Wie weet een homeopatische rustgever???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Paula28, 8 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Ik voel me al een tijdje nerveus en moet steeds wiebelen met mijn been wat erg vermoeiend is maar heb dr geen grip op..
    Misschien zijn het de hormonen maar ik wil toch wat meer rust in me kont haha

    Graag zou ik iets homeopatisch willen hebben ervoor en dan het liefst wat geen bijwerkingen enzo heeft...en natuurlijk het belangrijkste dat je het mag innemen als je zwanger bent!!

    Wie o wie kan me helpen??

    Groetjes Paula
     
  2. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey Paula,

    Ik weet er wel twee!

    1. Valdispert. Dit is een heel klein pilletje met valeriaanextract. Ik heb de bijsluiter niet meer, dus ik weet niet of je het mag hebben als je zwanger bent.

    2. Bach Rescue Remedy. Dit zijn druppels die je in moet nemen, gemaakt van verschillende kruiden en bloemen.

    Succes!
     
  3. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    P.S. In de 2e zit wel een klein percentage alcohol. Dus alleen als je niet tegen alcohol bent nu kun je het nemen.
     
  4. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Bedankt meid!!

    weet je ook toevallig of je er slaperig van word?? en waar kan ik het kopen? gewoon in een reformhuis ofzoiets? hihihi

    Liefs Paula
     
  5. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Je kunt beide bij 'de tuinen' kopen. Je wordt er niet slaperig van, wel erg ontspannen! :)

    Ik heb even voor je gezocht, Bach kun je gewoon nemen, is niet slecht voor je kindje.

    Voor valdispert kun je even op deze site kijken:

    http://www.vemedia.nl/valdispert.html#
     
  6. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    P.S. Wat ik heb van Valdispert is het doosje helemaal onderaan links (dat oranje witte doosje wat op zijn zij ligt).
     
  7. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    inderdaad, iets waar valeriaan in zit.....
     
  8. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Over Valdispert

    Voor zover bekend kan Valdispert voor langere tijd gebruikt worden. Valdispert niet gebruiken bij overgevoeligheid voor één van de bestanddelen. Voor gebruik tijdens de zwangerschap doet u er goed aan eerst uw behandelend arts te raadplegen.

    Dus ik zou ze niet zomaar gebruiken
     
  9. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @Petra,

    Ja, daarom heb ik de site er ook bij gezet, zodat ze daar even op kan kijken en zelf een conclusie kan trekken het te gebruiken (nadat ze haar arts heeft geraadpleegd) of juist niet!

    Daarom had ik het voor de zekerheid ook allemaal even opgezocht! :)
     
  10. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    Ikzelf krijg ook homeopatische middeltjes (voor mijn bekken, maagzuur en straks ook om de bevalling wat eerder op te wekken).
    Ik ben (via de vk) terecht gekomen bij een erkend klassiek homeopaat en ik ben er zéér te spreken over!

    Misschien kun je zelf ook op zoek gaan naar goede homepaat, de middeltjes die zij je voorschrijven zijn gericht op jouw klachten en niet algemeen zoals de in de winkel te verkrijgen middeltjes.
    Bij mij wordt het consult volledig vergoed door de verzekeraar.

    Veel succes!
    Sas.
     

Deel Deze Pagina