wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @LW85 Jeetje wat een knappe boefjes! Zó schattig. Ik vind het zo lastig voor te stellen dat ik over ong. een week of 8 ook een klein ventje in mijn armen mag houden. Heel onwerkelijk nog.

    Ook ik lees nog regelmatig hier mee en blijf duimen voor jullie. Ik post alleen niet zo vaak omdat ik - voor dit topic - weinig relevants te melden heb.
    Het gaat an sich prima met mij, al slaat de vermoeidheid wel toe.

    Ik moet nog precies een week werken (maar wel een vrije dag tussendoor) en dan heb ik lekker 2,5 week vakantie alvorens mijn officiële verlofperiode begint. Aangezien we volgend weekend gaan verhuizen zal ik mijn vakantie nog spenderen aan 'de verhuizing' maar ik wil mijn verlof 100% gebruiken als zodanig. Dat betekent dus nog even bikkelen maar het valt mee want we hebben een zeer strakke (realistische!) planning en ijzersterke voorbereiding (al geef ik mezelf hier lekker credits voor want ik vind dat mijn man daar geen aandeel in heeft gehad, die mag met verhuizen zelf lekker de handen uit de mouwen steken hihi).

    Heb er in elk geval zin in. Vandaag controle vk gehad en de kleine doet het volgens mij goed want mijn baarmoeder ligt op schema.
     
  2. mybook1990

    mybook1990 Actief lid

    28 sep 2016
    148
    13
    18
    NULL
    NULL
    Merel. Ah balen gekrompen zeg
    @Feather hoe was de fm bij jou?

    Hier slijmvlies van 7na10mm gegaan en eitje van zondag 13mm naar nu dinsdag 16mm. Morgen weer echo(omdat ik x heb meegemaakt dat plots ook met 16mm dag erop spontane te vroege eisprong was geweest. ) ze verwacht morgen wel otrivelle mogen zetten, of hooguit 1dag spuiten en dond. Eisprong opwekken. We gaan het zien
     
  3. mybook1990

    mybook1990 Actief lid

    28 sep 2016
    148
    13
    18
    NULL
    NULL
    @Nina Sanders leuk ook weer wat van jou te horen :) spannend voor jou ook de laatste loodjes. succes met de ''verhuizing'' en alles.

    Hier dus vanochtend weer echo gehad.. maar nu was dus rechst het eitje weer lastig te vinden.. en pas bij juist uitzoomend beeld pas te vinden/meten en nu was hij nog maar van gister 16mm naar nu 16,5mm..slijmvlies wel van 10- naar11,5 weer)....dussss morgenochtend weer een echo om 8uur, vroege ochtendjes zo, maar je moet er wat voor over hebben hihi. de verwachting/hoop is dat het eitje morgen wel rond de 17/18 zal zijn en dan wss. de pregnyl zetten.. dit keer was dus weer de pregnyl wel leverbaar... alleen de arts had 2 pennen otrivelle voor geschreven 1x250(overeenkomend met 6250 Ie pregnyl). voor de eisprongen 1spuit. die ik dan in 2x halve dosis kon spuiten op dag 5 en 10 als ondersteuning (ivm te vroeg afbreken slijmvlies vorige keren)... maar nu dus een pregnyl ampul 5000 weer mee voor de eisprong(hopelijk morgenochtend)... ..en had nog 1 ampul 1500 pregnyl van keer ervoor thuis...dus die dan voor 1x ondersteuning.. en dan dacht ik zo die andere ampul met 5000 maar volledig oplossen/optrekken en dan maar ong. de helft inspuiten dus 2500IE(omdat 1500 nog niet voorradig was). dus wordt het straks 5000-2500-1500; morgen nog even dubbelcheck met gyn of dat oke is.

    ps.voor wie het ong. wil weten..vandaag stimulatie dag 15(dus vanavond de 15e gonal-f 75IE injectie ) en cyclus dag 17 dan dus(op 3edag van bloedverlies zet ik de 1e prik)...en hopelijk dus morgen op cyclus dag 18, heeel misschien de pregnyl zetten..
     
