wie nog meer twijfels of er nog een zwangerschap komt?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door A daydream, 18 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A daydream

    A daydream Actief lid

    12 jan 2016
    399
    106
    43
    Hallo dames,

    Ik zou graag met dames willen kletsen (via de club bijv) die 1 of meerdere zwangerschapsbeeindeging (doordat het kindje afwijkingen had) hebben meegemaakt en twijfelen of ze weer zwanger willen/ kunnen worden. Ook zou ik graag met moeders kletsen die hebben besloten om niet opnieuw zwanger te worden.
    Zijn er dames die ook willen kletsen hierover?

    Groetjes
     
  2. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Oh meid, ik zie dat je 2 zwangerschapsafbrekingen hebt gehad. Ik kan me je pijn en wanhoop amper voorstellen :( Ik heb bijna 9 jaar geleden (goh wat klinkt dat lang, het voelt soms alsof het gister was) een gewenste zwangerschap afgebroken omdat onze dochter niet levensvatbaar was. Daarna durfde ik niet meer, maar mijn kinderwens was zo groot dat we het er toch op gewaagd hebben. Inmiddels hebben we er 2 prachtige zoons bij. Ik vond de zwangerschappen wel heel moeilijk en erg spannend. We willen er nog 1 keer voor gaan, maar er zijn wat medische beren op de weg, dus ik weet het niet zo goed allemaal. Durf jij het nog? Of twijfel je ook heel erg? Is de afwijking van je kindjes erfelijk? Is pgd een optie voor jullie?
     
  3. A daydream

    A daydream Actief lid

    12 jan 2016
    399
    106
    43
    Wat gaat de tijd snel he?!
    Het is en blijft moeilijk. Heb je net een uitnodiging gestuurd.
     
  4. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Ik heb het gezien ja. Kletsen we dan hier verder of is er ergens een verborgen club? Ik ben een beetje een noob met dit soort dingen :)
     
  5. A daydream

    A daydream Actief lid

    12 jan 2016
    399
    106
    43
    Liever daar
     

Deel Deze Pagina