Groeit mijn buik wel genoeg voor 10 weken

Discussie in 'Gezondheid' gestart door , 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

  2. Niet meer actief

    Bij mij ging je het pas zien na een week of 14 geloof ik... En nu pas zien mensen echt dat ik zwanger ben...
     
  3. Niet meer actief

    Oke supper voor je reactie :)
     
  4. bloempje82

    bloempje82 Actief lid

    12 jan 2007
    323
    0
    0
    je hebt meer buik dan ik met 10 weken ;) Ik kreeg pas na 16 weken echt een buik, met 18 weken kon ik mijn broeken niet meer aan..
     
  5. Maartje06

    Maartje06 Fanatiek lid

    5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Tot 20 weken kon ik met gemak ontkennen dat ik zwanger was. Mijn buik begon pas echt te groeien vanaf die tijd.
    Niks mis met jouw buikje dus!
     
  6. Niet meer actief

    Ook mijn buik zag er pas later uit zoals de jouwe (bij 14 of 15 weken), dus volgens mij is hij echt niet te klein hoor voor 10 weken!
    Trouwens, dit is toch voor iedereen weer anders, dus vraag het gewoon aan je verloskundige en vertrouw erop dat je lijf precies doet wat het nodig heeft om je kindje lekker te laten groeien...
     
  7. Beccaatje

    Beccaatje Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    jeetje zeg, waar mensen zich al niet druk om maken......
    heb je geen zwangerschapsboeken dan? de baarmoeder komt vanaf 12 weken pas bove het bot uit, en dan pas zul je wat kunnen zien (meestal niet, want wat is het nu...)
    Dat je nu al buik hebt is van je darmen. Daar is vrij weinig over te zeggen. Ik vind dat je mooie opgezette darmen hebt.
     
  8. Niet meer actief

    haha oke maar het word al rond dat is toch niet van je darmen:O neem ik aanhet begint bij mn navel zeg maar bedankt voor jullie reacties ach ja beccaatje dat zijn gewoon dingen die sommigen zich af vragen:)
     
  9. bloempje82

    bloempje82 Actief lid

    12 jan 2007
    323
    0
    0
    Wat bij je navel zit kan echt nog niet van de beeb/baarmoeder komen, die zit met 10 weken nog achter je schaambotje. Darmen kunnen wel van slag zijn nu, veel lucht erin enzo, dan lijk je ook dikker.
     
  10. maris

    maris Bekend lid

    6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Hoi Meiske,

    Hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwangerschap
    staan mooie tekeningetjes van hoe je baarmoeder groeit. Met tien weken is er nog niets te zien van de buitenkant behalve inderdaad eventueel wat darmen.

    Na de vierde maand gaat het hard.

    Haal anders eens een boek uit de bibliotheek (aanrader: Zwangerschap voor Dummies; lekker geschreven en informatief tegelijkertijd!), dan leer ja alles een stuk efficienter dan op internet!
    :)

    Groetjes,
    Maris
     
  11. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Meid, ik ben nu ruim 6 maanden zwanger en nu begin je pas wat te zien.. (ben zelf wel fors)...
     

Deel Deze Pagina