wie nog meer eisprong te vroeg/te laat

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sandy25, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Heb je test in huis liggen dan?
     
  2. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    sandy ik zou als ik jou was wachten hoor maar je moet het zelf weten natuurlijk. de kans is groot dat hij negatief is omdat jenog niet genoeg hcg aanmaakt. dat zou zo'n teleurstelling zijn. en als ie wel positief wordt en je word ongi dat is ook een teleurstelling. maar zo denk ik erover ;) het wachten is wel supermoeilijk..
     
  3. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Idd wachten is ook moeilijk, en we hadden afgesproken pas de 10de te testen he ;)
     
  4. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    ja, zit mezelf eigenlijk af te vragen waarom ik zou moeten testen. Kan ook gewoon wachten.

    Lees net ergens dat je innesteling soms ook 8 tot 10 dagen duurt maar hier wordt overal gesproken van 5 tot 7 dagen. Dus t kan best zijn dat onze innesteling nog moet komen..... ik had de mijne gisteren moeten hebben als ik uit ga van 5-7 als ik 8-10 neem dan is dat pas morgen.
     
  5. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Kvind het wel gezellig met jullie meiden, is beter bij te houden dan nod september daar zijn er zoveel, als ik een dag niet heb gekeken kun je meteen 0 pagina's bijlezen
     
  6. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    je leest ook zoveel verschillende dingen.
    in een boek over zwangerschap staat geloof ik na 5-7 dagen komt het eitje aan in de baarmoeder en doet er zo'n 1-3 dagen over om in te nestelen. maar je hoeft niets te voelen.
    ik weet natuurlijk niet of ik zwanger ben maar als het zo is, was het vrijdagavond het hardst :p aan het innestelen. (felle steken) dus precies een week na mijn positieve ovutest.
    maar geen bloed verloren. we kunnen helaas niets anders dan wachten..
    pfffff
     
  7. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    ik vind het ook gezellig :)
    vertellen jullie je vriend al je "symptomen"?
    ik meestal wel maar hij heeft zoiets van, misschien hou je jezelf voor de gek, wacht nou maar gewoon af. hij vindt het ook helemaal niet zo spannend als ik.
     
  8. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    vindt het zo ook wel gezellig. En het is inderdaad wel bij te houden het lezen.

    Ik had bij mn vorige zwangerschap pas met 7wk innestellingsbloed. (althans dat zeiden ze in t ziekenhuis toen ik voor een echo ging) dacht nl dat t een miskraam was. Het was veel bloed met stolsels. Werd door mn huisarts gelijk doorgestuurt voor een echo. Maar ze zat er gelukkig nog.

    Dus een innestelling is niet altijd een druppeltje bloed. Dat heb ik tenminste ervaren......

    De dagen kunnen me niet snel genoeg gaan pppfffff
     
  9. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    getver dat lijkt me eng om mee te maken. dan denk je echt van ik krijg een miskraam.. bah. maar gelukkig niets aan de hand!
     
  10. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik had gisteravond wat steken in buik en als ik het nakijk zou gisteren dan ook de innesteling zijn maar moet mezelf niet voor de gek houden en maar afwachten

    Ik vertel mijn vriend niet alle verschijnselen, hij is er ook minder mee bezig dan ik( niet verkeerd begrijpen hoor want hij wil net zo graag nog een tweede ( voor hem derde) als ik)
     
  11. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    ik vertel ook niet alles, want dan krijg ik te horen " je bent er teveel mee bezig en daarom lukt het niet" Maar ja, als je het zo graag wil dan moet je er wel mee bezig zijn, want anders weet je niet wanneer je vruchtbaar bent en zo.

    @ sanne oke we testen de 10e! spannennnndddd

    IK WORD GEK VAN HET WACHTEN!
    EN VAN ALLE VALSE SEINTJES.

    zoooo moest er ffies uit hoor sorry
     
  12. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Haha ja idd ik word ook gek van al die kwaaltjes het kan helaas ook valse hoop geven, heb wel een pijnlijke borst alleen links haha ben er echt teveel mee bezig

    Mijn vriend heeft als ik er teveel over praat ook zoiets van je bent er zoveel mee bezig en dan lukt het niet maarja idd je moet wel weten wanneer de eisprong is om optijd te klussen


    en toch heb ik zoiets van vroeger werden ze zo zwanger zonder ovutesten enz want dat had je toen niet hadden toen zeker dagelijks sex haha
     
  13. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    ik denk er ook heel de dag aan, let overal op (mn lichaam) en kan nergens afleiding in vinden.

    ik durf bijna niet te testen, als het negatief is weet ik dat ik hartstikke teleursgesteld ben, vooral omdat we alles eraan hebben gedaan. ovutesten, alle dagen rond ei geklust. waarom zou het dan nog niet lukken? ik wil echt te graag!
     
  14. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Is ook ik ben er ook veel mee bezig zeker nu met zn dagje vrij, mijn dochtertje kan dan wel nog voor afleiding zorgen maar ligt nu in bedje

    Morgen mag ik werken ben ik er tenminste niet d hele dag mee bezig
     
  15. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    haha zo denk ik ook. na vandaag zit mijn vakantie erop, morgen weer aan het werk, beetje afleiding, dan moet je wel!
    ik ga zo maar eens sporten voor de afleiding, er zijn deze vakantie een aantal kilootjes bij die er af moeten :oops:
     
  16. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik moet morgen werken en dan vrij tot vrijdagnacht dan ga ik voor 3 dagen de nachtdienst in..
     
  17. debsel82

    debsel82 Fanatiek lid

    31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ik 'breek' even in bij jullie! Ik doe niet aan testen en dat soort dingen (nog maar 1e ronde, dus nu nog maar op goed geluk ;) ), maar vroeg me wel wat af. Ben begin augustus gestopt met de pil en had vanaf begin vorige week erg last van m'n BM (denk ik) en donderdag stond ik te koken en kreeg ik ineens héle felle steken. Een paar keer en toen helemaal niks meer en ook de dagen erna minder 'gewone' buikpijn. Kan dat de innesteling zijn? Of kan het ook gewoon een (late) eisprong zijn? Ik heb nu maar gegokt op een cyclus van 28 dagen, maar weet natuurlijk niet zeker.

    Enne... Ik leef met jullie mee! Superleuk om te lezen hoe jullie onderling kletsen.
     
  18. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    hoi debsel, dat is lastig te zeggen. wat was je eerste dag van (pil)ongi?
    en op de hoeveelste dag waren de felle steken. voor een innesteling lijkt me wat vroeg maar zou kunnen natuurlijk.
    groetjes
     
  19. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Idd moeilijk te zeggen ik ga uit van innesteling hoewel een late eisprong ook kan, en na het stoppen met de pil kan cyclus nog wat van slag zijn dus kan je denk ik niet echt helpen
     
  20. debsel82

    debsel82 Fanatiek lid

    31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @madelon: m'n laatste pil was 7 augustus. 11 augustus 1e dag van onttrekkingsbloeding. Steken waren op 28 augustus. Als het (niet ;) ) goed is, word ik volgende week ongesteld.

    Pfff... op een gegeven moment misschien ook wat té gefocused. Ik voel vanalles, maar zo moeilijk vast te stellen wát het nu is! (of wat het níet is...)
     

Deel Deze Pagina