Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely29

    Lovely29 Fanatiek lid

    5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Patchwork gefeliciteerd

    @Gruffalo je bent echt zwanger. Ik zou hetzelfde als jou kunnen doen. Zo kort zwanger dan kan je toch niet moe zijn. Neem je tijd! Ben je de vorige keer ook moe geweest?
     
    Gruffalo vindt dit leuk.
  2. Gruffalo

    Gruffalo Niet meer actief

    Niet dat ik me kan herinneren eigenlijk... Ik kan me alleen die vermoeidheid op het einde herinneren. Dat ik aan het janken was omdat mijn zoontje overdag niet meer wilde slapen, terwijl ik dat zo nodig had om zelf even bij te komen. Ja het wordt nog erger :rolleyes: Waarom wilde ik dit ook alweer? :p Grapje hoor, ben er super blij mee! Nog steeds! :)
     
  3. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    @L2092 he bah balen meid. Volgende ronde hebben we hopelijk allebei meer geluk!:)
     
  4. Jess93

    Jess93 Fanatiek lid

    9 sep 2014
    2.830
    2.101
    113
    Vrouw
    Houten
    @Gruffalo Als je tijd hebt gewoon aan toegeven hoor, ben ik ook heel slecht in.. Nog zoveel te doen in huis qua verven en opruimen dat ik niet niks wil doen :rolleyes:

    Hoe gaat het bij de bijna nod'ers @Lovely29 @Eerstewondertje @Inezz8 en @Jiseb ? :)

    Hebben de andere zwangeren het ook zo verschrikkelijk koud de hele dag? Ik zit nu op de bank onder een dekentje met een kop thee terwijl thermostaat gewoon op 20.5 graden staat:roflmao::oops:
     
  5. Lovely29

    Lovely29 Fanatiek lid

    5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Gruffalo ik blijf het gek vinden hoe elke zwangerschap weer anders is. Hopelijk gaat het snel beter en ben je minder moe.

    @Jess93 de ene keer heb ik het gevoel ik ben zwanger en de andere keer heb ik weer het gevoel van niet. Lichaam is echt aan het rommelen. Morgen zit ik op dag 26 en volgens mijn oorspronkelijke cyclussen zou ik dan morgen ongesteld moeten worden. Ik reken nu wel met 28 dagen.
     
    Gruffalo vindt dit leuk.
  6. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik wel! Ik heb alleen nog niet onder mn dekentje kunnen liggen verlang er zo naar!!! Hele dag werken, kind uit de opvang, boodschappen, koken, opruimen, kleintje naar bed, huiswerk maken met de oudste en 2 mensen vragen of ik nog mee ga sporten straks :cry:!

    Dat trek ik echt niet hoor, ga ik ook niet doen... maar die arme meiden weten niet dat ik zwanger ben dus kom zo zeurderig over met mn 'sorry ben moe'.

    Als het huiswerk af is ren ik onder mn dekentje.

    Heb het 'snachts ook zo koud, gelukkig is mn man er dan weer kan ik hem als kacheltje gebruiken :D
     
    Gruffalo vindt dit leuk.
  7. Gruffalo

    Gruffalo Niet meer actief

    Ja ik heb het ook vaak koud! We gebruiken onze energie voor iets anders denk ik ;) Hihi, herkenbaar! Ik heb nu al nesteldrang! Ik wil heel graag de zolder opruimen zodat daar de kamer van onze oudste in gemaakt kan worden, maar ja, ik heb er gewoon geen puf voor! Irritant! Moet er echt weer even aan wennen om een stap terug te doen.
     
    Jess93 vindt dit leuk.
  8. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wauw herkenbaar! Hier moet ook een kamer op zolder gemaakt gaan worden nu! En liever gisteren dan vandaag dan is het maar af!
     
