Wie ook ivf/icsi okt/nov 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ZoWelkom84, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    @MandyJ Ja ik voel de kleine al vanaf 15 weken al erg goed. Vooral sinds deze week bijna dagelijks! Zo een leuk En bijzonder gevoel :)!
     
    ikkuh1985, xddd, MandyJ en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
    Heerlijk dat gevoel he, al is het best gek dat het gewoon in je buik zit!!
    Vind het het allerleukst aan de zwangerschap dat getrappel
     
    Kimm17 vindt dit leuk.
  3. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hier gaat het goed! Plaatjes zeggen meer dan woorden gok ik zo!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    ZoWelkom84, ikkuh1985, xddd en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
    Wauw laura wat een mooi mannetje!! Geniet ervan!!
     
    Lalalaura vindt dit leuk.
  5. xddd

    xddd Actief lid

    8 sep 2016
    125
    12
    18
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Kimm17; Hoe is de echo geweest? Zie dat je al bijna 20 weken bent, gaat hard he?!

    @Babsvdh; fijn he die plopjes en gekriebel :) Vond het ook erg fijn toen ik de kleine man echt bewust ging voelen.

    @MandyJ; Hoe is het strippen gegaan? Worden nu wel spannende tijden, jullie kleine meid kan ieder moment komen. Ik wens je alvast heel veel succes tijdens de bevalling:)

    @Lalalaura; Wow! Wat een knap ventje!! :)


    Hier gaat ook alles zijn gangetje. Merk dat mijn hormonen soms wel eens een loopje met mij nemen en dat ik dan later ook denk "was dit nu ook echt nodig" maar gelukkig heb ik een lieve vriend die erg geduldig is ;)
    Ondertussen begonnen aan de babykamer, maar wat had ik die al graag af gezien.... nesteldrang?!
    Gelukkig heeft onze kleine man en erg handige papa die dus de meubeltjes zelf wil en kan maken maar doordat die zo handig is zijn er dus meerdere mensen die papa even willen lenen :p
    Volgende week begin ik aan het laatste trimester, begin nu wel uit te kijken naar het moment dat ons klein vriendje geboren wordt, maar voorlopig geniet ik nog van alle bewegingen in mijn buik.
     
    Kimm17 vindt dit leuk.
  6. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
    @xddd strippen is helaas niet gelukt, nog geen ontsluiting.
    Vrijdag mag ik weer komen!
    Wel regelmatig harde buiken dus ben heel benieuwd.
    Wel gek idee hoor dat ze er dadelijk gewoon is!

    Haha herkenbaar van die hormonen, gelukkig heb je een lieve vriend
    Wat leuk dat hij de meubeltjes zelf gaat maken!
    Hopelijk is de babykamer snel klaar zodat je wat rust hebt.
    Ik had het ook hoor, bedje in een kleur geverft die ik niet zo mooi vond en de paniek sloeg toe, ik was toen pas 25 weken haha.
    Fijn he die hormonen!

    Geniet van het getrappel in je buik!
     
  7. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    @xddd Ja de echo was goed alles gaat prima. Ook bij mij was alles goed. Volgende week woensdag de 20 weken echo super spannend!

    Haha leuk die hormonen ze maken je af en toe helemaal gek! De mannen hebben het ook maar zwaar zo met ons haha maar lief dat hij wel zo geduldig is ;)!
    Bij jou schiet t ook al aardig op bijna 28 weken laatste trimester alweer!
     
  8. ikkuh1985

    ikkuh1985 Fanatiek lid

    29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Hey dames!
    Sorry sorry sorry ik schaam me echt diep!
    @Lalalaura wat ontzettend mooi zeg leuk ventje. Jullie genieten er echt van zo te lezen.

    @MandyJ wat ontzettend balen dat het strippen niet gelukt is! Wat willen ze dat vlot doen ook bij jou, is daar een reden ook voor?

    @xddd haha ja die hormonen doen wat he poeh je heb dat soms gewoon niet in de hand. Maar de partners krijgen alles niet zomaar om hun oren uiteindelijk maakt het wondertje alles weer goed.

    @Kimm17 wat heerlijk dat getrappel! Geniet er lekker van voor je het weet hou je ze in je armen.

    @Jolandadjk hoe gaat het bij jullie? Na de zomer gingen jullie starten toch? Maar ze zouden nig wel iets bij je doen toch in de zomerperiode?

    @Babsvdh hoe gaat het bij jou? Nog even geduld dan de 20 weken echo!

    Zooo hopelijk beetje iedereen gehad.
    Hier is alles heel snel gegaan in korte tijd.
    Ik heb een paar keer aan de ctg gelegen omdat ik onze kleine meid minder voelde, dus uiteindelijk op 3 juli bij de vk gaf ze aan bereid te zijn om te gaan inleiden omdat we ookal wekelijks in de gaten gehouden werden omdat ons meisje kleiner als gemiddeld zou zijn en op de grens zou liggen ermee.
    Uiteindelijk na eerst andere voorbereidingen ben ik woensdag 5 juli ingeleid en is ons meisje om 21.56 uur geboren.
    Super blij zijn we en grote broer is ook super trots op zijn zusje.
     
    Babsvdh vindt dit leuk.
  9. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Gefeliciteerd @ikkuh1985 ! Jullie wondertje is er dus al! Hoe gaat het met jullie?

