Wie ook ivf/icsi okt/nov 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ZoWelkom84, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Wat goed Babs en Jane... :D Voor allebei superfijn...

    Hier ook even een klein vreugdedansje.. Mijn scriptie is definitief goedgekeurd, binnen nu en 2 weken krijg ik een cijfer, maar ik weet in ieder geval dat het in orde is. Deze studie was "extra", gewoon omdat ik graag een extra vak wilde kunnen geven, maar ik ben zó blij dat ik er weer mee klaar ben! Weer iets van mijn to-do lijst af.
    Het jaarboek is ook bijna af, zo de laatste verbeteringen en vanavond opsturen naar de drukker.. Én vandaag het geboortebord voor onze beste vrienden afgemaakt. Mijn to-do-lijst is opeens enorm geslonken!

    Hoppa! Laat uk maar komen...
     
    Babsvdh en MandyJ vinden dit leuk.
  2. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
    Wat een fijn nieuws Babs!!

    En Jane ook fijn dat alles goed gaat.

    Laura gefeliciteerd, zo te horen ben jij er helemaal klaar voor

    Het blijft onwerkelijk dat er een kleine baby in je buik groeit. Zeker na alle jaren medische malle molen. Ondanks de drukke bewegingen in mijn buik. Ik denk dat ik het pas echt besef als de kleine meid er is.
    Herkennen jullie dat?
     
    Babsvdh vindt dit leuk.
  3. Nic82

    Nic82 Actief lid

    13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Als ik het zo lees blijft dat onwerkelijke gevoel dus. Inmiddels ben ik 14 weken maar ik voel natuurlijk nog niks. Dus ik dacht nou als ik het voel dat wordt het werkelijkheid maar niet dus hahhaha.

    Hier alles goed behalve het ongeloof. Blijf zo vreselijk onzeker! Vandaag weer bij de vk geweest en het lijkt net over een ander te gaan ipv over mezelf.
     
    Babsvdh en MandyJ vinden dit leuk.
  4. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
    Nic82 gefeliciteerd met je zwangerschap!

    Ik heb je nog niet eerder op het forum gezien volgens mij dus welkom
    Aan je handtekening te zien heb je er ook een flink traject op zitten, super fijn dat het eindelijk gelukt is!
    In welke kliniek of ziekenhuis was je onder behandeling en is het uiteindelijk gelukt?
    Ik zie dat je zwanger bent van een wonderkindje (donorkindje) wij zijn ook zwanger van een wonderkindje.
    Blijft geweldig he dat iemand ons dit grote geluk gunt.

    Ik zei ook tegen mijn man; als ik het ga voelen dan geloof ik het vast, het word wel wat echter maar blijft gek!
    Zelfs nu haar kamertje klaar is en er een box in de woonkamer staat vind ik het moeilijk voor te stellen dat ze er straks in ligt haha
     
  5. ikkuh1985

    ikkuh1985 Fanatiek lid

    29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    @Lalalaura wat fijn dat het weer gezakt is! Hopelijk nlijft het zo kan me voorstellen dat jullie graag willen dat hij zichzelf meld als ie er aan toe is. Nig eventjes gaat heel snel!

    @Jolandadjk hopelijk volgende week weer een goed gesprek en wel spannend de 30ste... ik hoop dat de vakantie voorbij zal vliegen zodat jullie weer kunnen starten.

    Klopt we hadden maandag weer een echo en gesprek, ze was nog steeds kleiner dan gemiddeld en der buikje ook we vallen precies op de grens om medisch te zijn of gewoon bij de vk verder lopen maar ze hebben toch besloten dat we medisch worden.
    Nu maandag weer terug voor een echo want ze willen der goed in de gaten houden, navelstreng en hersenen doorbloeding verloopt gewoon goed dus zien verder geen problemen ze gaat verder op der eigen lijn verder.
    Zodra ik een dagje niet echt voel als normaal moet ik meteen aan de bel trekken.
    En voor zover ik alles goed heb begrepen (was telefonisch uiteindelijk de beslissing) had ze het over een inleiding met 38 weken... dus toen ik dat hoorde heb ik niet alles goed meer onthouden haha schrok ervan want bedacht toen dat het al over 3 weken was dat ze het vertelde.

