wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ja klopt! Gek he?! De tijd is zo snel gegaan..

    Ik voel me super goed. Heb helemaal niet het gevoel dat ik al op het einde zit omdat ik me ook nog zo vitaal voel. Geen vocht vastgehouden niets... Alles is wel klaar dus de baby kan komen :) Heb er erg veel zin in dus ik hoop dat ze zich snel meld. Maar volgens mij.... blijft ze nog wel eventjes zitten ;)
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou vandaag gebeld door de arts. Morgen een echo en dan toch weer spuiten. Clomid heeft hij niet veel hoop voor. Nou prima. 50E gonal-f. Ben benieuwd.
     
  3. Secretangel

    Secretangel Fanatiek lid

    28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @Featherr Hoe was je echo? Inmiddels al weer begonnen met spuiten?

    Hier vandaag op 14dpo weer eens een omowitte test. Ik had eigenlijk de hele ronde geen hoop. Maar toch ben ik dan weer teleurgesteld. Ik merk zelfs dat ik daarin verander. Een soort afgestompt gevoel. Herkennen jullie dat? Nu maar weer wachten hoe snel ik weer mag gaan prikken. Dat ik dat ooit nog eens als mogen zou bestempelen . Na deze ronde een evaluatie gesprek en ik geloof dat er dan ook gekeken wordt of we al over gaan naar IVF. Ben er wel al over aan het lezen, brrrr wat lijkt zo'n punctie me eng. Hopelijk is het niet nodig.

    Hoe gaat het met de rest? Kunnen al leuke babykamers showen?
     
  4. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh ik dacht dat ik hier al gepost had o_O
    Ik begin vanavond met 50 e gonal-f. Wel weer even spannend. Het is zo lang geleden.
     
  5. Goldie1987

    Goldie1987 Actief lid

    2 jul 2017
    232
    64
    28
    Vrouw
    Noord Holland
    Hello, mag ik hier ook mee kletsen?
    Zit vanaf eind 2016 in MM, begonnen met clomid maar werd ik resistent voor. Nu wachten op de 2e ronde spuiten gonal-f 75
     
  6. candl

    candl Lid

    15 feb 2017
    32
    6
    8
    NULL
    NULL
    @Goldie1987 wat leuk dat je mee komt praten.

    Ik ben nu 6 weken na de miskraam nog steeds aan het wachten op een menstruatie. De gyn wil het nog een week aankijken of er vanzelf een menstruatie op gang komt, wat ik niet verwacht. Als deze niet op gang komt weer een kuur primolut starten. Hoop snel verder te kunnen met de gonal f. Het wachten is zo moeilijk, helemaal door al het baby gepraat, aankopen en echo's van mn zusje. Maar we gaan er gewoon positief weer tegen aan. Hebben er voor gekozen om de testen nog niet te doen, pas als het nog een keer gebeurd wat we natuurlijk niet hopen.
     
  7. Goldie1987

    Goldie1987 Actief lid

    2 jul 2017
    232
    64
    28
    Vrouw
    Noord Holland
    @candl wat verschrikkelijk een miskraam. Maar wat goed dat jullie moed houden. Nog niet opgeven. Zijn jullie al lang bezig?

    Ik heb duphaston gekregen voor menstruatie en daar wacht ik nu op. Ben je al lang aan het spuiten?
     
  8. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    @candl dat is een aardig lange tijd om te wachten.. en wat heftig.. sterkte.
     
  9. mybook1990

    mybook1990 Actief lid

    28 sep 2016
    148
    13
    18
    NULL
    NULL
    Even kort berichtje(drukke tijd hier). Vandaag de 10e gonal f 75ie prik gezet. Woe zat er 1cel van 10mm en paar kleine. Nu zondag weer echo. Hoop dan even tijd uitgebreider reageren jullie berichtjes.
     