    @MandyJ : voor jou dus ook spannend wanneer jullie meisje zich gaat aandienen... hopelijk levert het strippen morgen meer op!

    @Kimm17 : jij ook alweer bijna op de helft. Spannend inderdaad de 20 weken echo...

    @xddd : herkenbaar zo'n handige man die regelmatig elders voor een klusje gevraagd wordt... wel super gaaf dat hij de meubeltjes zelf gaat maken!

    @Lalalaura : mooie foto van jullie prachtige mannetje. Hopelijk gaat alles goed en zijn jullie lekker aan het genieten samen!

    Hier gaat het even wat minder. Afgelopen dinsdag ongesteld geworden en gestart met de pil ('s avonds). Sinds woensdagochtend ontzettend misselijk... wie herkent dit van de pil? Hoe lang heeft de misselijkheid geduurd? Als het namelijk van de pil komt, hou ik dat echt geen 4 weken vol (zeker niet omdat we ook vakantie hebben en ik daar wil ontspannen en genieten)... pffff....
    We hebben ondertussen 3 weken geleden nog een hysteroscopie gehad, dat zag er allemaal goed uit!
     
  10. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    @ikkuh1985 oh wat leuk gefeliciteerd! En gaat alles goed met jullie?

    @Jolanda ik moet zeggen dat ik de pil altijd erger vond dan die spuiten. Maar is idd niet leuk om in je vakantie je zo te voelen. Hopelijk gaat t weg!

    @MandyJ voor jou word het ook steeds spannender! Hopelijk lukt het vrijdag wel en zal ze snel komen :)
     
  11. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
    @ikkuh1985 wat leuk!!! Wat fijn dat ze er is. Is alles goed gegaan? En was ze te uiteindelijk te klein? Geniet ervan en wat leuk dat je zoontje zo trots is!

    @Jolandadjk fijn dat de hystereoscopie goed was alleen wel vervelend van de pil. Hoop dat het snel minder word en je kunt genieten van jullie welverdiende vakantie!

    @Kimm17 ik hoop het ook zo!!! Kan niet meer wachten haha.
     
  12. ikkuh1985

    ikkuh1985 Fanatiek lid

    29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    @Jolandadjk wat fijn dat die hysteroscopie goed was! Misselijk door de pil herken ik niet... zou denken dat het dus niet daardoor komt en anders even informeren.

    @MandyJ heel veel succes morgen ik hoop dat het allemaal gaat lukken!

    Ja hier gaat alles goed ze viel wel mee uiteindelijk hoe klein ze was 2730 gram.
    Vandaag is ze weer gewogen en woog 3200 dus gaat super goed.
    Ze heet m.ilou heeft lang geduurd om een naam te vinden maar past helemaal bij der.
     
    xddd, Kimm17 en Jolandadjk vinden dit leuk.
  13. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Super gefeliciteerd ikkuh!
    Wat goed! Leuke naam ook!
     
  14. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hoe gaat alles met jullie?
     
  15. MandyJ

    MandyJ Actief lid

    12 jan 2015
    313
    50
    28
    Lieve meiden,

    Gister zijn wij trotse ouders geworden van een prachtig meisje.
    Het was een vreselijke bevalling, de baby deed na 2 minuten toen ze eruit kwam niks meer en werd weggehaald.
    Ikzelf heb 3,5 liter bloed verloren en moest naar de OK om te kijken waar dit vandaan kwam.
    Mijn baarmoeder trekte niet samen en er zat nog een stukje placenta.
    Onze kleine meid heeft tot vanmorgen vroeg in de couveuse gelegen maar vanmorgen is de beademing afgebouwd en mocht uit de couveuse.
    Het gaat nu gelukkig goed met haar en ook ik voel me weer een beetje beter.
    Voorlopig sterken we aan in het ziekenhuis.
    De artsen zijn heel positief over de kleine en denken dat ze geen hersenbeschadiging heeft opgelopen.
    Ze is heel rustig en tevreden.

    Ik ben vreselijk dankbaar dat wij niet thuis bevallen zijn want dit had zo anders af kunnen lopen.
    De schrik zat er hier goed in maar hopelijk kunnen we dit snel een plekje geven.
    Voor ons was dit echt een traumatische ervaring.
     
  16. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Maar jeetje, wat een heftig verhaal! Gelukkig gaat het inmiddels met jullie beide beter. Doe rustig aan en hopelijk kunnen jullie ook gaan genieten de komende dagen!
     
  17. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    @MandyJ Jaa gefeliciteerd!! Fijn dat nu alles goed gaat gelukkig maar wat een heftige bevalling zeg! Vooral met je kleine meisje dat zal helemaal schrikken zijn geweest. Hopelijk kunnen jullie er nu van gaan genieten en de bevalling zo een beetje vergeten! ;)
     
  18. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Heftig MandyJ... Gelukkig waren jij en je dochter in goede handen, maar ik kan me voorstellen dat de schrik er enorm in zit! Gefeliciteerd met jullie kleine meid! Hoop dat jullie je allemaal snel beter voelen!
     
  19. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hoe gaat t nu MandyJ?
     
  20. Babsvdh

    Babsvdh Fanatiek lid

    18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de kleine meid. Maar jeetje wat een rottige start. Wat een angst! Wens jullie sterkte samen en dat jullie maar snel samen thuis mogen gaan genieten van elkaar!
     

Deel Deze Pagina