wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasiej

    sasiej Bekend lid

    27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallo allemaal,

    ik ben vandaag weer begonnen met een nieuwe ronde hormoon spuiten.

    112,5eenheden, ben ik alleen of zijn er nog meer mensen die vandaag weer begonnen zijn?

    Groetjes Saskia:)
     
  2. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik ook. 150 IE gonal.
     
  3. nutts

    nutts Fanatiek lid

    13 apr 2014
    1.925
    461
    83
    ik ook puregon 50 e
     
  4. sasiej

    sasiej Bekend lid

    27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hoi Dames,
    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben haha.

    Vinden jullie het fijn om deze ronde elkaar op de hoogte te houden over de cyclus?

    Dit wordt nu mn 3e ronde met gonal-f in combi met ovitrelle, de eerste maand had ik 75eh, hierdoor groeide helaas niets. 2e ronde 112,5 eh, een mooi eitje van +/- 20mm maar helaas weer geen zwangerschap:(!

    Hoe gaan jullie om met de teleurstellingen en hoe peppen jullie je weer op?
    Hebben jullie ook een kortere cyclus door t spuiten?

    Graag hoor ik jullie ervaringen!
    Groetjes Saskia
     
  5. nutts

    nutts Fanatiek lid

    13 apr 2014
    1.925
    461
    83
    ik heb PCOS en heb afgelopen maand mijn eerste ronde met puregon gehad.

    Eitjes groeide mooi had er 1 van 18mm en 1 van 16mm helaas geen zwangerschap

    gisteren gestart met zelfde dosering en ja mij cycles is nu vrij kort maar 3 weken
     
  6. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ja vind het wel leuk om elkaar op de hoogte te houden.

    Dit is mijn 2e ronde na mijn miskraam in maart. Vorig jaar september begonnen met spuiten, toen met menopur gestart. Ik was gelijk de eerste ronde zwanger maar helaas 1 november mijn eerste miskraam. Toen we weer van starr gingen was dit ook nog met menopur maar dit sloeg niet meer aan. Daarna overgestapt op gonal en dat werkt tot nu toe goed.

    Afgelopen ronde was de eerste keer dat ik al na 9 na eisprong obgesteld werd. Meestal zit ik rond de 11/12 dagen.
     
  7. Nephthys

    Nephthys Fanatiek lid

    9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Succes met spuiten meiden; laten we hopen dat dit voor jullie de laatste ronde is :)
     
  8. sasiej

    sasiej Bekend lid

    27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallooo:)

    @Nephthys: Dankje:) ja ik hoop het ook, ik gun het jullie allemaal van harte:) en jij uiteraard van harte gefeliciteerd met je zwangerschap:)

    @nutts:He vervelend dat het bij jou ook niet gelukt is terwijl je wel een mooi eitje had! Ik heb helaas ook PCOS, dus zonder hulp zal het helaas nooit zo ver komen:(! Bij mij althans, want ik maakte dus echt maar 1x per jaar een eitje :|!

    @Shally: Ja ik vind het echt snel ik had echt gedacht dat ik morgen pas ongesteld zou worden i.p.v. afgelopen dinsdag:| maarja als er toch geen zwangerschap was mocht t ook toen al komen hihi:p
    Ik heb vaak ook het idee dat het eitje wel bevrucht raakt bij mij ( door de misselijkheid een paar uur na de eisprong etc.) maar dat het mis gaat bij het innestelen:(. Hopelijk gaat t daar de volgende keer wel goed:( ben het zo zat allemaal haha

    Over een half uurtje tot een uurtje weer spuiten, ik moet zeggen dat het echt went, terwijl ik eerst zooo bang was ervoor haha

    Veel succes dames en ik hoop uiteraard snel van jullie te horen:)
     
  9. nutts

    nutts Fanatiek lid

    13 apr 2014
    1.925
    461
    83
    ja het went gelukkig wel
     
  10. sasiej

    sasiej Bekend lid

    27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallo Dames,

    Hoe is het bij jullie?

    ik moet morgenvroeg voor een echo naar het ziekenhuis, zijn jullie inmiddels al geweest of nog niet?

    Groetjes Saskia
     
  11. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik moet donderdag.

    Succes morgen!
     
  12. nutts

    nutts Fanatiek lid

    13 apr 2014
    1.925
    461
    83
    ja gisteren geweest en had er 1 van 11mm en 1 van 10 mm
     
  13. Roerei

    Roerei Actief lid

    26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook begonnen met de allereerste spuiten afgelopen vrijdag (de 13e:D).
    We beginnen deze maand voor het eerst met IUI als alles goed gaat met de eicellen. Vandaag mag ik naar de kliniek voor een echo. Ben benieuwd wat de Gonal F (75e) heeft aangericht van binnen ;)!
     
