Wie klantadviseur bij UWV?

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van j, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myrthe

    Myrthe Niet meer actief

    Joh ga er gewoon heen al is het voor tijdelijk ;) Het verdient op zich wel goed.
     
  2. annetske

    annetske VIP lid

    14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland

    Als ik het kan jij het ook :p je leest bij de belastingdienst zijn ze nog wat strenger en ik werk er al langer dan 2 jaar nu en met veel plezier ondanks de tijden en gespreksstructuur e.d. ;) en de voordelen zijn: je leert echt heel veel. ik was een leek in belastingzaken bijv. maar nu weet ik er alles van en veel bekenden vragen mij nu om te helpen e.d. ik denk dat het UWV ook heel leerzaam is. en dat botsen tussen kantoor en het callcenter blijft denk ik... tot ze 1x mensen van kantoor laten meelopen. ;)
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.806
    32.714
    113
    Niet bij het KCC, maar wel bij het UWV en dat bevalt me tot nu toe prima.
     
  4. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik werk niet in een call center maar heb wel telefonisch contact met klanten. Ik lees dit en mijn nekharen gaan echt overeind. Zo laat je je toch niet behandelen? Dat dit mag in nl zeg...

    Waar ik werk worden wel je pauzetijden gecontroleerd en of je genoeg ingelogd staat maar dat is niet heel streng... geldt eigelijk alleen voor je jaarlijkse bonus.
     
  5. Lieve meid,

    Je kunt het toch altijd proberen? Dat wij het niet leuk vonden daar, wil niet bij voorbaat al zeggen dat jij het er ook niet leuk vind.. Er zijn zoveel mensen die het er wel naar hun zin hebben. Is maar goed ook, anders zou het niet bestaan..

    Dus denk je dat je het aankunt, dan zou ik zeggen. Go for it!!

    Succes meis!! En laat je niet teveel van de wijs brengen door onze ervaringen...
     
  6. MaaikeS

    MaaikeS Fanatiek lid

    16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Hier een EX-Kcc medewerkster!
    Ik heb er in 2006/2007 gewerkt.
    Maar zou nooit meer terrug willen!

    Om een lang verhaal kort te maken ik was 1 van de beste van onze groep, wekenlijks lagen mijn cijfers het hoogst.
    Maar op een gegeven moment moest ik voor een medische ingreep even stoppen, maar er werd geeist dat ik binnen 1 week terrug zou zijn op de werkvloer. Dit deed ik dus ook, wat geestenlijk niet bij te benen is na een vrij zware ingreep.
    Dus ik ben de zw in gegaan, en een dag voor ik terrug zou komen werken had ik gebelt met mijn leider en die gaf aan mij maar ontslag te geven, terwijl eigenlijk mijn vervolg contract klaar lag, en ik ook de mbo opleiding al volgde die gegeven werd.

    Tevens vondt ik het werk wel leuk om te doen, had een leuke groep,
    maar je mocht ook maar heel weinig onderlinge contacten hebben op het werk, en vaak moest je min of meer leugens aan je clienten vertellen, dit was wel iets wat zwaar tegen mijn principes ingaat.
    Als ik niet ontslagen was, weet ik ook niet of ik nog lang was blijven werken op het kcc.

    Maar om even terrug te komen op je motiveringen, wij hebben dat nooit moeten invullen, wij moesten gewoon direct bij een leiden van het kcc op gesprek komen, en daar vroegen ze gewoon wat simpele dingen en thats it.
    De opleidingen zijn wel leerzaak maar o zo saai....de opleidings dagen zijn lang, de werkdagen kort. maar het betaald wel erg goed!
     

Deel Deze Pagina