Wie nog meer boven de 40 jaar en kinderwens ?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adria27, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Even snel bijgelezen. Leo gefeliciteerd!
    Hopen op een plakker!

    Ik ben erg druk geweest. Ben 23 juni getrouwd. Was een mooie afleiding ;)
    Helaas op naar ronde 9. Deze cyclus kwam eisprong later en werd eerder ongesteld. Beetje balen. Komende vrijdag 1e gesprek bij fertiliteitsarts. Zaad van mijn man zou goed zijn. Horen vrijdag meer!
     
  2. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    @Leo78 Gefeliciteerd! Ik duim voor je dat het een plakker is.

    @Jackie333 Gefeliciteerd met je huwelijk! :)

    Hier deze ronde weer gestart. Al ben ik niet helemaal zeker meer of mijn wens. Beetje stom. :oops:
    Ik heb overigens een vitamine D tekort, misschien had ik dat al geschreven. Kan ook verantwoordelijk zijn voor miskramen. Lekker dan. :rolleyes:
     
  3. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Miss appletree het is ook allemaal zo'n rollercoaster! Kan me voorstellen dat er dan allemaal gedachtes heen en weer gaan.
    Slik je nu extra vitamine D?
     
  4. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd idd leuke afleiding ;)

    En snap je helemaal miss appeltree. Hier gaat het ook op en af laatste tijd. Ik ben er nu minder mee bezig. Is toch geen touw aan vast te knopen, sinds de mk is mijn cyclus zo anders. Na de vakantie kijken we wel weer verder hoe we ons erbij voelen. Er zijn nu ook veel zorgen over mijn dochter, er zit mogelijk een hartoperatie aan te komen.
    Succes voor jullie.
    En super gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn. X
     
  5. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Heftig nieuws wat betreft je dochter Cinsam! Sterkte
     
  6. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Dank je wel, we bekijken het stap voor stap. Eerst een scopie van luchtpijp en slokdarm. Gelukkig zit er ook wat leuks aan te komen voor Sam. Ze krijgt van make a wish een mooie dag. Wat zal ze blij zijn. Ik zit zelf beetje te wachten tot in ongesteld word. Geen idee wanneer omdat het zo schommelt. Als ik uit ga van de korste cyclus zou het vandaag zijn. Van mijn cyclus voor de mk as ma of di. Er zit niks anders op dan wachten.
     
  7. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Wat leuk voor Sam zo'n dag van make a wish! En voor jullie. Iets om naar uit te kijken! Weet je wanneer hij is?
    Dat wachten duurt is irritant hè? Maar hopelijk komt het niet en wordt het wachten beloond.
    Gisteren op mijn werk gehoord dat andere collega (43 jaar) zwanger is van de 2e. Vorig jaar 3 miskramen gehad. Haar ook weer zo gegund en geeft wel hoop (maar toch ook wat traantjes bij me).
    Morgen hebben wij afspraak bij de fertiliteitspoli. Ben benieuwd.
     
  8. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Deze ronde gelukkig minder er mee beizig tijdens het wachten. Ik ga er vanuit dat ik ongesteld word ergens de komende dagen omdat ik niet echt bezig ben geweest met mijn ei zoeken deze maand.
    Nee we weten nog niet wanneer. Sam haar wens is Joy ontmoeten samen shoppen hahah. Joy is een meisje wat vanaf haar 7e doet vloggen. Ze is nu 16 geloof ik. Sam vind haar geweldig. Dus ligt er een beetje aan of Joy dit ook ziet zitten. Geeft ook niet, wij lopen niet weg haha.
    Succes bij de arts vandaag. Laat je straks even weten hoe het ging?
     
  9. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Gesprek bij de arts ging goed en was heel prettig. Ze heeft begrip en zonder morren gaan we wat onderzoeken doen. Volgende cyclus op dag 3 bloedprikken en hsg echo. Op mijn werk weet mijn leidinggevende het en is ook heel begripvol. Dus scheelt allemaal een hoop stress!
    Ik ben nog wel eieren aan het zoeken;)
    Maar ook dexe maand laat voor mijn doen. Laten we hopen dat het een goed teken is :)
    Gynaecoloog vond mijn cyclus heel netjes en steady en LF zou prima zijn.
    Ook gelijk een aantal vragen gesteld over iedere dag vrijen, blijven liggen en gebruik van kussen onder je bibs, dus ben weer helemaal up to date qua fabels en feiten :D
    Als alles goed is laten we de natuur nog even zijn gang gaan en kijken we over een half jaar verder. Dan denkt ze wel gelijk aan ivf en niet aan iui.
    We gaan het zien....
     
  10. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Hoe gaat het met jullie?
     
