Help installeren Zylom Game

Discussie in 'De lounge' gestart door Channie, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Goede avond meiden!

    Ik zit met een probleem en snap er niks meer van!
    Ik speel altijd spellen via ZYLOM. Maar nu wil ik een spel downloaden ( wat ik normaal dus ook doe) en geeft die dit aan: FOUT! kan geen tijdelijke internetbestanden aanmaken!
    Ik heb al van alles geprobeerd. Ik heb me cookies verwijderd, me internetbestanden verwijderd noem maar op. Niks werkt!!

    Wie weet wat er wel werkt??

    Groetjes Channie
     
  2. marleen4683

    marleen4683 Fanatiek lid

    7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    geen idee!
    Speel ook wel eens via zylom, maar wat jij beschrijft weet ik niet.
    Succes!
     
  3. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heb ik ook altijd.. superirritant is dat.. heeft ook met zylom te maken geloof ik.. mijn zus en ik hebben de zelfde instellingen en bij haar doet zylom het ook niet.. bij mijn vriend weer wel, en die heeft de instellingen ook hetzelfde...
     
  4. moes

    moes Fanatiek lid

    20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    heb je dat toevallig bij dit spel: Adventure Chronicles

    daar heb ik het ook bij, dan geeft ie eerst aan dat er een virus inzit.
    maar gelukkig genoeg andere spellen, bij andere spellen heb ik het nog nooit gehad.
     
  5. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Nee heb het echt bij alles! Ik heb al een oplossing gevonden dat wel. Ik speel nu gewoon offline zeg maar, dat is ook een optie die je kon kiezen en die doet het wel! :)
     
  6. moes

    moes Fanatiek lid

    20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    wat raar! heb dat nog niet eerder gehad.

    speel je alle spellen deluxe? grootbeeld?
    heb je funpass?
     
  7. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.151
    402
    83
    Aarg.. dat virus in de Adventure Chronicles nekt mij ook :(
    En de tijdelijke internetbestanden kan ik nog wel eens omzeilen door een andere dan de standaard bestandslokatie te kiezen ;)
     
  8. zylomsupport

    zylomsupport Nieuw lid

    14 jul 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste mensen,

    Zo af en toe lopen wij van Zylom support tegen vragen aan waar we graag op willen reageren:

    De meldingen: 'kan geen tijdelijke bestanden aanmaken' kan verschillende oorzaken hebben. Ik zal hier een oplossing melden die voor veel van onze klanten het probleem verhelpt:

    Deze melding wordt vaak veroorzaakt door een virusscanner, pop-up killer of firewall of te hoge privacy instellingen in de opties van Internet Explorer. Indien je gebruik maakt van Windows Vista vergeet dan ook de instellingen van Windows Defender niet.

    Verwijder het spel dat je niet kan spelen. Je kunt het spel verwijderen door in 'Configuratiescherm' te kiezen voor 'Programma's toevoegen of verwijderen'. In de weergegeven lijst kun je je spel selecteren en vervolgens 'Verwijderen'.

    Schakel daarna je virusscanner, pop-up killer en of firewall voor een moment uit en verlaag je privacy instellingen.

    Je kunt het spel vervolgens opnieuw downloaden en installeren via de volgende link:
    Download Deluxe Spelletjes bij Zylom. De Beste Online Games!

    Als het nu wel lukt, heb je de oorzaak gevonden. Niet vergeten je virusscanner/firewall weer in te schakelen, maar misschien kun je je veiligheidsinstellingen verlagen. In sommige beveiligingsprogramma's moet je per spel toestemming verlenen om contact te maken met onze servers.

    Groet,
    Martin
    Zylom Support
     

Deel Deze Pagina