    @MandyJ spannend hoor gaat ook al snel bij je hopelijk vliegt je tijd voorbij!

    @Babsvdh wauw wat super van die hematoom! Dat is echt een opluchting en dan nu zeker gaan genieten.

    @Jane1981 spannend hoor nog 5 weekjes! Voor je het weet is het zover!

    @Nic gefeliciteerd!! Hopelijk vliegt het voorbij en voel je gauw getrappel.
     
    MandyJ vindt dit leuk.
  6. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
    Ikkuh, wat spannend voor jullie dat je kindje wat kleiner is.
    Goed dat ze jullie in de gaten houden!

    Gaat nu opschieten he!
    Zo spannend!!
     
  7. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Spannend ikkuh!
    Hoop dat alles gewoon goed is... t kindje kan natuurlijk ook gewoon "niet zo groot" zijn, maar t is nooit leuk dat t weer zorgen met zich meebrengt!
     
  8. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hier gaat trouwens alles goed. Uk is op 3300 gram geschat bij 40 weken. Maandag 38 weken, en tot nu was haar bloeddruk wel nog wat hoog maar niet zorgelijk. Meneer mag nog blijven zitten!

    En hiephoi! Ff spammen hoor...
    Alles van mijn lijst is gewoon af!!!!! Eergisteren gehoord dat mijn afstudeerscriptie goedgekeurd is (met een 9! Yeah!!)...2 geboorteborden (ook 1 voor vrienden), 2 muurschilderingen, een jaarboek, zelf ontworpen geboortekaartjes en een affe babykamer en gisteren heeft de timmerman de inbouwkast geplaatst (lekker uitbesteed...) en die heb ik inmiddels ook al geverfd! Power erop werkte!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    xddd, ikkuh1985, ZoWelkom84 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Wat een leuke baby kamer Laura super mooi! En fijn dat alles goed is en gaat geeft weer wat rust! Proficiat een 9 is super goed man :)!!
     
  10. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
    Goed bezig Laura!!
    Gefeliciteerd met je opleiding!
    Ziet er allemaal heel erg leuk uit!
     
  11. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hoe gaat ie allemaal met jullie? En ikkuh, hoe gaat t met jullie uk?!
     
    Babsvdh vindt dit leuk.
  12. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Hier in rustpauze, dus vooral meelezen en spieken wanneer er babynieuws is...

    Wel hebben wij afgelopen woensdag het tweede gesprek gehad met in Gent. Wederom een prettig gesprek en op al onze vragen een duidelijk antwoord. We krijgen kort schema met decapeptyl en 300 ie Menopur. Luteale fase wordt weer gewoon ondersteund met utrogestan. Ik mag 10.000 ie Pregnyl spuiten, omdat mijn gevoel hierbij beter is (goed doorrijpen van de eitjes). Verder gaan we op dag 5 na punctie kijken of we wel of geen verse tp gaan doen, afhankelijk van aantal en kwaliteit embryo's. Uitgangsecho staat gepland, dan ook alle medicatie mee krijgen... Nu alleen nog kiezen of ik van te voren aan de pil wil. Ik dacht altijd liever niet (weer extra hormonen, en het voelt raar om aan de pil te gaan terwijl je zwanger wilt worden), maar het voordeel van een meer gelijkmatige groei van de follkkels spreekt me wel aan... En natuurlijk de hysteroscopie afwachten (volgende week vrijdag).
    Woensdag toevallig ook ongesteld geworden, fijn weer gewoon een cyclus van 28 dagen (ipv afgelopen cyclus 40 dagen)...
     
    xddd, MandyJ, Kimm17 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    @Jolanda fijn dat je een goed plan nu hebt om te gaan doen. Ben zo benieuwd en hoop zo dat t gaat lukken voor jullie!

