wie nog meer overtijd maar nega getest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pummel27, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    hallo allemaal

    ben al 5 dagen overtijd vanmorgen een test gedaan maar gaf aan niet zwanger :( ben ook bij de dokter geweest maar die wil pas over 2 weken testen :(

    kwaaltjes: meer naar de wc maar zijn maar kleine plasjes en zonder pijn
    tintelend gevoel in me borsten

    nog meer meiden? ben erg benieuwt

    groetjes
     
  2. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

    Zie mijn banner hoelang ik al overtijd ben.
    En ik heb al heel wat testen versleten, maar geen een heeft positief getest.
    Ben ook al bij de huisarts geweest, heb mijn bloed op allerlei dingen laten testen, maar er was niks afwijkends te vinden.
    Ben bang dat dit nou de verschijnselen kunnen zijn van het stoppen met de pil. :(
    Ik hoop voor jou dat je snel een positieve test in handen mag hebben. ;)

    Groetjes Taby.
     
  3. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    zo jeetje das lang zeg pff hoelang ben je al gestopt met de pil?
     
  4. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    3 dagen overtijd (oke nog niet zo lang) maar nog geen positieve test gehad.
    Eventueel zaterdagochtend maar weer testen, als de duivels er dan nog niet zijn.........
     
  5. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    7 dagen overtijd, ook zaterdag morgen testen als er nog geen ongi is dan :)
     
  6. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Oeeeh dames, ik duim voor jullie 8)

    Ikzelf was 5 dagen overtijd uiteindelijk... Maar had waarschijnlijk ook met ht ontpillen te maken. Ik ben eens benieuwd hoe lang het deze keer bij mij gaat duren (28 dagen of langer...)

    Hopelijk word ik gewoon niét ongesteld ;) :)
     
  7. esther 7

    esther 7 Bekend lid

    18 jan 2007
    628
    0
    0
    ik 3 dagen overtijd en ook nega getest..
    nu wacht ik echt 7 dagen voor ik ga testen anders maak ik mezelf helemaal gek...

    liefs esther
     
  8. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    goeiemorgen meiden!

    zo spannend allemaal zeg! hier nog steeds niks te bekenen :)
    heb wel de hele nacht erg pijn onderin me buik gehad en viel pas met de morgen in slaap :( zit me eigen ook te bedenken of ik me anders voel haha ja klinkt een beetje stom mischien en eigenlijk wil ik gaan testen maar dat ga ik morgen doen (als ik dat volhoud ) nou meiden als er nieuws is laat ff weten! succes allemaal :D
     
  9. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Hier ook overtijd. Ook ik ga zaterdag een testje wagen. [-o<
     
  10. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Meiden die overtijd zijn, hebben jullie klachten of merk je helemaal niets ?
     
  11. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ben wat licht misselijk en heb af en toe wat steken in mijn buik, maarja dat kan ik ook willen voelen natuurlijk. De vorige cyclus had ik veel meer rare dingen en werd gewoon ongi.
     
  12. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Hallo meiden,
    Ik ben ook overtijd en met een negatieve test. Ik heb helemaal geen klachten, nou ja misschien een beetje moe maar dat kan allerlei oorzaken hebben.
    Dit is ook mijn eerste ronde na de pil dus de kans zit er dik in dat ik nog wel even kan wachten op de rode duivels.

    Groetjes Demi
     
  13. Niet meer actief

    Hier nog een ;)

    Snap er niks van.
    Al 11 rondes streep 28 dagen....
    Nu inene overtijd....

    Gevoelige borsten, en vreemd gevoel in buik/maag.

    Snap er niks van..
    Hoop dat we positief testen meiden!
     
  14. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    heb ook wel wat klachten...
    regelmatig maagzuur...raar gevoel in buik, moe, snel geirriteerd/ emotioneel, last van mijn onderrug en bovenbenen...en nog wel wat dingetjes, maargoed dat hoeft er niet perse iets mee te maken te hebben :)
     
  15. Niet meer actief

    Hey meiden, wel leuk om hier contact te blijven houden hoor!
     
  16. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    ja is toch fijn als je er met andere over kunt kletsen he
     
  17. Emmi

    Emmi Actief lid

    13 mei 2007
    138
    0
    16
    hoi hoi

    Ik ben ook overtijd 7 dagen en heb gisteren een test gedaan en die was negatief. Ik denk dat ik misschien zwanger ben omdat ik 7 dagen na mijn eisprong(21 juli) een beetje roos bloed heb verloren(misschien innesteling had ik ook bij vorige zwangerschap) heb ook een paar keer steken in mijn borsten gehad en 6 dagen geleden had ik een ongi buikpijn en steken in baarmoeder, eergisteren was ik ook heel moe kon overdag in slaap vallen en heb puisten gekregen.


    Maar vanaf hoeveel weken kan je positief testen? Want ik had eisprong de 14de dus als het zo zou zijn dan zou ik nu 2weken en 5dagen zwanger zijn. Kan je dan al positieve test hebben?
     
  18. HJ1977

    HJ1977 Actief lid

    6 jun 2007
    447
    1
    0
    Emmie dat kan. Helaas heb ik hetzelfde gehad als jij en kreeg ik toen een cyclus van 50 dagen!
    Dus bijna 3 weken wachten op mijn menstruatie.
    Nu zit ik weer op dag 32. Ben zeer benieuwd hoe lang mijn cyclus dit keer is. Mijn advies: gun je lichaam de tijd om je cyclus op regel te krijgen.
     
  19. Niet meer actief

    Ik ben vandaag 8 dagen overtijd.
    Had dinsdag een test gedaan, en die was negatief, ook niet anders verwacht.
    Wat wel vreemd is, is dat ik al van een aantal mensen de vraag heb gekregen of ik zwanger ben, terwijl er eigenlijk niemand is die het weet.
    Ik heb last van de volgende symptomen:

    - 's morgen heel misselijk
    - Veel plassen
    - Draaierig gevoel in mijn onderbuik als ik ga liggen
    - Heel moe, vooral overdag
    - Heel emotioneel
    - Af en toe last van een hardere buik, en beetje kramp-achtig gezeur onderin
    - Vocht uit de tepels
    - Beetje opgezette buik
    - Al paar dagen last van veel afscheiding, wittig (heb ik normaal nooit last van)
    - Ongeveer 2 weken geleden een rozige afscheiding gehad, maar was kein beetje
    - Af en toe witte vlokken in urine
    - Hele sterke reuk
    - Zwaar gevoel in de borsten

    Ik ga maandag nog een keer een test doen, omdat ik van de HA nog tot na het weekend moest wachten.
    Wens jullie ook allemaal veel succes, en duim dat het voor ons allen snel raak is.
     
  20. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    hallo allemaal erg leuk om elkaar zo op de hoogte te houden zeg :D
    hier nog steeds geen :evil: dus we houden hoop haha...ging net boodschappen doen en liep langs de verloskundige zowat naast de deur hierzo dus das mooi...toch ff binnen gestapt en gevraagd wanneer je het best kan testen ze rade aan om minstens 10 dagen overtijd te zijn en dan gaan testen degen die al heel vroeg konden testen hebben gewoon heeel erg geluk :D duss volgende week testen al denk ik bij elk krampje dat de ongie er aan komt :( maargoed gewoon hoop houden dus..meiden succes!
     

Deel Deze Pagina