    Gruffalo en Jess93 vinden dit leuk.
  9. Jess93

    Jess93 Fanatiek lid

    9 sep 2014
    2.830
    2.101
    113
    Vrouw
    Houten
    @Saona aaaaahh arme jij! Heb met je te doen! Goed dat je gewoon lekker thuis blijft hoor, later snappen ze het vast :p Mijn vriend is ook heeeeel blij met mijn koude ledematen in bed... ahum! :D

    @Gruffalo Zoooo herkenbaar! De nieuwe babykamer is nog niks aan gedaan behalve behang eraf en nieuwe vloer erin.. alle muren en plafond moeten nog gaatjes gevuld worden, geverfd worden en kozijn schuren en verven, plinten, deur verven & de nieuwe stopcontactplaatjes erin.. Maar zijn eerst beneden kozijnen en deuren aan t doen, dat is nu bijna klaar gelukkig!
     
  10. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.873
    15.313
    113
    Het koud hebben ken ik niet!
    Maar ik ben al gezegend door de misselijkheidsgoden :D (en door hun collega's de vermoeidheidsgoden)
     
  11. Ukkepuk1

    Ukkepuk1 Actief lid

    15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Zoo! Heb ik even geluk met de babykamer. Gelijk met klussen in het huis dat kamertje meegepakt, dus meubeltjes erin en klaar. :)
     
  12. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Ik heb het wel vaker koud, maar ben sowieso iemand die het snel koud heeft:p! En ik had vandaag zo n dag dat niks uit mn handen kwam en heel moe! Lig al vanaf 19.15 in bed :/!
     
  13. Jess93

    Jess93 Fanatiek lid

    9 sep 2014
    2.830
    2.101
    113
    Vrouw
    Houten
    Hihi wij zitten nog in die klusperiode ;) Zijn 5 weken terug verhuisd, grootste deel is klaar op 2 kamertjes en kozijnen verven na! Het hele huis is gestript en opnieuw opgebouwd dus in verhouding valt het reuze mee hoeveel er nog te doen is haha!
     
  14. Jess93

    Jess93 Fanatiek lid

    9 sep 2014
    2.830
    2.101
    113
    Vrouw
    Houten
    @Sado Haha ja je kan niet alles hebben he! :p

    @Raaf92 Ik ben ook een echte koukleum maar nu echt nog x100 haha:roflmao: Op een werkdag heb ik zoveel meer puf om dingen te doen dan als ik hele dag thuis zit, dus soms is the key tegen de vermoeidheid hier dus om juist actiever te zijn. Anders lig ik gerust de hele dag op de bank :p
     
  15. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Haha! Ja dat geloof ik graag, als ik werk sta ik veel vroeger op maar heb s middags wel meer zin om wat te doen. Of ik ga s ochtends rond 8.30 al een stuk lopen met L dan is mn dag actiever, maar die was vandaag ver te zoeken :p
     
    Jess93 vindt dit leuk.
  16. Ukkepuk1

    Ukkepuk1 Actief lid

    15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Einde is dan gelukkig in zicht. :) We hebben zelf alles gewoon lekker wit en dat houden we ook zo. Kleed het wel leuk aan met accessoires enzo. ;)
     
    Jess93 vindt dit leuk.
  17. Inezz8

    Inezz8 Actief lid

    31 jul 2017
    242
    159
    43
    Vrouw
    @Jess93 Heb een beetje last van gespannen borsten wat een goed teken kan zijn maar in ronde 1 had ik dat ook en toen dus ongesteld geworden. Nog 1 week tot NOD dus moet nog wel even wachten.
     
    Lovely29 vindt dit leuk.
  18. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Jess93 gaat goed hier. Niet het gevoel zwanger te zijn dus we wachten rustig af...
     
    Lovely29 vindt dit leuk.
  19. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Hebben jullie of gaan jullie een boekje bijhouden net als een 9 maanden boek, kraambezoek boek, baby 1e jaar boek etc.?

    Net hier weer even in het opgroeiboek van ons zoontje geschreven. Zo leuk!
     
  20. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Bij L heb ik een 9 maanden dagboek bij gehouden en nu een 1e jaars boek! En wil dat nu ook weer gaan doen:)
     

Deel Deze Pagina