Wie nog meer boven de 40 jaar en kinderwens ?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adria27, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Dat is super, gefeliciteerd probeer vertrouwen te hebben. We zullen duimen dat het goed gaat morgen.
     
  2. 78Sandra

    78Sandra Fanatiek lid

    16 feb 2013
    2.167
    363
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vrijdag pas hoor haha, moet nog een hele week wachten pff
     
  3. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
  4. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Even snel vanuit Portugal! Heel raar, kreeg helemaal geen meldingen van nieuwe berichten meer?!

    Maar lees nu dat ik Sandra mag feliciteren! Wow, wat fijn! Hoe voel je je? Hoop dat het een mooie echo is volgende week met kloppend hartje.

    Anak, lees nu pas bij over de overstimulatie! Wat kan een lichaam toch anders reageren... ik mag bij 300 blij zijn met 5 follikels... konden we onze reacties op menopur maar een beetje mengen. Hoop dat er deze ronde een mooie kans voor je is.

    Leo, als ik jou was... en jullie willen wel het medische traject in, zou ik serieus eens overwegen om bij medisch centrum kinderwens in Leiderdorp een afspraak te maken. Je hebt een doorverwijzing van je huisarts nodig. Ze zullen jullie verhaal serieus nemen, weet ik zeker!!

    Voor de rest even een zwaai vanuit de zon! We vliegen woe alweer terug en hebben er dan 12 heerlijke dagen op zitten. Ook een smiley gehad deze vakantie, dus uiteraard heb ik over een dag of 12 een positieve test ... en zo niet, dan wacht onze 4 ivf poging (icsi) op ons.

    Ik blijf duimen voor ons allemaal!!

    Oh ja Baia, volgens mij de heparine na de punctie!!
     
  5. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi hoi,

    Sandra super gefeliciteerd !!

    Juulzon lekker genieten van de zon ! Hier is die alweer weg :(

    Ik heb vanmorgen de fm gehad en er was een follikel te zien van 17 mm en 1 van 14 mm. Die van 14 zal wel te klein zijn om mee te doen maar hoop stiekem dat die nog een groei spurtje gaat maken. Vanavond de ovitrelle zetten en woensdag 12.00 uur de IUI.
     
  6. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Klinkt als een goede kans Anak! Duim duim duim...!!
     
  7. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Sandra78 gefeliciteerd!:thumup::D
    Hopen op een mooie echo vrijdag!

    Juulzon, geniet nog even lekker van de zon.

    Ik ga donderdag beginnen met ov testen. Verwacht mijn ei vrijdag of zaterdag. Kunnen we nog even mooi aan de slag voor onze laatste week als niet getrouwd stel aanbreekt ;)
     
  8. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Anak succes morgen! :thumup:
     
  9. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Zoals verwacht, ongesteld geworden. Alleen weer 2 dagen te vroeg. Nu een cyclus van 23 dagen. Begin me er toch wel zorgen over te maken. Sinds de mk is de cyclus veel korter. Voorheen altijd netjes 28 dagen. Hebben meer dames dat hier?
    Ik heb cytec gehad paar dagen later alsnog een curretage. Dit was in febr. Sindsdien is 24-25-23. Snap er niks meer van. Ben wel redelijk zeker van mijn eisprong.
    Ik ben deze ronde gelukkig veel relaxter. Vind het vooral vervelend dat die cyclus zo schommelt.
     
  10. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi allemaal,

    De gyn heeft een echo gemaakt en ze zagen 2 zwarte vlekjes. De gyn zei dat ze de vlekjes alleen zien als de eisprong pas net heeft plaatsgevonden. De iui was dus niet te laat maar juist op tijd. De kleine van 13/14 mm is waarschijnlijk toch doorgegroeid. De inseminatie is geweest met dit keer 38 miljoen zaadcellen :) 1 (of 2 hihi) moeten de weg wel kunnen vinden toch ;)

    De temp stijging had waarschijnlijk met mijn verkoudheid te maken.
     
  11. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    @anak2 zo dat klinkt als een hele goede poging. Spannend hoor.
    Succes met wachten de komende 2 weken. X
     
  12. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik herken het niet Cinsam. Ik heb van nature al een korte cyclus.

    Succes vanmiddag Sandra! Fingers crossed!
     
  13. Leo78

    Leo78 Bekend lid

    10 feb 2012
    910
    394
    63
    Van harte gefeliciteerd Sandra! Hoe is het nu?

