Wie weet er een goede paragnost/ medium?

Discussie in 'De lounge' gestart door Juleah, 17 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juleah

    Juleah Actief lid

    17 nov 2011
    471
    0
    0
    NULL
    Twente
    Hallo, ik zou heel graag een reading/consult willen bij een betrouwbare helderziende. Ik ben jaren geleden op een paranormale beurs geweest en heb daar een reading gehad van iemand, hij heette Dirk in't Veld, maar hij is denk ik nu met pensioen. Want ik kan hem niet meer vinden via google enz. Wat die man mij vertelde is allemaal uigekomen....nu zoek ik iemand anders die iets voor me kan betekenen en wil dus heel graag in contact komen met iemand die erg goed is, alleen zijn er zoveel charlatans......
    Mijn vraag is: wie heeft er goede ervaringen met een bepaald iemand? Zoadat ik wel waar voor m'n geld krijg, zeg maar.
    Reistijd boeit me niet zo.

    PS: je hoeft niet te reageren als je het onzin vind of er niet in geloofd, alleen als je ervaringen hebt met iemand die absoluut zuiver en goed is wil ik het heel graag horen.
     
  2. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
  3. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Marianne huisman uit veghel, daar heb ik erg goede ervaringen mee!
    Maar ja dat is wel ver voor jou denk ik..
     
  4. stopcontact

    stopcontact Fanatiek lid

    9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Oeh... die ga ik even googlen. Ik woon daar ook namelijk ;) Is zij die aan de haven zitten met hun centrum??
     
  5. Partyrocker

    Partyrocker Niet meer actief

    Jan Bouw-Vermeulen... vind hem echt heel goed. Ben ik 1x geweest. En raaaaaar genoeg heeft hij met veel gelijk gehad. Met betrekking op de toekomst vooral. Bizar
     
  6. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja volgens mij zitten ze daar nu ja!
     
  7. Tese

    Tese Niet meer actief

    Peter van de hurk! Tot in detail heeft hij gelijk gehad met echt alles! Wonderbaarlijk!
     
  8. Juleah

    Juleah Actief lid

    17 nov 2011
    471
    0
    0
    NULL
    Twente
    Dankje wel, ja Veghel is hier wel een eindje vandaan. vd Hurk zou idd ook kunnen, da's wel een bekende van t.v......zal hij vast wel een wachtlijst hebben, ik zal het eens uitzoeken.
     
  9. Tese

    Tese Niet meer actief

    Voor zover ik weet heeft hij geen wachtlijst. Gewoon bellen en een afspraak maken. Tenminste dat was bij mij zo.
     
  10. poppedopje

    poppedopje Fanatiek lid

    29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Pure nieuwsgierigheid; waarom zou je die dingen al willen weten? Of met wat voor vragen ga je naar zo iemand toe?
     
  11. Juleah

    Juleah Actief lid

    17 nov 2011
    471
    0
    0
    NULL
    Twente
    Ik zit met heel veel vragen, ben op zoek naar antwoorden. Heb gewoon weer es behoefte om met zo'n spiritueel persoon te praten. Heeft me toen heel erg goed gedaan
     
  12. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Peter vd hurk!
    Geweldige vent, kon me echt heel veel vertellen over mijn kids, over het verleden, de toekomst enzo enzo.
    Hij is het geld waard (vond ik)
     
  13. poppedopje

    poppedopje Fanatiek lid

    29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Dank je wel voor je reactie! Ik vroeg het omdat ik me er niets bij voor kan stellen, met wat voor vragen ga je naar zo iemand toe en wat voor antwoorden komen er dan (die je niet zelf kunt bedenken of waar je niet zelf op kunt wachten)? Nogmaals; pure nieuwsgierigheid hoor!!
     
  14. Gerdatje

    Gerdatje Fanatiek lid

    27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ja daar zat ik ookal aan te denken.
    Vind het trouwens erg interessant.
     
  15. Daantje1

    Daantje1 Fanatiek lid

    19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    zij is inderdaad echt heel goed!! Ik ben afgelopen donderdag naar een zaal lezing geweest van haar (koste maar 5,50 euro).
    Bij mij kwam er helaas niet veel uit (van die specifieke dingen) maar dat heb ik tot nu toe steeds niet gehad met die foto van mijn vader.
    Volgende keer geef ik mijn ring..al kwam mijn vader ineens zomaar ergens tussendoor..wass wel grappig..ze zei ook (omschreef hem trouwens eerst , omdat hij ineens doorkwam) dat hij zeker wilde zijn dat hij aan de beurt kwam, dus zichzelf even liet horen :)

    maar ze wist zelfs complete achternamen!preciese omschrijvingen van dingen die mensen thuis hebben etc etc..het koste maar 5,50 maar sommigen kregen echt veel door (echt een kwartier ofzo duurde het dan)
    Zij doet ook prive consulten, organiseert van alles. Als je googled vind je ook hun website.

    Succes!
    (piet Dierking uit valkenswaard is trouwens ook heel goed, Marianne en Piet kennen elkaar ook omdat ze op elkaars beurzen staan etc
     

Deel Deze Pagina