wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther 7

    esther 7 Bekend lid

    18 jan 2007
    628
    0
    0
    ja dat heb ik ook,steken in mijn linker zij ter hoogte van mijn navel.....
    oewwwww wat zou het zijn?

    ik heb het in ieder geval nog nooit eerder gehad.
    xx
     
  2. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ik voel me ook niet lekker in mijn buikkie :( ....buikpijntjes...steekjes ect...opgeblazen gevoel ook trouwens...weet het niet meer, :cry:
     
  3. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    meiden, ik denk dat we ervoor gaan, 2 is wel erg leuk ja! maar ook vermoeiend maar dan denk ik weer, moet blij zijn dat het mag lukken sanniee(als het tenminste lukt) want dit zegt natuurlijk nog helemaal niks he! de eitjes zitten er maar of ze bevricht worden zien we vanzelf!hihih spannend.. ga al testen denk hihih nee geinjte!
     
  4. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    oh meiden ben zo zenuwachtig, ventje zeg net hup doe een test, pies over die test :) , maar ik ben op van de zenuwenen, want weet niet of ik de teleurstelling aan kan, wat nou als het nagetief is, wat is dat dan met mijn lijf ? :cry: word er verdrietig van.

    Weet het niet meer :(
     
  5. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Sannie wat geweldig! Ik vind het zo spannend voor jullie!

    Weet iemand trouwens wat geelachtige afscheiding zou kunnen betekenen? Vandaag moet ik ongesteld worden en heb ook behoorlijk ongie pijn maar ik heb geen bloed maar alleen geelachtige, dikke afscheiding (sorry voor de details trouwens). Verder helemaal geen klachten. Toen ik nog aan de pil was had ik voor mijn ongie ook altijd stemmingswisselingen en hoofdpijn, ook deden mijn boobs altijd pijn. Dit keer alleen maar buikpijn en rugpijn, hmm
     
  6. 1Summer

    1Summer Actief lid

    21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Hoi meid. Je lijf neemt inderdaad een loopje met je, dat is bij mij ook het geval... Gék word je ervan! Overal ga je op letten en met alles denk je... zal het?! :(

    Als het een negatieve test is, ga je helaas met mij de tweede ronde in en beginnen we weer vol goede moed opnieuw! ;)
    Als het een positieve test is, staan we met z'n allen te juichen! :whistle:

    Wie weet slaap jij vannacht met een dikke smile op je gezicht!

    Ik duim voor je! [-o<

    X
     
  7. Liesl

    Liesl Actief lid

    9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Waaah Bambi, SPANNEND!
    Ik duim heeeeeel hard voor je!

    Enneh, Esther, die buikpijn en gevoelige borsten heb ik ook, ik denk (en hou me maar voor) dat het ontnuvaringen is en of ontmiskramen... :rolleyes:

    Maar, wie weet!
     
  8. 1Summer

    1Summer Actief lid

    21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Ik had geen last van krampen, maar wel van een opgeblazen gevoel in mijn buik. Net of ie al wat dikker was. Kan natuurlijk helemaal niet, maar zo voelde het (nog steeds trouwens). Ik had ook (niet lachen) wat vocht dat uit mijn ene borst kwam... :oops: Wat dát nou weer was..? :confused:

    Het is dus wel duidelijk dat m'n lichaam een loopje met me neemt... grrrr :(

    Zijn jullie trouwens al met foliumzuur begonnen? Bij mijn eerste zwangerschap wist ik niet dat ik daar vooraf al mee moest beginnen. Dus voor degene die dit ook nog niet weten: je kunt het halen bij de apotheek, zonder recept.

    XX
     
  9. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    NOu heb getest. nega :cry: voel me nu ff zwaar klote :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: , omdat iets in mij zegt dat die testen niet goed zijn, of dat ik te weinig hcg aanmaak, want iets zegt me zwanger te zijn, zo raar, geloof pas dat ik niet zwanger ben als de RD komen

    Ga nu hond uitlaten, want meot ff me gedachten verplaatsen en miss. andere testen kopen.

    xx Bambi
     
  10. 1Summer

    1Summer Actief lid

    21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Jee meid, wat ontzettend rot voor je! :(
    Echt balen!

    XX
     
  11. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Klote zeg.....maaaaaaaaaaar kan nog komen hé, over een paar dgjes weer proberen ;)

    liefs Bianca
     
  12. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi meiden,

    Nou heb ff flink uitgehuild :cry: en bij de drogist cb en huismerk gekocht. en doe morgenochtend nog 1 test is die nega. dan wacht ik een volle week enz. :(

    En dan is het maar afwachten wanneer ongie komt.

    Dan is dus waarrschijnlijk die bloeding van 11 juli mijn ongie geweest ( heel vaag 16 dagen cyclus ?) en als ik dan weer van 28 dagen uit ga is mijn nieuwe NOD 8 aug ong.

    Maar goed dan zou ik mijn ei al hebben gehad, mmhh dat was zeker die erge krampen begin deze week, nou dat was maandag en hebben zondag nog geklust, miss een kansje maar weet het niet. :(

    Gut ben er weer veel te veel mee bezig, maar zie het allemaal niet meer zo somber gelukkig :)

    Je lijf neemt je goed in de maling dat wel, was er heilig van overtuigd, maar wat niet is kan nog komen.


    xxx Bambi
     
  13. Oedjoebadja

    24 jul 2007
    32
    0
    0
    Groningen
    He bambi82, het kan ook een innestelingsbloedinkje zijn geweest! Geef nog niet op, tot dat je RD er pas echt zijn. Nu gewoon even wachten en dan weer testen. Had je al een normale cyclus voor je begon met klussen?

