Wij gaan voor een 2e/3e/4e vanaf lente/zomer 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleineLai, 10 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.504
    113
    Heeft een jaar geduurd. Mijn baby was juist heel makkelijk. Sliep goed, at goed, huilde weinig. Maar ikzelf lag volledig overhoop.

    Ik kan me voorstellen dat jullie eerste maanden zwaar waren! Het lijkt me ontzettend moeilijk om je kleintje pijn te zien hebben :(

    Gelukkig is die baby tijd voorbij vind ik ... om vervolgens opnieuw voor een baby te gaan. We zijn eigenlijk ook wel gek he? :roflmao:
     
    Whysteria vindt dit leuk.
  2. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Ik zou ook graag met jullie meekletsen!
    Wij hebben een zoontje die afgelopen zomer 2 is geworden en zouden graag voor een tweede gaan. Momenteel echter bezig met bouwen van een nieuw huis en als alles een beetje volgens planning loopt zijn we komend voorjaar verhuisd. Mijn vriend heeft soms nog twijfels omdat hij drager is van BRCA-1 gen. Als hij zeker wist dat het een jongen zou worden dan had hij geen bezwaar, maarja, dat heb je niet voor het zeggen...
    Daarnaast ben ik afgelopen zomer 35 jaar geworden, dus ik wil ook niet te lang meer wachten om aan een tweede te beginnen...
    Leuk om samen af te tellen naar het voorjaar van 2019 :-D
     
  3. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    @KleineLai wow, een jaar.. lijkt me echt pittig. Ja soms vraag ik mij ook wel eens af waarom ik zo graag weer een baby wil en kriebels krijg bij het zien van baby's. We hebben gewoon niks tegen die hormonen in te brengen :roflmao::roflmao:

    @Tabbey leuk dat je mee kletst! Jouw zoontje is ongeveer dezelfde leeftijd als mijn zoontje, leuk dat we op hetzelfde moment ook voor een tweede gaan! :D Ik vind 35 echt nog niet oud hoor voor een tweede. In mijn omgeving zijn er heel veel moeders die rond die leeftijd voor een tweede gingen. Zou je daarna ook nog een derde willen? Of weet je al zeker dat jullie het bij 2 houden :)
     
  4. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Even een schop omhoog, voordat ie gesloten word :p
     
    Rosy90, blessings en Mamabella12 vinden dit leuk.
  5. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93
    Haha het is even stil geweest! Hoe gaat het met iedereen?
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  6. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Oh wauw, en dan zijn we ineens alweer een maand verder... :roflmao:
    Hier nog steeds druk bezig met aftellen en mogelijke uitgerekende datums berekenen :|
    crazy.., I know :rolleyes:
     
    Pioenroos92, Mamabella12 en Rosy90 vinden dit leuk.
  7. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Hier gaat het ook goed!:)
     
    Mamabella12 vindt dit leuk.
  8. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93
    Omg ik dacht dat ik de enigste was :roflmao:
     
    blessings vindt dit leuk.
  9. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    :roflmao::|
     
    blessings en Mamabella12 vinden dit leuk.
  10. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Hier gaat alles ook goed hoor :) ik probeer mijn man te snappen, maar dat is verrekte moeilijk o_O
     
  11. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Hoe bedoel je dat je hem probeert te snappen?
     
  12. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Hij is zo ontzettend onduidelijk. Het ene moment vind hij het prima zo, het volgende moment staat hij ervoor open. Nu zei hij weer dat hij baby's erg leuk vind maar als ze ouder worden vind hij het toch te druk. Nou voor zover ik weer heeft hij niet veel met baby's en vind hij het leuker als ze ouder worden :rolleyes: dus ik snap hem gewoon niet meer
     
  13. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93
    Hoeveel kindjes hebben jullie? En heb je echt al een serieus gesprek gehad of meer hints laten vallen over een volgend kindje? :)
     
  14. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    klinkt als een echte man. haha :roflmao: (en dan zeggen ze dat vrouwen moeilijk te begrijpen zijn.. :|)
     
