Wie voor nummer 3?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fortunae

    Fortunae Fanatiek lid

    6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Hi dames,

    Wie wil er lief en leed delen op weg naar kindje nr 3 (een ander aantal mag ook natuurlijk).
    Hier twee heerlijke kindjes van 3 jaar en een half jaar. En nu aant einde van ronde 2 voor de derde. De eerste twee hebben goed een jaar en bijna een jaar op zich laten wachten, dus we zijn nu maar vlot gegaan voor de derde.

    Wie kletst er gezellig mee.
    Hier aant wachten op smurrie ;) Heb niet het idee dat het raak is en zit al op cd 35. Mijn vorige cyclus duurde 23 dagen, maar was pas de eerste na de zwangerschap van zoon. Dus het kan nog best wel duren aangezien niet iedereen even snel weer regelmatig is. Bij dochter was ik volgens mij wel relatief regelmatig, maar toen waren we nu nog niet bezig en dan voelt langer natuurlijk alleen maar alz een bonus, als je het al merkt :')
     
  2. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.076
    283
    83
    Emmeloord
    Hi, wij gaan ook voor een derde. Super spannend weer. Volgende week maandag of dinsdag nod.... Eerste ronde zeggen jullie geloof ik he haha. We hebben een twin van bijna 2 jaar. Lijkt me pittig te combineren met een zwanger lijf maar de wens is groot. Bij hun was de vierde ronde al raak. Nooit gedacht haha. Spannend ook hoe het nu zal gaan.
     
  3. Fortunae

    Fortunae Fanatiek lid

    6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Zeker spannend! Helemaal met een tweeling.
    Gelukkig houden die elkaar ook bezi ;),
     
  4. Saz667

    Saz667 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.827
    164
    63
    Jaaa! Wij zijn ook bezig voor een derde :)

    Hebben een dochter van bijna 6 en een zoon van bijna 4. Gister is mijn koperspiraal er uit gegaan. Weet niet precies wanneer ik ongesteld moet worden, cyclus wisselt tussen 30 en 38 dagen. Dus ergens tussen 7 en 15 dagen van nu. Vermoed het laatste, dus we gaan de komende dagen gewoon alvast ons best doen voor het geval mijn eisprong nog niet is geweest.

    Bij dochter heeft het 18 maanden geduurd en zou de volgende ronde beginnen met clomid maar dat bleek niet meer nodig. Medicatie had ik al in huis en heb ik maar gebruikt toen we voor de tweede gingen. Beetje valsspelen, maar toen in ronde 2 (3 maanden) zwanger. Ben benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren, spannend!
     
  5. liefebees

    liefebees VIP lid

    6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier ook bezig voor een 3e kindje.
    2 meiden van 4 en bijna 3 en nu in ronde 2. 4 juni is mijn nod.

    Leuk zo'n groepje!
     
  6. broek

    broek Lid

    18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    #6 broek, 26 mei 2016
    Laatst bewerkt: 26 mei 2016
    Hey hier ook voor nummer 3. 9 mei spiraal laten verwijder. 11 mei meteen mijn menstruatie. Dus nu erg gezellige dagen gehad. Erg spannend. De oudste is is bijna 6 en de jongste bijna 3. Super spannend net als bij nummer 1 en 2.
     
  7. Zoetje

    Zoetje Actief lid

    1 apr 2011
    161
    22
    18
    Vrouw
    Administratief bediende - Gemeente
    België
    Heey

    Wij gaan ook voor nummer drie vanaf augustus :)
    Super spannend :) Kijk er zo naar uit :)

    Veel succes voor degene die al bezig zijn en op het wachtbankje zitten :)

    Ik hoop dat het snel augustus is :)
     
  8. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hier ook voor een derde!
     
  9. Fortunae

    Fortunae Fanatiek lid

    6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Gezellig dames! Hopelijk hebben we snel mooie testen!
    Hier lekker een high tea gedaan met een vriendin. Dochter in de speeltuin en zoon lekker in de maxi cosi en doek. Reuze gezellig en het helpt tegen bezig zijn met mijn gekke cyclus :)

    Hoe is jullie dag?
     
  10. broek

    broek Lid

    18 apr 2016
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook afleiding gezocht met de jongste de speeltuintjes in de buurt opgezocht. Heerlijk 🌞🌞
     
  11. Saz667

    Saz667 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.827
    164
    63
    Hier moest de oudste naar school en ben ik met de jongste even op visite gegaan. In de middag moest de jongste ook naar school en had ik een uurtje voor mezelf, dus serie gekeken. Daarna beide ophalen, uurtje thuis, met de oudste naar ballet. Daarna kwamen mijn ouders bij ons, dus eten koken, eten en kids op bed. Lekker druk dagje altijd :)
     
  12. KleineFee

    KleineFee Bekend lid

    22 feb 2015
    820
    307
    63
    Weet niet zeker of ik hier bij mag/hoor. Officieel is het ons 4e kindje, maar net als bij jullie 2 kindjes thuis bij ons. Dus straks (hopelijk) een 3e kindje dat bij ons mag blijven.

    Vandaag is onze oudste dame 3 jaar oud geworden. We wilden graag wachten tot haar verjaardag en er dan voor gaan als het voor ons goed voelt. Momenteel zitten we nog midden in een verhuizing dus we willen nog eventjes wachten tot dat achter de rug is. Waarschijnlijk wordt het ergens in juli dat we het weer gaan proberen. Super spannend maar het voelt goed!