  4. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.114
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier weer helemaal niks :( Ook bms was onwijs dun.
    Ik moet verhogen van 50 naar 75 en dan maandag weer een echo. Ergens hoop ik dat ze niet te optimistisch is met ophogen naar 75 want ik heb geen zin in weer overstimulatie.. Maar goed, we gaan het zien. Ik had wel gehoopt dat ik door die operatie beter zou reageren (en misschien is dat ook wel zo hoor als ik ophoog) maar voor nu voelt het even alsof het voor niks is geweest en dat mijn lijf nog net zo %#$ reageert als voor de operatie.
     
  5. mybook1990

    mybook1990 Actief lid

    28 sep 2016
    148
    13
    18
    NULL
    NULL
    @Featherr ik ga voor je duimen. Hier deed 50ook niets of bijna niets. 75bleek voor mij de juiste dosis met soms halverwege nog een paar dagen na 100. Deze ronde 15dagen 75 gespoten. Vanochtend echo lastig in beeld te krijgen maar eitje was nu meet baar op 18mm. Hoefde vanavond niet te prikken wel nog nachtje door laten groeien. En mag morgenochtend pregnyl zetten. Hihi voor het eerst dat ons gezellige avondje op zaterdag in het weekend valt. Manlief blij, doordeweeks vind die soms vervelend na een werkdag. Hovenier dus hele dag buiten lichamelijke arbeid. Dus nu super fijn een keer het weekend. Wilde eerst misschien bbqen en ouders enz vragen haha,maar nu plannen gewijzigd.
     
  6. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.114
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Vandaag een fm gehad. 2 eitjes van 11 mm! Donderdag weer een nieuwe echo. Hopelijk geen overstimulatie dan :roflmao:
    Is wel heel spannend als je dat gewend bent (constant 11+ eitjes).
     
  7. mybook1990

    mybook1990 Actief lid

    28 sep 2016
    148
    13
    18
    NULL
    NULL
    @Featherr spannend meid.. bij mij zeiden ze meestal vanaf 10/12mm ofzo dat ze dan 2mm per dag gaan groeien. ene keer was het bij mij wel zo andere keer was het 2mm per 2 dagen. hihi ik ga duimen voor je donderdag dat in ieder geval 1tje mooi dominant wordt en doorgroeit :D

    hier elk moment de 2e ondersteunings(pregnyl) prik zetten. de 1500 waren nog steeds niet leverbaar dus maak de 5000spuit klaar en spuit de helft in dus dosis van 2500.. en dan op dag 10 nog 1x 1500 pregnyl (dit ivm telkens te vroeg afbreken slijmvlies, terwijl ik de eerst 2x wel zwanger was, maar lichaam dit signaal net te laat krijgt)... Wel al vanaf begin meer misselijkheids vlagen en sinds gister wordt het echt erger; hoofdpijn, misselijk, onrustig slapen/dromen en gister ook heel de dag rare steekjes onder in mijn buik.. innessteling kan volgens mij pas dacht ik tussen dag 6-9 (zou zat.avond mijn eisprong gehad moeten hebben... afwachten maar. reageer altijd op de pregnyl alsof ik zwanger ben met alle klachtjes direct.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.114
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Vervelend die symptomen. Krijg je toch hoop.
    Ik merk aan mijn lijf dat er eitjes groeien. Mijn god wat vreselijk. Tepels doen dan echt gewoon pijn.
    Natuurlijk denk ik meteen in 'oh God het zal toch niet?' Stom hoe eerdere ervaringen het zo kunnen verpesten voor je. Ik ben echt zo bang voor weer een verpeste ronde. En ik zou niet eens weten wat we dan moeten doen. Meteen ivf? Brr.
     