    Hier gaat alles ook goed! Maandag geslachtsbepaling kan niet wachten om te weten wat het is Haha :) te ongeduldig voor!
    Alleen nog een beetje last van de cyste denk ik die rechts zit, als ik rechts op mn onderbuik zachtjes druk is t al erg gevoelig.
     
    ikkuh1985 en Babsvdh vinden dit leuk.
  14. ikkuh1985

    ikkuh1985 Fanatiek lid

    29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    @Lalalaura wat is het kamertje leuk geworden zeg! En gaaf al die creaties die je zelf doet, kan je trots op zijn.
    Hoe is het met je vrouw houd ze het nog vol?

    Vandaag weer voor een echo geweest en sowieso zal ik voor de 41 weken al ingeleid gaan worden maar ze bekijken het per week. Omdat der hartslagje sneller ging heb ik uiteindelijk vandaag een uur aan de ctg gelegen, maar dat was allemaal goed dus hoeven ons geen zorgen erom te maken.
    Verder gewoon heel goed gaan focussen dat ik der goed voel bewegen anders meteen bellen, daar ben ik dus heel duidelijk op aangesproken...

    @Jolandadjk wat fijn dat ze ook doen waar je je prettig bij voelt zeg. Heel spannend vrijdag hopelijk valt het allemaal mee (zou niet weten of je er wat van voelt)

    @Kimm17 jeetje vandaag je geslachtsecho gehad dus julloe weten nu wat het word super leuk, en lekker gericht shoppen nu!
     
    Babsvdh vindt dit leuk.
  15. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    @ikkuh voor jullie word het ook al spannend! Bijna aant einde van je zwangerschap wat is dat snel gegaan!

    Wij krijgen een jongetje :D!! Was overduidelijk te zien haha
     
    xddd, ikkuh1985, Jolandadjk en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Babsvdh

    Babsvdh Fanatiek lid

    18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Wat leuk Kimm!
    Ikkuh wat gaat t toch snel dat je alweer zover bent..

    Ik vandaag ook weer echo gehad. Gewoon voor de leuk op t werk :) leuke secundaire arbeidsvoorwaarde. Alles ziet er prachtig mooi uit :) wat blijft t toch een wonder.. ik gun dit jullie allemaal meiden. Hou vol:thumup:
     
    MandyJ, Kimm17 en Jolandadjk vinden dit leuk.
  17. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Gefeliciteerd Kimm! Leuk!

    Vandaag is mijn vrouw gestript omdat ze in t ziekenhuis besloten dat zowel zij als hij er echt wel klaar voor en mee zijn na een hele nacht overgeven... krampen worden nu iets meer...even de vraag of t doorzet!
     
    MandyJ en Babsvdh vinden dit leuk.
  18. Babsvdh

    Babsvdh Fanatiek lid

    18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Spannend meid.. voor je t weet hebben jullie je kleine man in de armen! Succes alvast met de bevalling!!
     
  19. ikkuh1985

    ikkuh1985 Fanatiek lid

    29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    @Kimm17 wat ontzettend leuk een jongetje! Ze zijn zoooo lief voor mama's :)

    @Babsvdh wat leuk zeg dat je op het werk een echo kan doen! Gelukkig ziet alles er goed uit!

    @Lalalaura oei wat spannend meid! Hopelijk hebben jullie gauw jullie mannetje in je armen!
     
    Babsvdh vindt dit leuk.
  20. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
    Kim wat leuk een jongetje! Kun je lekker gericht shoppen

    Babs jij alweer 13 weken, gaat het toch snel! Fijn dat je op je werk extra echos kunt krijgen

    Laura wat spannend!! Voor jou en je vrouw veel succes met de bevalling!

    Gister weer in het ziekenhuis geweest, na 5 nachten maar ongeveer 2 a 3 uur slapen door de vreselijke bekkenpijn mocht ik komen om te overleggen.
    Nu mocht ik vanavond een nachtje in het ziekenhuis bijslapen met een pijnstiller en slaapmiddel.
    Maar gelukkig heb ik vannacht met 2 paracetamol goed geslapen (alsnog wel minimaal 10 keer eruit en wakker maar wel 6 uur achter elkaar geslapen)
    Dus vanavond gelukkig in mijn eigen bedje.
    Als de pijn zo aanhoud dan willen ze met 38 a 39 weken inleiden.
    Maar ik hoop dat deze dame gewoon vanzelf gaat komen.
     

Deel Deze Pagina