Wie nog meer IUI april/mei ?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anak2, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gilry

    Gilry Actief lid

    15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    Ja het is een beetje dubbel he met die nipt. 2 weken erna krijg je idd die echo...dat denk ik ook steeds een beetje eigenlijk. En die is altijd heel goed.
    Hoe lang nu nog voor je die echo krijgt?

    Ik mag volgende week weer kijken via een echo :). Heb dan om 14.00 afspraak bij de verloskundige. Kan niet wachten :). En Jij?
     
  2. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Hier gaat ook alles goed. We hebben vorige week een 3d pretecho laten maken. Leuk om zo te zien!
    Vanmiddag weer op controle bij de VK. Volgende week alweer de 30 weken controle bij de gyn! En uitleg over de laatste weken enz! Ben benieuwd, gaat snel allemaal.
     
    droomwens79, Gilry en Elraange vinden dit leuk.
  3. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    ik mag 21 maart weer. Over 2 weekies weer dus.

    Star spannend meid nog 10 weekjes.
    Hoe voel je je?
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  4. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Goed! Durf ook alweer veel meer te doen. Dus thuis alle grote werkzaamheden in stappen aan het doen. :)
    Ben ook al echt aan het aftellen! Over max 7 weken wordt het bandje al verwijderd. Dus dan echt afwachten wanneer ze zich gaat melden.
     
    droomwens79, Elraange en Gilry vinden dit leuk.
  5. Coco123

    Coco123 Actief lid

    11 jun 2017
    304
    269
    63
    @Gilry ik heb geen bloedverlies gehad maar wel heel vaak gehoord her en der , blijkt dat veel vrouwen last hebben van 'onschuldig' bloedverlies .. zou me er niet te druk over maken! Ik had juist weer enorm veel krampen echt de menstruatie pijn.. het lichaam zit raar in elkaar :roflmao:

    @Star2017 ook al weer 30 weken! Wat spannend he ?! Merk je iets van het bandje? vind de 'bevalling' nu wel elke dag een beetje spannender worden:|
    Hoe verder je in de zw komt hoe kriebeliger het word haha bij elk krampje denk ik ohhh mijn god daar gaan we ik kan dit nog niet haha
     
    droomwens79 en Gilry vinden dit leuk.
  6. Coco123

    Coco123 Actief lid

    11 jun 2017
    304
    269
    63
    Lieve @droomwens79 @Ellis2014
    Stomme vraag natuurlijk, maar hoe is het met jullie? Volgende punctie/ivf al ergens in zicht? dikke knuffff
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  7. Ellis2014

    Ellis2014 Bekend lid

    7 mei 2014
    903
    238
    43
    Hey dames,

    Ik begin 30 maart weer met de deca.. en dan 11 april de eerste echo :)
    Vol goede moed weer verder...
    Wie gebruikte er extra hulpmiddeltjes? Ik ga alles uit de kast trekken haha..
     
  8. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.603
    6.567
    113
    Vrouw
    Ik heb geen extra hulpmiddeltjes gebruikt. Geloof er ook niet echt in ;) Alvast heel veel succes gewenst!
     
    Ellis2014 vindt dit leuk.
  9. Coco123

    Coco123 Actief lid

    11 jun 2017
    304
    269
    63
    Wat fijn dat je er weer positief tegen aan kijkt! een betere basis is er niet :thumup:
     
    droomwens79 en Ellis2014 vinden dit leuk.
  10. Gilry

    Gilry Actief lid

    15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    Hoi meiden

    Gisteravond ben ik al bij verloskundige geweest ipv donderdag. Kon niet wachten. Ik begon maandag weer wat rozig bloed te verliezen dus ik schrok er echt van.
    Gisteren dus weer een echo gehad maar alles was goed met de kleine. Groeit goed en was druk aan het bewegen met dr armpjes en beentjes. Zo lief. En gooide steeds zijn of haar kont dr lucht in haha...
    Ik kon wel.janken van opluchting. Ze hebben ook gekeken naar baarmoeder en darmen maar er was niets te zien.

