Lekke band kinderwagen

Discussie in 'De lounge' gestart door Yvon, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvon

    Yvon Actief lid

    25 okt 2006
    319
    0
    0
    Ik heb met de kinderwagen een lekke band... Ik ben bij 2 fietsenmakers geweest en de band is niet te plakken... Iets met het ventiel... Vriendlief toch nog even proberen, maar nee de band is niet te plakken. Vanwege een afwijkende maat kunnen de fietsenmakers ook geen binnenband voor mij bestellen en wijzen me door naar een babyzaak....

    Ik babyplanet bellen, helaas de fabriek is nu gesloten vanwege vakantie en zij kunnen pas eind augustus de band bestellen :(
    Ik de babydump bellen (daar heb ik de wagen ook gekocht)... Daar krijg ik een vage vent aan de telefoon die absoluut niet klantvriendelijk is! Maar ook daar geen band op voorraad en ook zij kunnen em pas eind augustus bestellen :( :( Ik zit nu al een week zonder en moet nu dus nog een maand wachten :confused: das toch niet meer normaal!

    Ik ga maandag nog even naar de winkel zelf, misschien dat ze me toch 1 kunnen geven... :x
     
  2. zonneschijntje

    zonneschijntje Actief lid

    13 jul 2007
    105
    0
    0
    NL
    daarom koop ik nou nooit een wagen op luchtbanden, ik banjer altijd door het glas en nooit een probleem ermee ;)
     
  3. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Zeer slechte service zeg, welk merk wagen heb je?
     
  4. augustus

    augustus Niet meer actief

    Das flink balen zeg...

    ben nu ook wel blij dat ik geen wagen met luchtbandjes heb
     
  5. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Als het quinny heb dan helpen ze je altijd wel goed met alles!
    Bij de 9 maanden beurs en jonge gezinnen beurs hebben ze ook altijd een quinny pit-stop.
    Net als forlume 1 heel er leuk en een goeie service.
    Ik kreeg toen gelijk een nieuw voorwiel zonder problemen!
     
  6. Yvon

    Yvon Actief lid

    25 okt 2006
    319
    0
    0
    Ik heb helaas geen quinny maar een xadventure....
     
  7. Chelsea

    Chelsea Bekend lid

    6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Misschien dat je XAdventure zelf kan benaderen?
     
  8. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Dat wilde ik ook zeggen idd.

    Ben benieuwd naar het vervolg........

    Succes in ieder geval.
     
  9. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    met je kinderwagen naar de winkel gaan, dan draaien ze maar een band van een andere kinderwagen af!
    dit is toch te zot voor woorden
     
  10. Yvon

    Yvon Actief lid

    25 okt 2006
    319
    0
    0
    Ja dat is nu ook het plan... Ik ga maandag naar het filiaal waar ik em ook gekocht heb.
     
  11. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik ben blij dat wij een standaard maat hebben van de banden, want wij konden gewoon bij de halfords een binnenbandje kopen die past. (Hebben we al gedaan, want ook hier al lekke banden)
     
  12. Miep en Miep

    Miep en Miep VIP lid

    27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Tja dat kan echt niet...ze kunnen toch een wiel van een showroom model afdraaien?
     
  13. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    anders even dreigen dat je naar kassa gaat, ze hebben ook leenwagens!

    en quinny heeft niet altijd zo`n goede service hoor, ja op de 9 maanden beurs, dat is om aan de aanstaande kopers te laten zien hoe goed ze zijn.
    maar ik hoor ook vaak andere verhalen.
    maar de tussen personen (de winkels) spelen ook vaak een erg grote rol.
    sommige winkels zijn niet al te behulpzaam.
    maar wat je moet doen is, er heen gaan op een drukke dag, met veel klanten , en dan even stennis maken dat iedereen kan zien hoe hun service is, dan zijn ze vaak ineens behulpzaam. want niemand mag zien dat hun service niet goed is natuurlijk
     
  14. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Dat van Noura vind ik wel een hele goede. Je hebt dan wel kans dat ze geirriteerd gaan doen, maar stel je daar van te voren op in en ga gewoon lekker jouw gang in die winkel. En ze willen idd graag dat de andere mensen ook iets kopen in de winkel dus ze moeten wel wat moeite doen.
     
  15. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou als verkoper mogen ze helemaal niet geirriteerd gaan doen.
    als ze aardig zijn tot je betaald hebt en daarna niet meer, dan hebben ze aan mij een goede
    en volgens mij hoort een band niet stuk te gaan bij een ventiel,dan is er iets niet goed, en dat komt niet door het lek gaan doordat je ergens doorheen bent gelopen.
    ik weet natuurlijk niet hoe oud je wagen is maar als die nog vrij jong is dan mag dit niet.
    veel succes ermee
     
  16. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Schandalig!
     
  17. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Nou dacht ik even dat het me niet zou overkomen!
    Dus wel waren dagje naar me ouders gegaan in texel zijn ze een weekje weg.

    Loop in de winkelstraat zie ik ineens zo pin van alarm in me band zitten! Ik balen want wilde nog veel doen!
    Gelukkig kon de fietsemaker er snel een andere band in doen en het was zo gemaakt zonder problemen!
     
  18. Ivonne

    Ivonne Actief lid

    9 apr 2006
    441
    0
    0
    Ja heb ook ooit een wagen gehad met luchtbandjes.........heb hem snel verkocht want ik was de lekke banden eigenlijk zat, heb nu een zonder luchtbanden, heerlijk.
     
  19. Iloon

    Iloon Fanatiek lid

    5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    das balen idd, ik heb al 3 jaar een met luchtbanden, maar nog nooit een lekke band gehad tot nu toe :)
     
  20. Yvon

    Yvon Actief lid

    25 okt 2006
    319
    0
    0
    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dus morgen er maar even heen... Als ze geen band op voorraad hebben zal ik vragen of ze er niet 1 van een showroommodel af kunnen halen. Echt mega lastig om geen wandelwagen te hebben!

    Ik had ook een pb van iemand die zelf een fietsenzaak heeft en een andere maat band heeft maar die waarschijnlijk ook past! :D En ook nog een pbtje met een tip dat er in Tilburg een winkel is die wel altijd binnenbanden op voorraad heeft. Dat is wel een eindje rijden, maar als de andere 2 opties niet lukken ga ik dat doen. Dat is beter dan nog een maand wachten. En zijn we meteen een leuk dagje uit :)
     

Deel Deze Pagina