wie nog meer eisprong te vroeg/te laat

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sandy25, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsel82

    debsel82 Fanatiek lid

    31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @Sanne... ik weet het zelf ook niet zo goed. Ik ken ook het gevoel van een eisprong niet, en ook niet van innesteling! Dus das lastig dan he... ;) Thanks voor je reactie in elk geval.
     
  2. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    @ madelon

    heb je al besloten wanneer je gaat testen, ben zo benieuwd en vindt het ook spannend.

    @debsel82

    het kan ook komen doordat je aan t ontpillen bent.
    Maar hoop voor je dat t raak is.
     
  3. debsel82

    debsel82 Fanatiek lid

    31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ Sandy: heb daar ook al aan gedacht. Ach... we zien het wel. De kans dat het meteen raak is, is ook klein. Ben hoopvol, maar ook realistisch wat dat betreft. Afwachten is de enige optie!

    Enne... succes jij he! Hopelijk is het raak...
     
  4. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    @ Debsel, ik denk dat het wel een eisprong zou kunnen zijn geweest. Je moet er ook rekening mee houden dat je cyclus nu langer kan gaan duren. Mijne was 35.

    En nu op dag 26 heb ik nog steeds geen eisprong gehad, dus verwacht een nog langere cyclus. Kun je zien wat die rotpil met je lichaam kan doen. Heb ook blauwe aderen op borsten en links onder van me buik :(
     
  5. debsel82

    debsel82 Fanatiek lid

    31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @my precious: hmmm... ik zie het wel dan hoor! Ik wacht maar gewoon :S af. Ik vond het wel een heel apart gevoel, maar wat zegt dat? En ik ben eerder (bij m'n ex) ook eens gestopt met de pil en toen was m'n cyclus wel iets langer, maar niet veel. Pffff.... rotpil!
     
  6. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    @ debsel, Ja het zegt nog niet veel denk ik zo na de pil. Maar het kàn natuurlijk wel anders zijn. Maar je kunt pas blij zijn wanneer je een posi test in handen hebt natuurlijk. Ga je ook weer aan de pil wanneer je een kindje hebt gekregen? Ik twijfel zwaar!
     
  7. debsel82

    debsel82 Fanatiek lid

    31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ik ben het niet van plan! Ik denk dat er óf een spiraaltje komt, of dat mijn vriend een 'kleine ingreep' zal ondergaan. Hij denkt nog na over het laatste, want is bang dat hij dan niet meer kan... uhm... "ejaculeren" :) hahaha! Die pil ben ik liever voor altijd kwijt.
     
  8. Daiquiri

    Daiquiri Niet meer actief

    heey dames,

    hier misschien wel een vroege eisprong, dag 9!
    toen schoot mijn temperatuur omhoog om 5dg later 1 dagje te dippen en nu istie weer hoog, dus we hebben goede hoop!

    Temp deze maand eens voor een keertje en viel me dus op dat ik volgens Fert.Friend al zo vroeg eisprong zou hebben gehad, tjee net de duvels weggestuurd en dan al springen!

    Slijmverlies na je ovulatie zegt trouwens niet zo heel veel had ik gelezen, de 1 heeft het wel en de ander niet.
     
  9. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hey,

    hoe is het met jullie?
    er zijn veel spanningen zie ik,ha,ha. Hier ook hoor!
    Ik hoop het zo voor jullie allemaal.
    Over een paar uurtjes na de gyn!
    Ik hoop zo dat ze alleen maar goed nieuws heeft.
    Mijn buik is iets rustiger. Af en toe het gevoel dat ik ongesteld moet worden.
    Wel heb ik borsten gekregen die mij blij maken, zwanger of niet ;)
    Af en toe heel licht misselijk. En een "verliefd"gevoel?

    Het gekke was dat ik maandag iemand tegenkwam en die vroeg of ik zwanger was? Ze zag wat anders aan mij en ze vond me bleekjes.
    Nu maar hopen dat zij gelijk heeft gehad.

    Kom op he meiden, laten we straks met zijn allen zwanger zijn!
    Duimen jullie voor mij dat ik goede uitslagen krijg van de gyn?

    liefs ilona
     
  10. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    ik duim voor je ilonaa! laat je het weten?
    @daiquiri: dat zou een vroege eisprong zijn hee! dan worden de cyclussen een stuk korter dan als je zoals ik een ei op dag 31 krijgt :rolleyes:
    @sandy: ik heb besloten zaterdag te testen. dus 1 dag na nod. als ik het kan volhouden. vrijdag moet ik toch werken. en ddan zit ik of heel verdrietig of superblij op mijn werk, ook geen zin in!
     
