wie sukkelt ook zo met zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovecouple, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar29

    Maar29 Fanatiek lid

    9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik zou eerst idd kijken of ik niet een cyclus over zou slaan, maar als het je niet lekker zit, "gewoon" een bloedtest vragen, meis!

    Suc6!
     
  2. mik

    mik Bekend lid

    13 aug 2008
    528
    0
    0
    hey meiden
    hier nog iemand die flink aant sukkelen is
    ben in dec 07 gestopt met de pil
    daarna erg onregelmatig ongesteld.
    in de maanden april mei en juni weer redelijk goed
    totdat ik na de maand juni niet meer ongesteld werd
    naar de ha geweest omdat ik wel 2x een positieve test had gehad
    toen doorverwezen naar gyn voor inwendige echo en hij zei dat er een prop slijmvlies in mijn baarmoeder zat, toen heb ik daar pillen voor gekregen, met het resultaat dat ik 13 dagen geleden dus ongesteld werd.
    nu gister ineens last van donkerbruin verlies en nu vandaag lijk ik al wel weer ongesteld te zijn.
    dus snap er ook niks meer van.
    ik probeer er niet al te veel mee bezig te zijn, dit lukt helaas de ene keer beter dan de andere keer.
    succes aan alle meiden
    liefs mik
     
  3. Maar29

    Maar29 Fanatiek lid

    9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey meis, wat een drama soms he, dat vrouwenlichaam!

    Bruinverlies is oud bloed. Ik heb het de laatste x ook gehad. Ik was 14 dagen eerder ongi geworden als ik had verwacht en eigenlijk 3/4 dagen bruinverlies gehad en nagenoeg geen rood. Weet ook niet of ik het moet rekenen als een ongi, maar denk het wel.
     
  4. staffie

    staffie Actief lid

    12 aug 2008
    247
    0
    0
    wat balen allemaal zeg voor jullie :(
    wij zijn zelf vanaf december bezig... dus alweer 10maanden
    me cyclus is wel regelmatig... maar ook mij frustreerd het dat ik elke maand weer ongesteld word :evil:
     
  5. Fje

    Fje Nieuw lid

    14 jul 2008
    4
    0
    1
    Heerlijk, die herkenbaarheid! Hier nog zo'n tobber. Ik ben in februari 08 gestopt met de pil en leek al snel weer een goede cyclus te hebben. Eerst 25 dagen, daarna 31. Vergelijkbaar met wat ik had voor de pil. maar daarna ging het mis. 60 dagen gevolgd door 68 dagen. Nu zit ik op dag 24 en deze cyclus gaat ook weer lang duren. Heb nl getemperatuurd en nog geen ei langsgekomen :(
     
  6. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Oei, normaliter zeg je zoiets niet op een zwangerschapsforum, maar ik hoop toch dat je gauw ongesteld mag worden!

    Bij mij duurde het namelijk 126 dagen :confused: na het stoppen van de pil.

    Hier ook nog steeds geen zwangerschap, ben zelfs nog nooit overtijd geweest. Ik blijf echter positief: mijn cyclus is de laatste maanden regelmatig aan het worden. Nu nog een zwangerschap!

    Gezien onze leeftijd en omdat mijn vriend zich zorgen begon te maken over zijn vruchtbaarheid, hebben wij al een eerste gesprek met een gynaecoloog achter de rug. Wij moeten het eerst nog een half jaar zelf proberen. Is het in februari 2009 nog niet gelukt, dan moeten wij terugkomen. Gelukkig is er niks mis met de zwemmertjes van mijn vriend en weet ik door temperaturen en ovutestjes dat ik ook elke maand keurig een eisprong heb.

    Ik hoop dat ieders geduld hier gauw beloond mag worden met een beebje!
     
  7. Mezelve

    Mezelve Lid

    1 sep 2008
    19
    0
    0
    Ondertussen nog steeds niet ongi. 126 dagen is inderdaad heel errrrug lang. Ik had een kleine twee weken geleden echt krampen, pijn in mijn onderbuik. Naar de gynae geweest en nu dan lutenyl aan het nemen (heb luie eierstokken blijkbaar). Tegen december nog steeds niet regelmatig ongi dan moet ik aan de clomid.
     
  8. mik

    mik Bekend lid

    13 aug 2008
    528
    0
    0
    ja af en toe wordt ik er echt niet goed van
    ik weet ook niet hoe ik nu precies zit met mijn cyclus
    net weer naar de wc geweest en nu haast geen bloed meer te bekennen
    misschien toch een innnesteling geweest?
    wat denk jij?
     

Deel Deze Pagina