecht nieuws zei ze, maar nu hoef ik me niet druk te maken. Ben wel iets gerustgesteld, ietsje maar hoor.... en probeer er maar gewoon van uit te gaan dat het zo hoort en niet teveel over nadenken.. al is dat makkelijker gezegd dan gedaan...
    :(
     
  6. 00Marij

    00Marij Actief lid

    17 mei 2007
    407
    0
    0
    probeer je niet te druk te maken meid. soms hoort het er echt bij. ik heb het ook vanaf ongeveer die tijd en het is pas 4 dagen geleden gestopt. en alles gaat goed! het gebeurt ontzettend vaak dat er bloedverlies of bruin bloed verloren wordt. echt hoor! zolang je geen krampen hebt hoeft er niks aan de hand te zijn!

    sterkte met afwachten tot je eerste echo meid!
     
  7. Mima

    Mima Actief lid

    10 okt 2006
    227
    0
    0
    ik heb het van week 5 t/12 gehad, en heb nu 2 prachtige en kerngezonde dochters, dus het kan...en idd oud bloed is het, je baarmoeder krijgt een grote beurt zodat je kleintje zich goed thuisvoelt en lekker verder groeit!

    wens je verder een voorspoedige zwangerschap!
     
  8. mj24

    mj24 Fanatiek lid

    7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb het gehad van week 7 tot 10 ongeveer
     
  9. Gilmoora

    Gilmoora Actief lid

    26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Kan er niets aan doen dan alleen maar bezorgd zijn..... heb toch nog de dokter gebeld en ben naar de huisartsenpost geweest.
    Dachten ook aan een urinebuis onsteking maar dat was het niet. Toen een inwendig onderzoek gehad en de dokter zei dat het inderdaad oud bloed is. Ze zei, omdat het geen helderrood bloed is, geef ik je nog kans van hoop... maar ze kon me ook niet beloven dat het geen beginnende miskraam is.... :(
    Omdat ik nog zo pril zwanger ben, had het nu volgens haar even geen nut om een echo te laten maken....
    Maar het lijkt wel of het bloedverlies steeds meer wordt... ik loop niet leeg, heb ook niet echt pijnlijke krampen... maar bij het plassen met het afvegen haal ik gewoon een hele veeg slijmerig bruin/rood bloed weg... sorry voor de details..
     
  10. marittt

    marittt Fanatiek lid

    26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Veel sterkte!
    Ik hoop dat het snel minder wordt!

    Ik hoop ook last van bloed gehad bij het afvegen, maar niks aan de hand.

    Probeer je niet te veel zorgen te maken (makkelijk gezegd weet ik), misschien dat een gyn of VK je gerust kan stellen?
     
  11. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb het ook...en wat iedereen ook zegt je
    blijft je toch zorgen maken :(
    ik ga morgen ook ha bellen en vragen om bloed
    onderzoek wat dan kunnen ze volgens mij wel zien
    hoeveel hcg er in zit...
    14-8 heb ik echo en daarvoor nog een week
    vakantie....ik probeer niet te veel te stressen
    probeer jij het ook maar niet is veel beter voor beeb ;)

    Heel veel succes ermee...

    LIEFS nony
     
  12. Danique

    Danique Bekend lid

    19 nov 2006
    572
    0
    0
    Ik heb het ook tot 14 weken gehad, erg vervelend want je word er behoorlijk onzeker door!
    Maar zoals je ziet ik ben nog steeds zwanger en alles gaat prima dus zolang het niet helderrood met krampen word kan het geen kwaad.
     
  13. Gilmoora

    Gilmoora Actief lid

    26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Ik denk dat ik slecht nieuws heb..... zit al heel de ochtend te janken... kan niet anders doen dan janken...
    Zoals ik gisteren vertelde, werd het bloedverlies wat erger... maar geen krampen. Voordat ik nar bed ging, nog 1 keer naar de toilet geweest en bloed was aanzienlijk minder... dus ik ging met een meer gerust hart naar bed.
    Totdat ik vanacht wakker werd van krampen in mn buik.... :( probeerde er niet aan te denken en probeerde verder te slapen. Maar zo ben ik nog wel een paar keer wakker geworden gedurende de nacht.... vanochtend werd ik wakker... en ik voelde gewoon menstruatie krampen.... :( heb zo nog een uur op bed gelegen omdat ik niet durfde op te staan.... Maar ja, kon moeilijk heel de dag op bed liggen.. dus voorzichtig stond ik op.... ik keek naar mn laken en zag een druppel helderrood bloed. Mn hart begon al te bonken... met echt met lood in mn schoenen naar de toilet gelopen, want ik moest nodig plassen... ik ging zitten.... en alles kwam eruit.... :cry: :cry: gewoon helderrood bloed... met stolsels..... :cry: :cry:
    Alsof ik gewoon aan het menstrueren was.... heb nog steeds krampjes in mn buik.... en tis net alsof ik nooit zwanger ben geweest en nu gewoon mn maandelijkse duiveltjes heb.....
    Zit dit nog zo vol ongeloof te typen... maar denk dat ik er nu echt aan moet geloven.... ik denk dat ik een miskraam heb................. :( :cry: :cry: :cry: :cry:
     
  14. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohwww nee bah!
    Weet even niet wat ik moet zeggen meis
    Kan je alleen maar heel veel sterkte wensen, en huil maar lekker,
    Dikke knuf
     
  15. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Bah! Wat vreselijk!
    Ook ik heb even geen woorden.................
    Heel veel sterkte!
     
  16. Tess2704

    Tess2704 Lid

    17 apr 2007
    76
    0
    0
    Account Manager
    Jeetje meid wat erg voor je. Neem je tijd om dit te verwerken.

    Meer worden kan ik nu echt niet vinden.

    Rustig aan.

    Liefs Tess
     
  17. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh meissie wat erg voor je !
    veel sterkte !
     
  18. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
  19. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Jeetje meid, onwijs veel sterkte, wat een groot verlies, ook al was het pril..
    Hééééél veel sterkte, meer woorden heb ik er niet voor!

    -xxx-
     
  20. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Lieverd, Heel veel sterkte!
     

Deel Deze Pagina