  11. pffffff

    pffffff Actief lid

    21 mei 2008
    339
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Ik zit vandaag op dag 15 en geen positieve ovutest gehad, geen temp verhoging en ook geen slijm. (normaal heb ik 24 uur voor een posi ovutest heel veel doorzichtig slijm en een posi ovutest) ik snap er niks van! normaal loopt alles netjes gelijk, nu nog helemaal niks? Ik ben maandag voor de 2e keer naar een acupuncturist gegaan.. zou het kunnen dat hierdoor alles 'van slag' is?

    Pffff best lastig dit!

    Liefs Karin
     
  12. Britt1981

    Britt1981 Lid

    15 aug 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    hoi, ik heb ook een lange cyclus en dus ook een zeer late eisprong...van wel 40-45 dagen. Nu moet ik rondom vandaag of morgen ongesteld worden, dus ben benieuwd of het doorzet. Ik ben 26 juli voor het laatst lid van het rode kruis geweest en heb pas 28 augst mijn eisprong gehad (vermoed ik), gisteren krampen op 2 sept en vandaag totaal over. Elke keer checken op de wc of ik het niet ben, maar nee hoor! Spannend wel dus...
     
  13. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Ilonaa hoe was het bij de gyn?

    @Britt spannend, wanneer ga je testen?

    Hier vandaag vlagen van misselijkheid vanmiddag op het werk en was er toen niet mee bezig, ook nog wat gevoelige borsten
     
  14. Britt1981

    Britt1981 Lid

    15 aug 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    Hey Sanne,

    Heb je echt van die gevoelige borsten joh? Nou ik dus totaal niet, sinds ik ben gestopt met de pil, heb ik nog nooit zulke ontspannen borsten gehad, das wel fijn op zich. Hoop dat je snel kan testen. Ik heb al getest op 2 sept en toen was het nog negatief, maar volgens de calculator hiernaast zou ik pas vanaf 11 sept kunen testen als ik daadwerkelijk op 28 augst mijn eisprong heb gehad, zouden die krampen van 2 sept dan een innesteling kunnen zijn? Voor mij is alles nieuw namelijk!
     
  15. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ja dat kan best een innesteling zijn geweest.
    wanneer was je laatste nod en is dit eerste rond na pil of niet? hoelang is je cyclus?
     
  16. Britt1981

    Britt1981 Lid

    15 aug 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    Hoi sanne,
    Bedankt voor je snelle reactie
    Dit is mijn tweede ronde na mijn pilstop. ik ben 16 juni na mijn pilstop ongi geworden en daarna natuurlijk op 26 juli weer (40 dagen tussen dus) nu inmiddels 40 dagen verder zou ik dus op vandaag precies op mijn NOD zitten op 3 sept. Ik had op 27 augst een piek met dat cervixslijm en op 26 en 27 augst dus geklust (gek woord haha). dus ik denk dat het maar afwachten wordt :rolleyes: ?

    Voelt een innesteling hetzelfde als ongestelheidskrampen in je onderbuik?
     
  17. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Denk dat je dan idd de 28ste je ei hebt gehad, ikzelf heb volgens ovutesten de 27ste mijn ei gehad dus nod 10sept
    Cyclus kan nog wel eens wisselen na pil, bij mijn eerste zwangerschap was mijn langste cyclus 57 dagen :( bn erna dus ook niet meer aan de pil gegaan zit nu meestal rond de 32 a 35 dagen

    Innesteling kan idd aanvoelen als kramp in onderbuik en kan beetje bloedverlies bij zijn
     
  18. Britt1981

    Britt1981 Lid

    15 aug 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    Dat klinkt beter 32-35 dagen, ben waarschijnlijk nog erg aan het ontpillen. Zou leuk zijn als jij ook je ei hebt gehad op 27 ste, dan zouden we tegelijk uitgerekend zijn! haha. De banner klopt niet onder mij. Die ging maar tot 38 dagen, dus klopt niet in mijn geval. Ik test me suf, ik ga nu even niet meer testen tot volgende week (hoop dat ik het volhou) alhoewel ik onzeker ben, want heb wel een enorme krater op mijn kin sinds maandag , wat meer op een ongesteldheid wijstt.JAK., Succes!
     
  19. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Nou die kunnen met zwangerschap ook komen, hormonen he :)
    Zouden dan idd samen zwanger zijn mocht het raak zijn en sandy ook die mag ook de 10de testen

    Kga even mijn dochtertje haar tandjes poesten en naar bed brengen mischien nog tot zo
     
  20. Britt1981

    Britt1981 Lid

    15 aug 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    leuk, ik ga even bij Sandy checken dan
     

Deel Deze Pagina