    Juulzon, bedankt voor de tip. Zal 'm in de week leggen :)

    Succes iedereen. Gister had ik geheel on verwacht een positieve ovulatietest. Elf weken na de miskraam lijkt mijn lichaam dus toch nog te werken. Natuurlijk hebben we er het beste van gemaakt :D
     
  14. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Spannend Leo! Wie weet...!!
    Sandra, hoe voel jij je?
    Anak, wanneer mag je testen? Duimen AAN!
    En hoe is het met de bruid-to-be?
    En met de rest?

    Ik ben afgelopen dinsdag ongesteld geworden (helaas geen selfie...) en we zijn nu gestart aan onze vierde ivf-ICSI poging. Deze ronde dus bij Medisch Centrum Kinderwens ipv LUMC en we gaan nu ipv ivf voor ICSI. Er lagen 9 follikels klaar op de uitgangsecho, dus wat zou het mooi zijn als ze allemaal doorgroeien...
    Moet dinsdag terugkomen voor de eerste echo...

    Hou jullie op de hoogte...
     
  15. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi meiden,
    Mij reageer even snel ik lees vanaf morgen weer even alles terug. Druk weekje achter de rug en zit nu niet zo super in mijn vel.

    Iui 3 is ook mislukt. Het begon goed met op 3 dpo een progesteron waarde van 26, op 6 dpo een waarde van 49 en vervolgens 8 dpo een waarde van 4.1 dus vandaag op cd 20 mijn menstruatie alweer gekregen. Een flinke domper.

    Het mooie is nu wel weer dat ik in eens niet meer onbegrepen minder vruchtbaar ben maar een progesteron probleem heb. Het bevruchten is niet het probleem volgens het ziekenhuis maar wel de innesteling omdat door de lage waarde het slijmvlies niet meer gunstig is om in te nestelen en te snel afbreekt. Dus nu een nieuw behandelplan. Zaterdag weer beginnen met prikken.. dit keer 112,5 menopur, ovitrelle en krijg ik na de inseminatie 3 x per dag utrogestan om het slijmvlies op pijl te houden. Langzaam begin ik er echter in te geloven dat het ons niet meer gegund is.
     
  16. baia1975

    baia1975 Actief lid

    3 sep 2014
    172
    2
    18
    Tuinieren
    Zuid-Holland
    Goedenavond dames, vandaag ongesteld geworden 11 dagen na verse tp. Wat een tegenslag. We hebben wel 4 goede embryo's in de freezer mogen zetten en de embryo die terug geplaatst werd was ook een goede, zei de arts. Mijn man en ik waren optimistisch, deze keer meer dan de eerste keer toen we maar 3 bevruchtigen kregen en van matige kwaliteit ( 2 gingen niet verder groeien dus ook niet in de freezer). Deze tweede keer, dat zowiezo de laatste voor ons was, was veelbelovend. Maar toch misgegaan. Ik weet dat het aan mijn immuunsysteem ligt. Ik weet het gewoon. De embryo heeft geen kans gehad, om zich te nestelen. Ik ben kerngezond. Nooit iets. Al mijn leven niet. Soms vind ik het bijna eng. In de winter zie ik bijna iedereen lijden onder buikgriep, griep, verkoudheid... Ik niet. Gelukkig natuurlijk! jullie moeten me niet verkeerd begrijpen. Maar ik vrees dat mijn immuunsysteem zo sterk is dat hij alles kapot maakt wat binnenkomt. Een embryo ook dus. Voor de laatste ivf had ik aan de gyne gevraagd wat hij vond van het gebruik van prednison ivm mijn aps syndroom. Nee dat doen we niet. Punt. Maar nu wil ik wel zinvolle antwoorden want ik vind het een verspilling van mijn andere embryo's om ze zomaar in mij terug te plaatsen, zonder misschien eerder te onderzoeken wat er mis met mij is. Want meer dan clamidia, hiv, en standard schildklierwaarden hebben ze niet getest. Bijna 3 jaar geleden(!) de test voor de aps syndroom. Ze hebben ook gecheckt of ik dicht aan de menopauze zat maar dat is niet het geval. Ik heb nog eitjes. Maar bijvoorbeeld vitaminen en mineralen hebben ze nooit getest. NK cellen? Nop ook niet. Over twee weken hebben we een vervolg afspraak met de gyne, mijn man gaat ook mee want hij wil antwoorden. Kijk, hebben ze alles getest en we komen tot de conclusie dat ik niet meer zwanger zal raken of ik maar 1% kans heb, ok, dat zal ik moeten accepteren... Maar ik ben niet uitbehandeld! Ik lees dat die nk cellen een grote rol spelen in de innesteling, maar hier in Nl hebben ze niet veel belangstelling voor deze cellen. Waarom in Duitsland en België wel? Nee ik kan niet naar het buitenland, het is onmogelijk te regelen met werk en mijn dochter etc..maar het kan niet waar zijn dat omdat ik niet naar het bl kan, moet ik dan de kans op een kindje missen?? Ik wil naar de gyne gaan met een duidelijke lijst van bloedtesten die in mijn geval zinvol kunnen zijn. Als ik op de gyne moet rekenen, komt van hem niks. Kunnen jullie mij hierbij helpen? Ik dacht aan b12, homocysteine, nk cellen ( ik weet niet precies hoe zij deze opsporen). Wat meer? Ik ben bereid om de testen zelf te betalen maar ik moet een papiertje van de arts hebben. Oh ja vergeten te zeggen: deze laatste keer heb ik zelfs op eigen houtje prednison genomen, 5 mg per dag.. Wie weet, misschien een hogere dosis had wel geholpen maar dat durdfe ik niet. Ik ben het zat om doktor te spelen maar ja ik sta aan de rand van desperation en ik vind dat ze niet niet alles op alles zetten om mijn ivf pogingen te laten slagen. Bedankt voor het luisterende oor.
     