  9. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.114
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    En mijn angst is waarheid geworden :(
    Weer 15 eitjes. Operatie is voor niks geweest.. nu 24 augustus een gesprek over vervolgtraject. Ik kan wel janken :(
     
  10. mybook1990

    mybook1990 Actief lid

    28 sep 2016
    148
    13
    18
    NULL
    NULL
    ahhhh dat is gewoon echt *piepppp* niet leuk meid.. eerst wil het dus niks doen ..dan heb je 2 eitjes en dan zijn er plots weer te veel :( ... maar dus ook 15 allemaal ''grote'' eitjes zeg maar die allemaal willen doorrijpen/springen of ? ik heb er vaker kleintjes omheen maar onder de 10mm worden ze niet geteld en daarboven is het afwachten of er 1tje doorgroeit.... rare vraag maar als ze wel groeien/groot zijn allemaal... is het geen optie dan alles behalve 1-2 eitjes weg te branden/te prikken ofzo... dacht dat iemand hier in de groep dat ook had gedaan @Nina Sanders was dat bij jou niet, al dacht ik dat het er bij jou stuk minder waren; maar dat je poging kon afbreken of doorzetten maar dan met minder eitjes? x
     
  11. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.114
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nee deze waren allemaal 15mm ofzo. En volgens mij doen ze dat hier niet, eitjes wegbranden. En ik weet niet ik heb onwijs veel last van die leo gehad en dat is t zelfde idee denk ik?
    Ik denk dat ivf de volgende stap is? Maar goed.. dat weten we eind augustus dus pas.
     
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Klopt, mijn verhaal lees je hier:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/aanprikken-follikels-bij-ovulatie-inductie.639162/
     
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Overigens werd ik de ronde erna zwanger mbv Menopur (waarbij ik zelf ging dokteren met de dosis - wat ik aandurfde enkel omdat ik elke dag een fm had), pregnyl én utrogestan (op eigen initiatief)!
     
  14. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.114
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb het net gelezen @Nina Sanders maar dat was er 1 wegzuigen. Bij mij zouden er dan 13 weggehaald moeten worden. Geen idee of ze het doen in mijn ziekenhuis maar ik denk dat ze er sowieso geen 13 weg gaan halen. 2-3 ok maar zoveel?

    Ik weet het niet.. we gaan t zien.
     
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Die kans acht ik idd klein @Featherr. Je moet je ook realiseren dat zoiets er mentaal ook wel inhakt. Tenminste, zo heb ik het wel ervaren. Ik wil niet zeurderig over komen maar ik moest toen heel snel beslissen en ik had zoiets van 'we zien wel, kom maar op, dat doe ik wel even en alles voor een baby' maar pas later besefte ik dat ik het allemaal best heftig vond! De hormonen speelden natuurlijk ook mee!
     
  16. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.114
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik snap het hoor. Ik vind het ook helemaal niet klinken als god ja! Dat doen we even.. die leo heeft er al flink ingehakt en ik heb daar echt ontzettend veel last van gehad. Mochten we het nodig hebben met ivf dan doe ik het meteen maar zo maar, voor een kleine kans? En dan zoveel eitjes? Nee.. denk niet dat ik dat gedaan zou hebben..
     
  17. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Lieve meiden, ik wil jullie mee delen dat op 17-7-2017 onze prachtige dochter is geboren. Ze doet het heel goed en we genieten vol op van haar.
     
  18. LW85

    LW85 Fanatiek lid

    24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Nogmaals gefelcitieerd! :D
     
  19. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Thnx!!:D
     
  20. Secretangel

    Secretangel Fanatiek lid

    28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd ButterflyPassion! Zo'n mooi cadeau en dan ook nog zo'n mooi datum ☺️. Wil je verklappen hoe ze heet? Hoe is je bevalling gegaan?

    Jeetje @Featherr wat balen zeg! Was je al een keer van medicatie soort gewisseld?

    @mybook1990 hoe is het met jou?

    @Nina Sanders, wat ga je hard! Is het verhuizen gelukt?

    Morgen de 3e IUI, pffff wat ben ik zenuwachtig. Vorige keer was de telling echt zwaar kut, dus heel benieuwd hoe dit nu zal zijn. Ik wil eigenlijk nog pregnyl als ondersteuning naast de utrogestan, maar weet niet hoe het ziekenhuis daar over denkt. Ik heb zelf nog wel 2 pennen ovitrelle liggen, maar kan daar nergens wat over vinden.
    Dinsdag een evaluatie gesprek over de IUI's en evt bespreken of we over gaan op IVF.

    Hoe is het met de rest?
     

Deel Deze Pagina