    Fortunae: Wel heel leuk om te zien dat jij er ook weer voor gaat! Zag dat er nog een in ons decembergroepje zit die weer zwanger is. Het zou wel grappig zijn als we straks weer een kindje krijgen rond dezelfde periode
     
  13. twins2009

    twins2009 Bekend lid

    10 nov 2012
    563
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier ook voor een derde. Al meer dan een jaar bezig en vorige maand een miskraam gehad. Het ziet er naar uit dat ik nu ook weer een ronde verder mag. Ik heb een tweeling van ruim 7 jaar dus er zit nogal veel tijd tussen. Hopelijk hebben we allemaal deze zomer nog mooie positieve testen!
     
  14. melanietje28

    melanietje28 Actief lid

    13 apr 2015
    215
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Melanie en 29 jaar. 2 zoontjes van bijna 4 en 1 van bijna 2. Mijn man wilde absoluut geen derde! Toen ik mijn tweede kindje op mijn buik kreeg dacht ik; nee dit is echt niet de laatste! Toen bleef mijn man stellig! Dus uit eindelijk de box, kinderwagen en babykleertjes weggedaan in de hoo dat het bij mij zou slijten maar dat deed het niet! Mijn man zag ondertussen aan mij dat het aan me ging vreten dus we zijn in gesprek gegaan en na goed gesproken te hebben besloten we samen toch voor nummer 3 te gaan! Nu hij er eenmaal aangewend is heeft hij er zelfs zin in. Na de tweede heb ik geen anticonceptie meer gebruikt dus afgelopen weekend flink geklust en nu wachten. Ik heb een regelmatig cyclus van 31 dagen dus rond 7 juni moet ik ongesteld worden!
    Leuk dat er een groepje is om in mee te kletsen! Hopelijk snel voor iedereen een positieve test!
    Groetjes Melanie
     
  15. Stampertje23

    Stampertje23 Fanatiek lid

    2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Ook wij gaan voor nr 3!!
    Mijn oudste wordt over twee weken 5 jaar en min jongste is twee.
    Vind het wel weer reuze spanned, Julie ook??

    Duimen dat we allemaal snel een mooie test in handen hebben..

    KleineFee, gefeliciteerd met je dochter!!
    Melanietje28, wat fijn dat jullie er na een goed gesprek samen voor gaan!! Duimen meid!
    Twins2009, wat leuk een tweeling... Spannend of het er nu dan 1 of ook twee zullen zijn;). Balen dat jet zo lang duurt zeg.. Hopelijk snel raak!!
    Zoetje, voor je het weet is het augustus. Maar ik begrijp heel goed dat je niet kunt wachten:).

    Ik ben maandag gestopt met de pil, nu dus in mijn stopweek en daarna gaan we er voor!!:)
     
  16. Esther311

    Esther311 Actief lid

    2 mei 2016
    178
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik moet nog heel even wachten, maar wij willen deze zomer voor een derde gaan. Eerst in juni op vakantie en dan juli of augustus gaan we ervoor. Ben benieuwd hoe snel het dit keer gaat en of ik me wat meer kan beheersten met het testen 😂

    Dames die al afwachten, succes daarmee, hopelijk snel een positieve test!
     
  17. melanietje28

    melanietje28 Actief lid

    13 apr 2015
    215
    0
    0
    Ik had niet verwacht dat ik er weer zo mee bezig zou zijn! Ik wilde het ook echt niet maar onbewust en dat slaat dan door in bewust ben ik er heel erg mee bezig!
     
  18. liefebees

    liefebees VIP lid

    6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    KleineFee wat heftig je handtekening.... Wel erg leuk De kindjes zo kort op elkaar.
    Hier schelen ze 16 mnd.

    Nu 5 dpo en ben er eigenlijk maar weinig mee bezig. Heb voor nod nooit symptomen oid gehad dus in mijn geval zegt wel of niet van alles voelen niets.

    Oudste gaat zo naar school en ga denk ik zwemmen met de jongste.
     
  19. Saz667

    Saz667 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.827
    164
    63
    Hahaha, dat ia totaaaaaal niet herkenbaar hoor ;) gaat hier precies hetzelfde. Ben dus ook maar weer direct gaan temperaturen, want dat scheelt me een vermogen aan zwangerschapstesten :)

    Qua uitzet, de kinderwagen, box, maxicosi en wat andere dingetjes hebben we uitgeleend, maar wel bewaard. Kleinere dingen hebben we weg gedaan, net als de babykamer. Die ging helemaal kapot toen ik die uit elkaar ging halen een paar jaar terug. Spul hebben we dus bewust bewaard omdat we beide twijfelden. Iedere keer als we onze berging gingen opruimen was het weer "wat doen we met de babyspullen?" Met dan als standaard reactie "laat nog maar even staan". Ben ik nu wel blij om.
     
  20. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.076
    283
    83
    Emmeloord
    Welkom allemaal
    Inderdaad spannend. Had ook niet verwacht er zo mee bezig te zijn. Maar kan bijna niet wachten tot het dinsdag is ;)
    Straks met de meiden naar de kinderboerderij. Zag daar laatst een a-4 hangen over zwangeren op de boerderij.... Tja ben niet paniekerig ingesteld maar stel dat ik dus toch zwanger zou zijn..... Nou ben ik gelukkig niet van plan de stal in te gaan bij de geiten of de mest te pakken ( bah bah) of de beesten te aaien. Maar wil wel even de weide in. Bovendien zou het opvallen dat ik het nu niet doe want er gaat iemand mee.
    Gewoon even van me afschrijvend hoor. Haga houd met toch bezig, nu al :)
     

Deel Deze Pagina