  14. Ann30

    Ann30 Lid

    22 jan 2014
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Roerei, we lopen bijna gelijk:)

    Ik ben donderdag begonnen met spuiten van menopur. Supersnelle reactie. Op cyclusdag 8 (gisteren) had ik mijn eerste echo en daarbij al twee eitjes van 15 mm. Vandaag 1 eitje van 15-16 mm en de andere rond 17 mm, dus pregnyl spuiten vandaag.. ben benieuwd.. heb gehoord dat de pregnyl spuit erg pijnlijk is...
    Morgen de IUI

    Ben benieuwd hoe jouw echo was
     
  15. Rozientje

    Rozientje Actief lid

    13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Hoi dames,
    Hier de 11e gestart met Gonal f 75eh. Ook 1e keer spuiten na 8x clomid te gebruiken zonder resultaat.
    Gisteren bloedname en echo gehad voor follikelmeting (fm) en heb 2 mooie follikels van 19 en 18 en een kleintje van 9.7.
    Baarmoederslijm (bms) was 6.3, dat was volgens fertiliteit niet zo goed.
    Dus deze avond nog eens 75eh spuiten en dan morgen opnieuw bloedname en fm.

    Hebben voordien reeds 2 iui's gehad onder clomid. Bij eerste IUI na 4d reeds ongi, daarna een maandje moeten wachten wegens cyste. Dan 2e iui gehad onder clomid, opnieuw zonder resultaat, daarna 2 maand moeten wachten (HSG gehad en andere onderzoeken). En nu dus gestart met Gonal f.

    Voorgaand aan ons iui traject, een goeie 6 maand clomid geslikt en zonder iui geprobeerd en nog daarvoor reeds 8 maanden zonder hulp geprobeerd.

    Kortweg sinds september 2012 bezig, helaas zonder enige positieve test.
     
  16. sasiej

    sasiej Bekend lid

    27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallo Dames,

    welkom bij dit onderwerp:)!

    heel veel succes allemaal deze cyclus!

    Nutts wat goed! hoop dat ze nog even goed doorgroeien!

    Bij mij was helaas nog niets gegroeid:( niet een eitje! dus nog maar doorspuiten en vrijdag-ochtend weer een afspraak voor een echo... hoop niet dat het weer niet aanslaat:(!

    Succes morgen Shally! hopelijk is er iets gegroeid!

    Roerei, hoe was jou echo?

    Ann30, wat fijn dat er eitjes gegroeid zijn!

    Rozientje, wij lopen bijna samen:) ik ben de 12e gestart, helaas nog helemaal geen resultaat maarja hopen dat dit vrijdag anders is:) de vorige maand was er ook pas iets op dag 12 gonal-f 112,5eh, dus nog geen reden voor paniek hihi:p!
    Erg vervelend dat je al zolang bezig bent, wij zijn inmiddels vanaf oktober 2010 bezig:( en nog steeds geen vooruitgang..... eerst een jaar " ontpillen" dachten de artsen, maar helaas PCOS:( en daarna dat eeuwige afvallen voordat ze uberhaupt beginnen met behandeling... toen 9 maanden chlomid (met een aantal wachtmaanden ertussen wegens cycsten) en nu de 3e ronde gonal-f .... en nog steeds geen baby:( maarja hoop doet leven zeggen ze he;)
     
  17. kwekkie77

    kwekkie77 Lid

    18 jun 2014
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

    Ik als nieuweling begin morgen met spuiten van Decapeptyl, morgen eerst prikinstructie en echo (CD 17)....en pas later in de "cyclus" Gonal F.

    Wij gaan van start met onze eerste ICSI behandeling dus ben nog helemaal blanco en heb me niet teveel ingelezen om mezelf maar niet angstig of bezorgd te maken. We doen stap voor stap en zien wel wat op ons pad komt qua MMM.

    Iedereen heel veel succes!
     
  18. sasiej

    sasiej Bekend lid

    27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hoi Kwekkie77,
    Heel veel succes met je eerste ronde spuiten!
    Hoe is je eerste spuit gegaan?

    Groetjes Saskia
     
  19. nutts

    nutts Fanatiek lid

    13 apr 2014
    1.925
    461
    83
    spannend kwekkie77 is alles goed gegaan met voor het eerst de spuiten zetten?
     
  20. Roerei

    Roerei Actief lid

    26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

    Mijn echo ging supergoed. Ik had op dag 8 dus 3 follikels waarvan eentje van 19 MM. Ik moest direct naar huis voor de pregnyl en heb gisteren IUI gehad:$:$. Ik ben nog steeds een beetje verward maar tevreden. Dus nu zit ik alweer op de wachtbank;)!
     

Deel Deze Pagina