wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ice77

    ice77 Nieuw lid

    21 mrt 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames,

    Ik ben een tijdje niet op de site geweest..
    Ik ben namelijk 1 van de gelukkigen die na 5 jaar proberen/behandelingen toch moeder ben geworden vorig jaar, en uiteraard dolgelukkig.
    Dit allemaal mogelijk gemaakt door dr veenendaal vh Barrahûs.

    Wij hebben nog embryo's in "de vriezer" in Dûsseldorf, en aangezien het de vorige keer zolang duurde, willen we de boel weer opstarten.
    maar nu is t barrahûs gestopt, heeft iemand van jullie al ervaringen met een vervanger, heb ook iets gehoord over de Tjongerschans...
    En zijn er ook mensen die hun dossier mee hebben gekregen?

    Ik wil namelijk niet weer opnieuw al die onderzoeken, terwijl er een dossier is..

    Hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee








    [​IMG]
     
  2. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Beste Ice,

    Nee, je dossier krijg je niet mee, maar ik heb het mail adres van dr. V. Dat wil je wel in een PB sturen. Je kunt dan contact met hem opnemen. Hij zal dan een overdracht naar je nieuwe arts sturen. Hij doet dit graag, dat weet ik zeker. Misschien kan hij je ook een arts aanraden.

    Als je nog cryo's in Düsseldorf hebt, zou ik gewoon rechtsstreeks bij DD onder behandeling gaan. Het gaat alleen om een TP tenslotte, geen follikelmetingen of hormonen spuiten tenslotte.

    Gefeliciteerd met je kindje!!! :)
     
  3. ice77

    ice77 Nieuw lid

    21 mrt 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Aquilegia,

    Bedankt voor je snelle reactie!

    Ik heb idd nog cryo's in DD, nog een stuk of 9.
    Wel apart eigenlijk als je erbij nadenkt dat als het weer zou lukken ze technisch even oud zijn;)

    Maar de nacontrôles dan, tenminste ik herinner mij van de vorige keer dat ik bloed moest prikken en van die bolletjes gebruiken..

    Graag ontvang ik van jou het mailadres, dan kan ik het idd even overleggen met dr Veenendaal.
    Is hij helemaal gestopt? Of doet hij zo nu en dan nog iets..?
     
  4. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hij geeft nog medische adviezen en doet second opinions, tenminste, dat was hij van plan. Bloedprikken kan je HA doen, of je doet gewoon zelf een test. Die bolletjes schrijven ze wel voor in Düsseldorf!! :)
    Zal je het mail adres sturen.
    Succes! 9 cryo's is heel mooi!! :)
     
  5. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.852
    113
    Op verzoek heropend!
     
  6. danip

    danip Niet meer actief

    Bedankt Lotte!

    Ik was even heel erg benieuwd hoe het met jullie allemaal ging? Aqui? Soraya? Draga? Vlinder? Gemma?
     
  7. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hier gaat het goed! Ons meisje is bijna 5 maanden. Ze rolt al om van rug naar buik. Terugrollen hebben we 1x gezien (dat ze het bewust deed). Het is een vrolijke lieve meid! Ik geef nog steeds tot volle tevredenheid borstvoeding. Ze groeit er goed op. We genieten ontzettend van haar! :)

    Danip, jammer dat je negatief hebt getest :(
    Hoe heb je de IUI ervaren? Zag dat het je 1e was... Heel veel succes in de volgende ronde.

    Ik ben ook benieuwd hoe het met iedereen gaat.
     
  8. danip

    danip Niet meer actief

    Aqui: wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie en jullie dochter! En wat knap dat ze al rolt, wat gaat dat snel zeg! Pfjieuw al weer 5 maanden! En ook goed dat de bv nog steeds goed gaat :) Lijkt me heel bijzonder ook. Heb je ook al wat minder moeite met het wegbrengen naar het kdv?

    Ik ben vanochtend ongesteld geworden. We gaan dus door met iui 2. Het is me heel erg meegevallen. Het inspuiten ging heel makkelijk, ik heb er niks van gevoeld. En ook het pregnyl spuiten viel me erg mee. Alleen bij een nieuwe behandeling heb je weer extra hoop he! Dus dan komt het wel even weer hard aan als het toch weer niet zo is. Hoe hoger de ladder..... Naar misschien is iui 2 wel onze lucky ronde ;)
     
  9. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, ik heb er minder moeite mee haar weg te brengen. Als ik een dag gewerkt heb, geniet ik extra van mijn dagje met haar! En ik werk op maandag (1x in de 14 dagen), woensdag en vrijdag. Dus dat dagje met haar is nooit ver weg. :)

    Als je wat nieuws doet, denk je altijd: "nu gaat het gebeuren". Dat weet ik ook nog. Ik hoop inderdaad dat ronde 2 met IUI jullie heel veel geluk brengt en dat je over een maand of 9-10 ook met een mooi, lief kleintje aan de borst zit!
     
  10. draga

    draga Fanatiek lid

    4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    He danip wat jammer om te lezen dat je negatief hebt getest:):x
    Hopelijk de volgende ronde meer geluk.
    En Aqui wat goed om te lezen dat jullie meisje het zo goed doet.


    Hier gaat alles goed we wachten op nieuws van de raad van kinderbescherming. Ondertussen gelukkig getrouwd:).
    En ben van werkeloos naar 3 baantjes gegaan dus nu flink sparen voor adoptie.

    Nou de groetjes en veel liefs van mij.
     
  11. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Gefeliciteerd met je huwelijk! :) :) :) :) :)
    Dat het jullie maar veel geluk mag brengen samen.
    En hopelijk goed nieuws van de raad voor de kinderbescherming! Dat komt toch wel goed?! Laat je het weten, als het bekend is?
    Heel veel groetjes en liefs vanuit hier.
     

Deel Deze Pagina