  17. baia1975

    baia1975 Actief lid

    3 sep 2014
    172
    2
    18
    Tuinieren
    Zuid-Holland
    Sorry nog iets...weet iemand welke ziekenhuis in Düsseldorf bedoeld wordt als iemand zegt dat zij naar Düsseldorf overgestapt is? Alvast bedankt
     
  18. Leo78

    Leo78 Bekend lid

    10 feb 2012
    910
    394
    63
    Jippie Sandra78! Hoe is het nu?
    Juulzon, jij hebt natuurlijk positief getest! Zo nee - succes met de ivf.
    Dank voor je tip over een second opinion. Wil ik wel doen ware het niet dat ik net deze test heb gedaan. Ben totaal en compleet verbijsterd. Mijn cyclus is net op gang na de miskraam. En nu dit. Terwijl de vorige zwangerschap wel dik een jaar op zich liet wachten.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ik bleek geen meldingen meer te krijgen?!
    Maar wat lees ik?!!!
    2 positieve testen,!!
    Ik ga super hard voor jullie duimen Sandra78 en leo78!!

    @hier: al weer in week begonnen aan de 7e ronde.
     
  20. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Baia, allereerst, balen dat heg niet gelukt is. Toch een teleurstelling.
    check de topics op het forum eens op zoekterm Düsseldorf, die meiden kunnen je verder helpen.
    Dit is de site trouwens:

    https://vivaneo-ivf.com/nl/fertiliteitskliniek-duesseldorf/ons-centrum/team/

    Dr Scholtes doet ook het bloedonderzoek.
    En informeer ook eens bij het Geertgen, zij werken samen met dusseldorf en zijn ook iets 'vrijer' in het meedenken en proberen. Over het algemeen houden Nederlandse klinieken erg vast aan de regels en zijn minder geneigd tot maatwerk...
    Maar wat positief dat je ook nog 4 cryo's hebt! Wow! Ben zelf overigens in Gent behandeld een aantal jaar geleden, maar Natural Killer cells, dat is echt een Duits dingetje, doet Gent niet veel mee. Wel geloven ze in prednison, maar schrijven dat voor als je bijvoorbeeld een positieve ANA (of ANF-factor) hebt. Of bloedverdunners bij Factor V Leiden. Google maar eens. En check het forum, want er staan hier echt veel ervaringen op!

    Sandra en Leo, Wow! Gefeliciteerd! Leo, prachtige test voor... 12/13 dpo? Hoe voel je? Hopelijk nu een plakker!

    Anak, hoe is het met jou nu?

    Hier, helaas weer een ICSI-poging, maar deze wordt waarschijnlijk gestaakt... er groeien met maximale dosering slechts 3 follikels... moet woensdag weer voor een echo. Als er 4 groeien komt er wel een punctie, bij minder een zogeheten 'escape' iui.
    :(
     

Deel Deze Pagina