    Gr Oedje
     
  14. Liesl

    Liesl Actief lid

    9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    @ Bambi,
    Hé meisje toch. Wat ontzettend balen! Ik vind het echt naar voor je.
    Hopen maar dat het toch een innestelingsbloedinkje was en anders is het de volgende ronde vast RAAK (al zit je daar nu natuurlijk helemaal niet op te wachten).

    Veel liefs Liesl
     
  15. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    heej meid, echt balen zeg dat die test weer nega was.. op zo moment kan je wel door de grond zakken! houdt hoop meid, test volgende week nog een keertj, misschien was het gewoon iets te vroeg.

    en meiden, ben benieuwd of jullie testen goed zijn! wanneer gaan jullie testen

    nou wij houden het klussen voor gezien. beetjee bang ben ik eigenlijk wel hoor dat het er 3 zijn, jeetje moeilijk allemaal.. maar ja .. we wachten 2 weken af. dan mag ik testen, baal er alleen van dat je niet kan zien op die test hoeveel het er zijn hihi zou wel mooi zijn. maar meestal moet je dan weer paar weken wachten op een echo van verloskundige. naja .. geduld dan maar. alleen is dat niet echt makkelijk. met eentje beginnen is natuurlijk wel mooi he ;)
     
  16. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi dames,

    Nou de CB test van vanmorgen was ook nega. maar dat geef niet hoor.
    Ben er nu wel van overtuigd nog niet zwanger te zijn. Denk nu echt dat die bloeding na twee weken dus een korte ongie was en heb net even opnieuw uitgerekend en dan is mijn test dag 9 aug. nog ff 12 dagen wachten dus hahaha.

    Ga vanmiddag helpen met verhuizen en vanaaf een verjaardag, och komt wel goed.

    Heb me banner ook aangepast, want dat overtijd geloof ik nou wel.
    Voor dat ik me de pil begon was mijn cyclus regelmatig maar of dat 28 of 29 dagen weet ik niet meer. heb 8 jaar de pil geslikt vandaar.

    En ja dit is de 1e ronde, dus wat zeur ik nou.
    Ik hou bovenstaande aan en dan moet ik gewoon nog 12 dagen ongeveer wachten. pfff

    OOh sannnniee, jammer dat jullie het toch niet wagen, snap het wel een beetje zou er echt geen 3 tegelijk willen,maar weet niet hoelang jullie al bezig zijn he en hoe sterk je wens is.
    Maar het blijft jullie beslissing, go for it.

    xxx bambi
     
  17. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    nou we hebben gisteren voor het laatst geklust.. er waren gisteren 2 eitjes te zien, en een kleintje, die pas over 4 dagen springt. dus we hebben het er gisteren nog op gewaagd, dus de kans ik groot .. want we weten zeker dat we een eisprong hadden! er waren 2 eitjes die gisteren gingen springen zei ze! dus echt spannend allemaal! hoop stiekem wel een klein beetje op een beebje, misschien zijn het er wel 2 maar dat kan je nooooit met zekerheid zeggen natuurlijk. we wachten maar af tot ik kan testen,
    en de reden dat we nu gestopt zijn met klusssen, is omdat die 3e nog kan springen, en dat wil ik liever niet. 1 is LEUK! 2 ik LEUK! 3 is leuk maar ontzettend zwaar, dus ja. we hopen maar verder! over 2 weken kan ik testen, wat duurt 2 weken lang zeg. nu heb ik toevallig vakantie! dus ga ik lekker genieten.. althans da ga ik proberen, en er eens niet te veel mee bezig zijn.!
    en ja we zijn pas in ronde 1 .. dus het zou echt wel raar zijn zou het in ronde 1 raak zijn. maar zeg nooit nooi, maar dat geluk mag ik meestal niet hebben!

    groetjes sandra
     
  18. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hoi hoi,
    Ook ik ben voor de eerste ronde, wij zijn net begonnen. Sinds 30 juli is mijn spiraal verwijdert, en ik was zeer zeker blij dat ik 3 dagen er na ongi was, zo weten we weer dat bijna alles goed zit in me buikie.
    Nu hopen dat het niet zo lang duurt.

    Succes allemaal.

    Liefs Annemarie
     
  19. Oedjoebadja

    24 jul 2007
    32
    0
    0
    Groningen
    Bah ik krijg zin in zoettigheid! Dat voorspelt niet veel goeds! Heb ik altijd als ik een paar dagen daarna ongi wordt!

    Gr Oedje
     
  20. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Hoi angel....welkom to tha club hahaha :)
    maar dat je nu ong. bent geworden is toch niet een teken dat alles al goed zit..ik bedoel, ik was ook gestopt met de pil enw erd 4 dg daarna netjes ong. of is dat anders met een spiraaltje?

    Oedje>>> oeps...neeh toch!Hier nog geen tekenen tot ong.
    Heb wel steeds een beetje buikpijntjes...bij vlagen, en mijn borsten doen nog steeds pijn, en heb een zere plek in mijn onderrug >> rechts? zeg dit iets?

    weet het niet! :(
     

Deel Deze Pagina