Wie weet er een échte goede kapper in Rotterdam? (centrum het liefst)

Discussie in 'De lounge' gestart door Delta, 13 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

    Delta Niet meer actief

    Wie weet er een echte goede kapper in Rotterdam? Die dus naar jou wensen luistert i.p.v een eigen wil te hebben haha.
    Mijn haar is heilig, het is heel mooi lang. Maar ja de puntjes moeten er een keer af. Ik woon hier nu 3 jaar en ben pas 1 keer naar de kapper geweest sinds ik hier woon. Dat was vorig jaar. Maar was daar niet tevreden over. Dit was overigens bij sizo kappers of zo.
    Maar, wie weet dus een goede kapper in Rotterdam, liefst in en om het centrum, ik hoor het graag!
     
  2. Delta

    Delta Niet meer actief

  3. jumphola

    jumphola Fanatiek lid

    3 jan 2014
    2.185
    488
    83
    Zuid Holland
    Ik ga naar een super goede kaper in rotterdam zuid. Luistert altijd naar wat ik wil! Kapsalon heet hairfy .heb een vrij apart kapsel en nog nooit is het verpest, betaal altijd 21 euro:D
     
  4. Delta

    Delta Niet meer actief

    Dat is helaas in Rotterdam zuid en laat ik nou net aan de andere kant van Rdam wonen haha. Dankjewel voor het mee denken!
     
  5. LW85

    LW85 Fanatiek lid

    24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Voor alleen wassen en de puntjes zou ik naar de kappersacademie gaan (bij blaak).
    Even duidelijk, echt DUIDELIJK aangeven dat het echt alleen om de punten gaat. Ook als de docent goedkeuring komt geven even zeggen: alleen de punten en dan gebeurd het ook.
    Kost daar geloof ik 12 euro.
     
  6. jumphola

    jumphola Fanatiek lid

    3 jan 2014
    2.185
    488
    83
    Zuid Holland
    Oei das minder , geen dank hoor :D
     
  7. Smiley24

    Smiley24 Fanatiek lid

    1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    In Rotterdam historisch delfshaven zit er een goede.
     
  8. Delta

    Delta Niet meer actief

    Lijkt me echt niks............. Echt, mijn haar is heilig voor me, ik durf dat echt niet!

    Smiley; hoe heet die kapper? Kan ik die website ff googlen namelijk :D
     
  9. Mammietammie

    Mammietammie Fanatiek lid

    18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    In het centrum vlakbij blaak zit hype kappers, vind ik een hele fijne kapper.
     
  10. Delta

    Delta Niet meer actief


    Ik vind 48 euro voor alleen puntjes wel heel duur. Dan kan ik beter naar sue gaan.
     
  11. Mammietammie

    Mammietammie Fanatiek lid

    18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Kun je het dan niet beter zelf doen? Doe ik ook vaak als ik alleen de puntjes eraf wil.
     
  12. xBLOEMPJE

    xBLOEMPJE Bekend lid

    15 mrt 2013
    896
    0
    0
    Zuid Holland
    Black hair kapper.. klinkt gek maar die doen het dus echt goed! Ga ik ook vaan heen. En als hoogvliet niet te ver voor je is zou ik naar Double-T gaan.. Hang ik btw ook in de zaak hahah .. hun zijn ook echt goed en vooral Sandra!
     
  13. Dina23

    Dina23 Actief lid

    13 mei 2013
    125
    0
    16
    Rotterdam
    Rob Peetoom super kapper! Zit op de Meent
     
  14. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Hm toen ik nog in het centrum woonde ging ik weleens naar team kapsalon.
    De eigenaresse daarvan is echt geweldig!
    Nadeel is dat ze ook een leerbedrijf zijn... :)
     
  15. Delta

    Delta Niet meer actief

    Dat zou kunnen, maar mijn haar is wel in een V vorm geknipt, ik ben bang dat het er zo vreemd uit zal gaan zien als ik dat zelf ga knippen! Snap je?
     
  16. Delta

    Delta Niet meer actief

    bloempje; ik zal eens googlen naar die 2..

    dina; rob peetoom, ik zat ook al te bedenken of ik daar een keer naar toe zal gaan. maakt het nog uit wie? er hoeft natuurlijk maar 1 'slechte' kapper bij te zitten die niet luistert. het is denk ik een kwestie van uitproberen en hopen dat hij/zij luistert..

    saskia; ik zal er eens naar kijken, ja een leer bedrijf dus hmm..
    lastig hoor, het is elke keer zo een grote stap, bang dat ze het verpesten.. maar ja.
     
  17. Kundera

    Kundera Actief lid

    14 aug 2013
    452
    305
    63
    Ik ken een hele goeie. Was zelf ook echt 2 jaar op zoek naar een goeie en heb nu eentje gevonden - Piccobello aan walenburgerweg in Blijdorp. Je moet naar de eigenaresse vragen (volgens mij heet ze Punar). Kost alleen maar 13 euro dus dat valt ook mee. Je kan geen afspraak maken dus soms is het wat langer wachten.
     
  18. Delta

    Delta Niet meer actief

    Kan alleen helemaal geen website ervan vinden.. En blijdorp is toch ook net iets te ver voor me.

    Chiggy; ben benieuwd naar jou ervaring bij sue!
     
  19. Kundera

    Kundera Actief lid

    14 aug 2013
    452
    305
    63
    ze hebben ook geen website, het is niet zo fancy daar :D Maar wel echt heel erg goed! Het is achter centraal station dus wel in het centrum.
     

Deel Deze Pagina