    Dus het is toch steeds een adertje wat springt op het moment dat ik maar wc ga. Dit kan ook gewoon met plassen zijn. Dus gelukkig is het onschuldig bloedverlies en kan wel.meer voorkomen. Maar ben al minder bezorgd nu. Want de kleine doet het goed.

    Volgende week dr nipt test en dan de termijn echo week erop. Vind het erg spannend allemaal.

    Hoe is het met jullie?
     
    Ellis2014, droomwens79, Elraange en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.603
    6.567
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat alles goed is! Snap dat het je veel onrust geeft als je bloed verliest. Spannend he die nipt!

    Hier gaat het goed. Ik heb de 20 weken echo gehad en alles is helemaal in orde gelukkig :) Aanstaande zaterdag ben ik alweer op de helft. De tijd vliegt echt voorbij
     
  12. Katja89

    Katja89 Actief lid

    21 aug 2017
    115
    93
    28
    Vrouw
    Hallo Dames,

    Het is even stil geweest vanuit mij, heel veel drukte, maar heb de afgelopen weken wel mee gelezen.. Erg balen voor de dames waarbij de IVF helaas mislukt is. Ik hoop dat jullie goede moed houden dat het voor jullie ook snel gaat lukken.

    Ik heb zelf afgelopen maandag weer een mooie echo gehad. Helaas sinds twee weken wat last van mijn bekken maar verder gaat het allemaal goed!
     
    droomwens79, Elraange en Gilry vinden dit leuk.
  13. Katja89

    Katja89 Actief lid

    21 aug 2017
    115
    93
    28
    Vrouw
    Succes!! Mooi dat je verder gaat met goede moed! Ik heb zelf ook geen extra hulpmiddeltjes gebruikt.
     
  14. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    fijn ellis wat van je te horen. extra hulpmiddel heb ik niet zo. multivitamines??

    droomwens hoe gaat het met jou?

    gilry pfff gelukkig prachtige echo valt dan weer stress van je af.

    palm jij ook alweer op de helft.
    spannend he coco hihi nog ff meid dan kan je knuffelen

    Katja hoe voel jij je?

    star wanneer mocht je ook alweer voor die behandeling van je baarmoedermond?
     
    droomwens79 en Gilry vinden dit leuk.
  15. Katja89

    Katja89 Actief lid

    21 aug 2017
    115
    93
    28
    Vrouw
    Hier gaat het goed! Heb net te horen gekregen dat een goede vriendin ook zwanger is, zij zou anders een deze maanden ook beginnen met IUI.. en bij jou? Veel last gehad van zwangerschapskwaaltjes?

    @droomwens79 Hoe gaat het met jou? Zijn jullie aan toe om met de volgende poging te gaan starten?
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  16. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Lief dat je erom vraagt, de andere meiden ook natuurlijk.

    We hebben vandaag een gesprek gehad met onze arts, waarin echt naar voren is gekomen dat onze eerste poging echt in de laatste fase is fout gegaan, biochemische zwangerschap zoals ze dat noemen.
    Dus het is wel mogelijk, alleen moet het wel goed gaan.
    Ga nu over ongeveer 5 dagen starten aan mijn cryo tp in natuurlijke cyclus met 2 x ovitrelle.
    Ik krijg pas op de dag van ontdooing te horen of we een tp krijgen, mocht die mislukken dan gaan we meteen ivf 2 opstarten mits we worden uitgeloot voor scrating. Dan start het een maand later op.
    Nu maar duimen dat deze poging een kans krijgt en dat het tot een tp komt..
     
    Elraange, Star2017, Gilry en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Ik drink granaatappelsap, en neem accupunctuur. Helaas tot nu toe nog geen succes:rolleyes:
    Maar ik wens je wel enorm veel succes meis, ik heb hopelijk ook een tp in april
     
  18. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Lees het bericht hierboven, net een heel bericht geschreven coco:D:D:D
     
  19. Gilry

    Gilry Actief lid

    15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    Wow palmpje...dat schiet al op zeg. De 20 weken echo. Fijn dat alles goed was.
    Heb jij ook de nipt test gedaan?


     
  20. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.603
    6.567
    113
    Vrouw
    Ja die heb ik ook gedaan, met nevenbevindingen
     

Deel Deze Pagina