  10. merel123

    merel123 Fanatiek lid

    13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Dames mag ik hier meekletsen?
    Ik ben bezig met 1e ronde menopur voor 2e kindje. Vrijdag cd 9 geen activiteit daarom mocht ik gelijk omhoog met dosering..125 eh (ik doe 127,5 makkelijker doseren )morgen terugkomen voor meting. Hoop op een regelmatige cyclus en tis nog zoeken naar juiste dosering helaas..
     
  11. Goldie1987

    Goldie1987 Actief lid

    2 jul 2017
    232
    64
    28
    Vrouw
    Noord Holland
    @merel123 welkom! Het is hier op dit moment niet zo heel druk meer. Ik klets ook nog bij een ander onderwerp misschien dat je daarin mee wil kletsen?
    Onderwerp: gonal F na clomid, 2e zwangerschap
     
  12. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik baal een beetje. Drukke dag met daarna een feestje tot een uur of 12. Heb mijn pen meegenomen maar was een naald vergeten.. dus ik heb vandaag ipv om 10 uur pas om 1 uur geprikt.
    Ik hoop dat dit geen problemen op gaat leveren :confused:
     
  13. Goldie1987

    Goldie1987 Actief lid

    2 jul 2017
    232
    64
    28
    Vrouw
    Noord Holland
    Als dat 1 keer gebeurt is het niet erg volgens mij. Als het maar niet dagelijks is.
     
  14. LW85

    LW85 Fanatiek lid

    24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ha meiden, had al veeeeeel eerder willen reageren maar druk druk druk zo met een newborn tweeling en een peuter van net 3 jaar ;)

    Hier gaat het oke. De jongens doen het goed! Helaas zijn het niet de makkelijkste baby's en wordt er veel gehuild. Wij hebben slaapgebrek maar gelukkig nu 2 avonden en 1 nacht per week hulp zodat we kunnen bijtanken. De roze wolk is dit keer nog niet voorbij gekomen helaas, maar het gaat nu wel steeds beter.

    Nino & Mick zijn ondertussen 8 weken oud, Nino weegt nu 2800 gram en Mick 3200! En dat voor 2 ukkies die met 1790 en 1895 ter wereld kwamen.

    Bekijk bijlage 537590

    Bekijk bijlage 537588 Bekijk bijlage 537589

    Ik hoop voor jullie allemaal dat het heel snel zo mag zijn en blijf duimen voor jullie! Liefs
     
  15. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @LW85 wat leuk van je te lezen hoe het nu met jullie gaat. :) allereerst wat een knappe jongens en wat lijken ze veel op elkaar! Die bovenste 2 foto's vooral. Wat goed dat ze zo goed groeien die ukkies. Helemaal fijn.
    Heftig dat ze best veel huilen. Kan me voorstellen dat jullie de roze wolk door alles nog niet tegen zijn gekomen dit keer. Maar gelukkig krijgen jullie nu wat hulp. Is dat in de vorm van thuiszorg of iets?

    Hier gaat het ook goed. De laatste loodjes. Kleine kan zich elk moment aandienen, maar voel nog niets waarvan ik denk: het gaat binnen nu en een paar dagen gebeuren. Heb dus wel het gevoel dat ik over tijd ga lopen. Lichamelijk ben ik nog helemaal oké dus ik mag niet klagen.


    Dames ik lees en leef hier nog steeds regelmatig mee. Net zoals LW hoop ik ook dat het snel voor jullie allemaal zo mag zijn! Ik blijf mee lezen met jullie
     
  16. mybook1990

    mybook1990 Actief lid

    28 sep 2016
    148
    13
    18
    NULL
    NULL
    haaai lady's,
    Gister dus weer FM gehad... links paar kleintjes onder 1cm. en rechst 1 die vd week nog 10mm was en nu 13/14mm..dus dat is de dominante die nu moet gaan groeien :) slijmvlies ook van 4,5 naar 7mm...nog even door spuiten met 75gonal (12prik dagen er al weer opzitten) en morgen/dinsdag weer een echo om 8uur, dan weer bij mijn vaste gyn; ben benieuwd of de bloeduitslag van 2e bloedstolling onderzoek dan binnen is.

