Vragen vragen vragen mmm, Chlomifen & Estrodial

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door happy tree, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy tree

    10 mrt 2011
    49
    0
    0
    Duitsland, Sachsen
    Ik zie door de bomen het bos niet meer.... sinds een aantal maanden zit ik ook in de Medische Malle Molen. Mijn verhaal (in het kort)

    Ik heb op zich een nette cycles maar heb constant bloedingen. Afgelopen maand de hele maand door en zo kan ik dus niet zwanger worden. Ze hebben mijn bloed getest, alles was prima, Utrogestan gekregen voor Progesteron tekort. Hier kwamen ook de bloedingen gewoon doorheen. Meerdere echo´s gehad, in principe alles prima (geen vleesboom etc) maar veel te dun/weinig baarmoederslijmvlies. Nu voor het eerst aan de Chlomifen (dag 3 t/m 7, 50mg) en dan aan de Estrodial (dag 7 t/m 12). Tevens heb ik getempt. en mijn temperatuur blijft veel te laag na mijn eisprong (als ik een eisprong heb?) Wel kan in altijd met Ovutests mijn ei prima vinden.....

    En dan maar hopen dat het wat doet, maar wat heb ik nu eigenlijk, en wat doen die hormonen nu precies. Ik weet het allemaal niet en hoop dat we elkaar hier een beetje kunnen helpen.

    Ook snap ik vaak veel afkortingen niet die in de Chlomid topics worden genoemd zoals PCO ??

    Hopelijk kunnen we in dit topic hier met vragen terecht en elkaar ondersteunen.

    Dus wie heeft ervaring met Chlomifen en/of Estrodial?
    Wat is er bij jou al onderzocht?
     

Deel Deze Pagina