  15. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    leuke topic
    ik wil volgend jaar ook weer ervoor gaan. Wanneer weet ik nog niet, ben namelijk ook net bevallen op 11/9
    maar de kriebels zijn er nu alweer en hoe meer ik erover nadenk hoemeer kriebels.. :rolleyes::D:roflmao::roflmao:

    ik ben alleen en het gaat dan via het ziekenhuis middels iui.
    Ik ben al ietsjes ouder namelijk 36 dus vandaar dat ik toch wel snel nogmaals wil proberen. Ook omdat ik na 3jr zh een positieve test had.
    Ik heb nu 4 kinderen waaronder 1 engeltje.


    hoe gaat het met de rest?
    had al doorgebladerd. Sommigen zijn al aan het aftellen hihi
     
  16. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93

    Oohh dat is nog heel recentelijk! Hoe gaat het met de baby? En alles alleen doen lijkt me ook erg pittig!

    Heb je al een periode in je hoofd voor volgend jaar? Ik zit zelf nog in dubio wanneer het juiste moment zal zijn. De vorige keer hadden we het geluk dat het gelijk raak was, dat hoeft een tweede keer natuurlijk niet zo te zijn maar als het (hopelijk) weer zo is twijfel ik wanneer we moeten beginnen. Bij mijn dochter was ik in het begin van de zomer zwanger maar omdat er toen van alles te doen was bij ons in de buurt en ik ineens niet dronk hadden mensen wel snel het vermoeden dat ik zwanger was.. Komende keer zou ik het graag wat langer voor mezelf willen houden maar dat zou eigenlijk betekenen dat ik moet wachten tot na de zomer en dat wil ik eigenlijk ook liever niet (want steeds meer babykriebels en liever geen zomerbevalling):oops:. Van de andere kant zou het me ook niks uit moeten maken als anderen het weer snel doorhebben en hoop ik gewoon dat we het geluk mogen hebben dat het ons weer snel gegund is!:)
     
    Elraange vindt dit leuk.
  17. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    @Mamabella12 ja indd erg snel maar ben ook al wat ouder hihi
    ja t gaat super goed Hummel is een tevreden baby
    op zich valt t mee hoe zwaar ik t nu ervaar. Komt ook doordat hij zo rustig is hoor vermoed ik.

    ik zat te denken aan april om te starten
    ja die eeuwige smoesjes bedenken. Ik had t dit keer tot 18wkn geheim gehouden.
    Wil t dan ook zolang mogelijk verborgen houden.
    Eerst maar hopen dat t nog een x mag lukken. Heb op mn kadootje ook 3jr moeten wachten..

    spannend he!! Ik heb ook steeds meer kriebels
     
    Mamabella12 en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  18. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He meiden! Leuk topic! Ik zou graag mee schrijven:)

    Wij hebben 2 meiden, de oudste word bijna 3 en de jongste is 13 maanden. Druk maar erg gezellig:rolleyes: De wens voor een derde is er zeker maar wij gaan in 2019 verhuizen dus enige timing (voor zo ver dat kan) is wel makkelijk. Zoals het er nu naar uit ziet gaan wij er in de zomer voor. Nog ver weg dus maar al heerlijk om over te kletsen.
     
    Mamabella12, Rosy90 en Elraange vinden dit leuk.
  19. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    welkom @Pioenroos92
    leuk zeg 2 meiden.
    spannend he die kriebels. Hier ook al volop.
    Heb je al wat op het oog gezien de verhuizing? Of wanneer ga je verhuizen?
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  20. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja heel leuk! Moet zeggen dat ik het ook wel spannend vind. Af en toe denk ik..het is goed zo.. om vervolgens 3 minuten later weer te denken ohhh wat zou het toch leuk zijn:rolleyes: Wat gaaf dat je alweer de energie heb om ervoor te gaan! Makkelijk kindje?

    We hebben een nieuwbouwhuis gekocht, oplevering juli.
     

Deel Deze Pagina