    Hier wel besloten als deze ronde weer niet lukt, dan waarschijnlijk 1-2 rondes ''rust'' ivm vakantie... dat we de 3 weken dat mijn man vrij heeft en we een weekje weg zijn (een droom die uit komt, een huisje op het strand hihi) dat ik dan niet voor echo's moet of met prikken rekening moet houden.. dus heel benieuwd hoe het gaat lopen deze ronde.

    @ButterflyPassion spannend , de laatste loodjes hihi
    @LW85 ahhh super leuke foto's leuk dat je ze met ons wil delen. hihi dat je niet eerder kon reageren, logisch je moet nu gewoon even volop genieten hihi ondanks de niet te pakken roze wolk :)
    @Featherr ik denk dat een paar uur later geen probleem is, ze zeiden bij mij wel eens het beste rond zelfde tijd; maar als je het gewoon ofsochtends/smiddag/of savonds per dag deel; vast dag deel prikt is het goed. hoeveelste dag zit je nu? al groei van defolikels te zien?
    @merel123 tuurlijk mag je meekletsen, welkom :) hoe is de meting gegaan, nu wel wat activiteit/groei?
    @candl wachten duur lang :( weet er ook alles van na de 2 vroege miskramen. Zeker lastig met de babypraat om je heen. ik had het de 1e keer ook, toen was mijn beste vriendin hoogzwanger en ik na 1 ronde gonal direct raak, maar vroege miskraam uiteindelijk. prikken ze bij jou bijv. wel ofje hcg uit je lichaam al is v/d miskraam? ik bloedde beide keren heel lichtjes, nadat het laatste restje hcg uit me lichaam was dit duurde ook een aantal weken.. Maar ik lees de bloedtesten toch niet? hier deden ze het opstarten na de 2e keer miskraam, puur ook omdathet 2x achter elkaar was. maar het is lastig inderdaad hor het lange wachten en niks weten.
    @Goldie1987 ook welkom :)
    @Secretangel Hoe is het bij jou? je had een omo test helaas zag ik? periode daarna weer aangebroken of. dat gevoel ken ik, je wordt ja ''neutraler'' ofzo.. soms een sprankje hoop en andere moment weer heel rustig van we zien wel en het zal wel weer niet... hoe staat het er nu voor? Nog een evaluatie gesprek gehad? of deze ronde nog weer begonnen met prikken?
     
  17. merel123

    merel123 Fanatiek lid

    13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @LW85 ..heb ik 5 jaar geleden ook met je gekletst?

    Heb gisteren fm gehad en jippie in 2 dagen van niks naar 3 eitjes (8,12,14mm)
    Dacht dat ze altijd maar zo 2 mm per dag groeien..nou wel heel snel nu op cd 10. En gisteren weer opgehoogd van 127,5 naar 135 eho_O
    Morgen cd 12 weer fm als ik zo doorreken kunnen ze dan morgen al meer dan 20 mm zijn en misschien wel alle 3:oops::eek:
     
  18. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    @mybook1990 Ik zit nu op dag 7 met prikken en moet woensdag naar 't ziekenhuis voor een FM :)

    En wat lekker zeg een huisje op 't strand :D En even rust kan ook geen kwaad. Gewoon even genieten en dan met volle moed er weer tegenaan!
     
  19. LW85

    LW85 Fanatiek lid

    24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hmmmm zou kunnen! Weet het niet meer zo goed :)
     
  20. merel123

    merel123 Fanatiek lid

    13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Vandaag fm gehad..eitjes weer gekrompen, nu ophogen naar 150 eh..donderdag weer fm;)
     

Deel Deze Pagina