wie nog meer overtijd maar nega getest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pummel27, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

    onsukkie VIP lid

    29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het lijkt erop (met nadruk op LIJKT) dat er eindelijk wat bruinigs in m'n onderbroekie zit. Hopelijk zet het door!
     
  2. nyncke

    nyncke Fanatiek lid

    10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik zit met het zelfde. Gister moesten de duives komen, maar bleven uit. Mn vriend zei dan maar morgen testen. Gedaan en negatief. Dus over een paar dagen maar weer.
     
  3. Dyaan

    Dyaan Actief lid

    22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi
    Ik ben inmiddels 11 dagen overtijd en heb 3x negatief getest, heb gisteren met de assistente van ha afgesproken dat ik bij de 3e negatieve test, die vanochtend heb gedaan, zou bellen met de ha tijdens telefonisch spreekuur. Nog half uurtje ... baal er van dat je gewoon niet weet waar je aan toe bent. Ben liever nu ongesteld zodat 'we verder kunnen' dan niet weten wat je moet denken. Je wil niet denken dat je zwanger bent, want 3x negatief zou toch genoeg moeten zeggen, en het valt dan tegen als je ongesteld wordt ... we willen wel graag zwanger worden, maar ik heb niet het idee dat ik er teveel mee bezig ben. Stilletjes hoop ik dat de testen het toch mis hebben! En dat hoop ik voor degenen die in dezelfde situatie zitten als ik ook .. ik [-o< duim voor jullie !
     
  4. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik heb morgen een telefonische afspraak met de ha. Ook hier 3x negatief en natuurlijk ook hard hopend dat ze het mis hebben. Maar mijn temp is net zo laag als voor mijn eisprong (de hele cyclus eigelijk al) dus ga ik er niet van uit dat ik zwanger ben. :(
     
  5. Dyaan

    Dyaan Actief lid

    22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jessica,
    Jij bent al helemaal lang overtijd? Hoe heb je zo geduldig kunnen zijn door nu pas naar de ha te bellen ?!?!? Knap, want ik had misschien ook meer geduld moeten hebben. Ha was nog niet terug van bezoekjes aan huis en belt mij terug. Had net wel op tampon, sorry voor het niet al te smakelijke verhaal, wat beige afscheiding en voel mijn buik een beetje ... zou ik dan toch ongesteld gaan worden ? Zucht ... het menselijk lichaam is ook een groot raadsel!
    Succes morgen met bellen en ik hoop dat je zwanger bent !
     
  6. onsukkie

    onsukkie VIP lid

    29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Yes! Ik ben eindelijk ongesteld (niet gedacht dat ik daar ooit nog eens blij mee zou zijn).

    Dus ik denk dat het bij veel van ons helaas gewoon "geduldig" wachten is. Ik heb het gemiddelde van m'n 2 rondes dus maar genomen voor de volgende ronde.
     
  7. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Heb vandaag de ha aan de telefoon gehad. Ze raad aan om nog even 2 weken te wachten en dan nog eens een testje tedoen. Is hij dan weer negatief dan moet ik even langs komen.
     
  8. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.062
    10.329
    113
    Ben ook nog steeds niet ongesteld en heb tot nu toe alleen maar negatief getest. Ik ben wel ziek geweest, bij mij had dit toen ik de pil niet slikte ook effect op mijn cyclus. Hopelijk ligt het daar dus aan.
     
  9. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    zit ook nog steeds in afwachting. Begin er inmiddels behoorlijk van te balen maar ja wat kan je er aan doen. Ben inmiddels begonnen met monnikspeper eens kijken of dat de boel aan de gang krijgt. Ben benieuwd
     
  10. Dyaan

    Dyaan Actief lid

    22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat 'doet' monnikspeper ? Ook hallo overigens :) Hoop dat er voor jullie op korte termijn meer duidelijkheid is, want hier schiet je ook niks mee op. HA zei dat het wel vaker voorkwam dat je een keer niet of later ongesteld wordt, het was in mijn hele menstruatie-carriere nog nooit gebeurd, maar oke, en het is dus afwachten geblazen. Ik heb voor mezelf dus maar bedacht dat ik niet zwanger ben, nu is de grote vraag wanneer en hoe mijn cyclus loopt. Heb voor de zekerheid van die ovulatietesten gekocht, om over een tijdje, als de situatie nog steeds zo is, maar eens te kijken of ik erachter kan komen wat er met mijn lichaam is .... :( en wanneer 'de tijd' weer is. Voel zo af en toe wel wat in mijn buik en streek, maar ja, dat zegt me nu ook niet zoveel ...
     
  11. MJenDiEv

    MJenDiEv Lid

    1 aug 2007
    21
    0
    0
    Gisteren naar gynecoloog geweest, niets dat wijst op een zwangerschap. Bloedtest was negatief. Heb pilletjes gekregen om ongesteld te worden...

    We gaan maar nog wat klussen! :)
     
  12. Yustin

    Yustin Fanatiek lid

    6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Hey allemaal, ik wil me ook aanmelden...

    Ik moest zaterdag ongi worden...vandaag nog niet ongi...Oké 1 dag overtijd pas, maar ik heb hiervoor telkens een 29 dagen cyclus gehad.
    getest vandaag en negatief......baal baal baal

    Wie hebben eigenlijk nogmeer negatief getest en waren uiteindelijk toch zwanger?
     
  13. Yustin

    Yustin Fanatiek lid

    6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Ik vergeet erbij te zeggen dat ik kotsmisselijk ben de hele tijd......
     
  14. jola

    jola Lid

    28 jun 2007
    39
    0
    0
    hehe zaterdag was het eindelijk zover, heb dus precies een ongi overgeslagen. :( Dus nu weer nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
     
  15. MJenDiEv

    MJenDiEv Lid

    1 aug 2007
    21
    0
    0
    We zijn ongesteld van zondag! \:D/ Daarna weer klussen geblazen!
     
  16. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik heb 1 of 2 cyclussen overgeslagen. Heb mijn eisprong vorig weekend gehad en ben nu in afwachting. Morgen is mijn NOD. Zondag testen als ik nog niet ongi ben.
     

Deel Deze Pagina