  11. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Wij zijn lekker op vakantie. Geen testen mee. Moet zeggen dat is best fijn. We zien wel na de vakantie hoe verder.
     
  12. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    @Cinsam Fijne vakantie! Even je hoofd leegmaken en lekker relaxen. Geniet ervan! :)
     
  13. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Het is best rustig hier.
    Hoe gaat het met iedereen? En met jou appletree?
    Fijne vakantie Cinsam!
     
  14. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Jeetje wat rustig hier.. ik ben ook druk druk druk.

    Hier is iui4 mislukt. Eind augustus mogen we beginnen met IVF. Morgen krijgen we het schema. Eerst moet ik aan de pil in de vakantie om mijn cyclus plat te leggen. Dus wordt weer spannend allemaal. Maar eerst verstand op 0 en heerlijk van de vakantie genieten. Donderdag vliegen wij
    voor 4,5 week naar indonesia :)

    @juulzon hoe gaat het met jou ? Heeft de icsi al plaats gevonden ?
     
  15. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Succes morgen Anak. En alvast een fijne vakantie! Even heerlijk genieten inderdaad!
     
    anak2 vindt dit leuk.
  16. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hé Anak,

    Succes met ivf.
    Onze 4e ICSI is ook niet gelukt. Helaas.
    Gaat eerlijk gezegd niet zo lekker met alles.

    X
     
  17. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Dat is vervelend om te horen Juulzon!
    Heb je nog vakantie om even te ontspannen?

    Hier gaat ie ook even niet zo lekker.
    Mijn cyclussen gaan ineens raar doen en heb geen positieve ovulatietesten meer.
    Maandag hsg gehad. Die zag er op 1e gezicht goed uit inclusief bloeduitslagen.
    Pas 17 aug gewone echo en afspraak bij de gynaecoloog.
     
  18. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    @anak2 Wat vervelend dat iui is mislukt. Laat je weten hoe het straks gaat met IVF? Alvast een fijne vakantie toegewenst!

    @juulzon He meis, wat naar allemaal. Even een digi-knuffel jouw kant op.

    @Jackie333 Hoe bevalt het getrouwde leven? Voor je gevoel duurt 17 augustus vast nog lang, maar voor je het weet is het zover. Hopelijk gaan je cyclussen zich een beetje gedragen. ;)

    Hier geen nieuws. Mijn cyclus was wel wat langer. Had na eisprong tarwekiemolie geslikt. Ik weet het even niet meer. Zit volgens mij even in een soort midlifecrisis. Alles moet anders en denk nu een kind is ook goed, alleen kan ik nog geen babyspullen wegdoen. :rolleyes:
     
  19. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    @miss appltetree wat kunnen gedachtes en gevoelens de loop met ons nemen hè?

    Ik ben bang voor een tweede korte cyclus. Heb meer bloedverlies. Maandag was de hsg dus ben bang dat het menstruatie is. Ziekenhuis ook.
    Word morgen teruggebeld of ze nog extra onderzoeken instellen voor 17 aug.
    Cyclus van 14 en 13 dagen. Weinig hoopvol. Even een baaldag, vroeg naar huis en uithuilen.
    Dan zien we morgen weer verder....
     
  20. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Hai meiden,
    Ik check ook even weer in.
    Wat een weg moeten we ook afleggen hè!
    @juulzon , wat verdrietig dat ICSI4 ook mislukt is ;( Snap dat het dan even niet zo goed gaat. Dikke digi knuffel
    @Anak, balen dat IUI mislukt is. Voor nu een hele fijne vakantie!
    @Cinsam: ook een fijne vakantie
    @jackie: fijn dat het eerste gesprek bij de gyn goed was. Nu de onderzoeken. Misschien kunnen ze dan ook ontdekken waarom je nu zo een korte cyclus hebt? Innesteling? Duim,duim!
    @missappletree: ja, ik herken het wel. Soms ben je het allemaal zo zat dat je denkt dan maar niet. Met 1 kind ben ik ook gelukkig en dankbaar en dan kan je stoppen met die emotionele rollercoaster elke maand! Maar dan begint het meestal toch weer te kriebelen en dan vindt je waarschijnlijk toch nog ergens weer de moed om er maar weer voor te gaan.
    @hier: alweer in ronde 30 aanbeland en ik ben er ook aardig zat van. We hebben op 20 sept de eerste afspraak in het ziekenhuis gepland. Eens kijken wat zij voor ons kunnen betekenen. Wij gaan over 1 week op vakantie en ik ga de komende weken eens proberen me niet bezig te houden met zwanger worden. Ben er helemaal klaar mee. Ik ga nu steeds tegen mezelf zeggen: gewoon 20 sept afwachten. Wil gewoon eens een maand rust in mijn hoofd!
     

Deel Deze Pagina